Главная » Файлы » В помощь учителю » Педагогика |
2014-12-19, 6:45 PM | |
Шебер сыныптың тақырыбы: ҰБТ ға дайындаудың тиімді жолдары Жалпы мақсат: Топтық жұмыстарды ұйымдастыру - оқушылардың ҰБТ-ға дайындық түрлерін тиімді жолдарын түсіндіру. -Топтық жұмыс түрлерін меңгерте отырып, мұғалімдедің тәжірибесін жетілдіру Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 50-58б. 2. Provision for the Gifted and Talented. Мұғалімдер үшін оқу нәтижесі Кәсіби дағдыларды қалыптастыратын жаңа мүмкіндіктер туындайды; -ұбт-ға дайындаудың тиімділігі артады; -сабаққа дайындалу деңгейі артады; - оқу үдерісін қызықты етеді; -шығармашылық деңгейі шыңдалады; -оқушының терең білім алуына көмектеседі; -бірлескен оқуды,жекежәне топтық ұйымдастырудың мәнін түсінеді. -мұғалімдер сабақ үрдісінің белгілі бір кезеңінде топтық жұмысты тиімді қолдана отырып, оқытуды бағалауды үйренеді. Түйінді идеялар: Мұғалімдер ҰБТ ға дайындаудың жолдарын үйренеді. Сабақта қолданылатын материалдар: А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер. Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер Коучинг АКТ Бағалау 1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс 5. Рөлдік ойындар Дерек көздері: Әдеби материалдар, газет-журналдар. Тапсырмалар: Сұрақ- жауап, салыстыру, ассоциация, сыни тұрғыдан ойлау Оқуға арналған тапсырма: Мұғалімге арналған нұсқаулық. Шебер сынып бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті: І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Коучтың іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті 1 мин 2 мин « 5 дана рефлексия» тренингін ұйымдастыру. 1. Түстер арқылы қарап 3 топқа бөлу Тренингке қатысады Сессияға қатысушы мұғалімдер түстер арқылы бөлінеді. 3 топқа бөлініп орындарына жайғасады. І.Миға шабуыл (5 мин) Биопоэма «Өмірбаяндық поэма» танысу Әр мектептен келген мұғалімдердің жеке жауаптары тыңдалады. II.Таныстырылым (10 мин) Тақырып бойынша интерактивті тақтада таныстырылым көрсетіледі. Сессияға қатысушы мұғалімдер мәліметпен танысады. ІІІ. Жағдаяттарды рөлдермен сомдау (20мин) 1. Топтарға педагогикалық жағдаяттар беріледі. 2. 3топқа проблемалық тапсырмалар орындату Рөлдік ойын кезінде тығырықтан қалай шығу керек екендіктерін ескерту. 3 топқа берілген педагогикалық жағдаяттарды шешеді. Проблемалық тапсырмаларды шешеді. Рөлдерді ойнап шығады Сергіту сәті Релаксациялық жаттығу «Теңізге саяхат» Сергіту сәтін жасайды ІҮ.Бекіту 20 мин Постер қорғау І топ Нан пісіру технологиясы ІІ топ Десерт -балмұздақ жасау рецептісі ІІІ топ Эйфель мұнарасы Негізгі идеясын ашады Берілген тақырып бойынша оқытудағы оңтайлы жолдарын сипаттап 3топ жұмыстарын қорғайды. V. Қорытындылау (5 мин) Интерактивті тақтадан «Көбелек» сабағын көрсету арқылы қорытындылау Мұғалімдер оқушылардың өз бетімен кедергіден шығу жолдарын ұғынады. VІІ. Рефлексия (3 мин ) Рыленковтың методы бойынша. Дәптердің бетіне қолдарыңызды қойып суретін саласыздар. Өздеріңізге ұнаған бес саусақтың біреуін таңдайсыздар. Әр саусақ сіздің айтылған пікірлеріңіз бен көңіл - күйлеріңізді анықтайды. Қағазға қолдарының суретін салады. | |
Просмотров: 2099 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|