Главная » Файлы » В помощь учителю » Педагогика |
2014-11-05, 6:32 PM | |
Тақырыбы: «Дыбыс, буын, сөз ұғымы». Мақсаты: 1. Балалардың дыбыс, буын, сөз туралы ойларын қалыптастыру; 2. Оларды ажырата алу,жұмыста дәлелдеп көрсету; 3. Топпен жұмыс істеуге, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Көрнекілік: сайд, әр түрлі суреттер. Әдіс-тәсіл: әңгіме, ойын, көрнекілік. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру: Шаттық шеңбері Армысың, қайырымды Күн, Армысың, қайырымды Аспан ата Армысың, мейірімді Жер ана, Армысың, менің достарым. Топтың ұраны: «Жалқаулықты тастайық Сабақты біз бастайық Білім жолын қуайық Қйындықтан қашпайық». Ой қозғау (сұрақ-жауап). 1. Балалар, аңдар қайда мекендейді? 2. Құстар қайда мекендейді? 3. Адамдар қайда өмір сүреді 4. Үй жануарлары қайда мекендейді? Ал, дыбыстар қайда мекендейді? Осы дыбыстар туралы бір бала ертегі айтып береді. 1-ші топ: дауыстылар. 2-ші топ: дауыссыздар (топтарын қорғайды). Бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ,бізде қонақтар отыр және бүгінгі сабақ «Қызыл телпек ертегісі» желісімен өтеді. Ертегі жайлы айта кетемін.Енді біз Қызыл телпекті құтқару үшін қасқырдың тапсырмаларын орындауымыз керек. 1-ші тапсырма: Әріп деген не? Дыбыс деген не? Тақтаға 3-4 әріптер ілінеді, бұлар не деп балалардан сұраймын. Екі отпқа буындар таратамын, берілген балалардан оқытып,не екенін сұрау. 2-ші тапсырма: «Буынға-буын қос»-ойыны. Тақтадағы ілініп тұрған балаларға ат қоып ,соларға көмектесу керек. а) дөңгелек шардағы буындарды оқып ,бірге қосып оқу; б) жүрекше шардағы буындарды оқып біріктіріп оқыту, сонда не шығатынын сұрау ( сөз шығады). Схема арқылы буынды-буынға қосып оқу. Сергіту сәті: (қимылмен көрсету) 3-ші тапсырма: Дидактикалық ойын: «Затты сипатта» ойыны. Сандық ішіне заттар салынады, сол заттарды сипаттайды да, талдау жасайды. 4-ші тапсырма: Тақтамен жұмыс. Мен сөздер айтамын балалар тақтаға жазады. 1-Топ. Айна, парта. 2-Топ. Шана, ата, осы сөздерге дыбыстық талдау жасау (неше әріп бар, неше дыбыс естіліп тұр, дауысты, дауыссыз дыбысты ата, буынға бөл). Шығармашылық жұмыс. (Ребустар шешу) 5-тапсырма: Сан арқылы сөз жазу. Мектеп, Отан, Әріп, ана сөздерін екі топ орындайды. Қорытынды бөлім: Саңырауқұлақтар жинау.(сыртына әріп, буын, сөздер жазу) қайсысы не екенін ажыратып сабақты қорытындылау. Түгел тапсырмаларды орындадық Қызыл телпекті әжесіне шығарып салуға көмектестік. Бағалау: Отырған қонақтар балалар білімін дөңгелешелерді санау арқылы қай топтың жеңгенін айтып, сол топты мадақтайды. | |
Просмотров: 1693 | Загрузок: 0 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|