Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Педагогика

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша коучинг
[ Скачать с сервера (285.4 Kb) · Скриншот ] 2017-01-10, 8:03 AM
Коуч: Малгеждарова Жазира Сакеновна
Коучинг тақырыбы: «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша коучинг
ЖОСПАРЫ
№ Коучингтің тізбегі Оқыту үшін бағалауда оқушылардың өзін-өзі бағалау түрлерін пайдалану
1 Жалпы мақсаты Коучинг қатысушыларына «оқуды бағалау» (суммативті бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету.
2 Күтілетін нәтиже Коучинг қатысушылары формативті бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеу
3 Түйінді идеялар Формативті бағалау, суммативті бағалау
4 Материалдар және ресурстар компьютер, проектор, оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, А4 и А3 форматтағы ақ қағаздар, стикерлер, галстуктер, конверт, қағаз ақша, түрлі түсті қағаздар, қара жәшік, 3 қайшы, 3 желім, микрафондар

Коучингтің барысы
Коучингті өткізу кезеңдері Мерзімі Мұғалім және коуч қатысушылардың іс-әрекеттері
Сәлемдесу 2 мин Коуч мұғалімдермен амандасады, ұйымдастырады.
Сергіту сәті 3 мин Серіктестік орта құру. Коуч қатысушыларды шеңбер бойына тұрғызып мотивация кезеңін орындату. Басқа қатысушылар оны жалғастырады.
Психологиялық ахуал: "Егер де сізде..." Мұғалімдерге егер де сізде
Шағын топқа бөлу 5 мин Коуч қатысушыларды 3 шағын топқа бөледі. Ол үшін «Капитандар» әдісін пайдаланады.
1 – «Капитандар жол қарайды»
2 – «Капитандар еден жуады»
3 – «Капитандар ұйықтайды»
4 – «Капитандар тамақтанады»
Топ ұстанымын құрғызып, коуч қатысушыларды жауапкершілікке шақыру. Әр шағын топ бірлесе отырып, өз топ ережелерін құрып, таныстырып, тұстарына іледі.
Түйінді идеялар
(бейнематериал «Алдар Көсе мен бай») 3 мин «Алдар Көсе мен бай» мультфильмінен бейнематериалдан үзінді көрсетіледі. Коучинг тақырыбы ашылады.
Оқу үдерісін бағалау қажет пе? Сіз сабақта нені бағалайсыз? Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру үшін Сіз қандай бағалау түрлерін пайдаланасыз?
Жеке жұмыс 3 мин «Мақсат ағашы» арқылы «сізге білім алуға біреудің көмегі керекпе, жоқ әлде өз күшіңіз жете ме?» деп сұрақ қоя отырып мақсат ағашының суретін сызып, белгілеп беруді ұсыну. Кейбір суреттер комментарий арқылы бағаланса, қалған суреттерге комментарий қажет емес. /Өзін-өзі бағалау, өзара бағалау/
Рефлексия
2 мин
Мұғалімдерге сұрақтар: Сізге неліктен бұндай баға қойылғаны түсінікті ме? Сізге қойылды... Неге? Сіз жаныңызда отырған әріптесіңізге баға қою кезінде неге көңіл аудардыңыз? Жұмысты бағалау қиын болдыма?
Презентациялар таныстырылымы 2 мин «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» таныстырылымы
Рефлексия
3 мин
Мұғалімдерге сұрақтар: Сіздің бағалауыңыз қандай қиындықтар туындатады? Сіздің бағалауыңыз қандай аспектілерді қамтиды? Сіздің оқушыларыңыз не үшін және неге баға алғандығын түсінеді ма? Сіздің оқушыңыз әр тақырып сайын бағаланадыма?
Сергіту сәті: 2 мин «Сандарды дене мүшелерімен жазу» жаттығуы.
1 саны – оң қол; 6 саны – сол тізе;
2 саны – сол қол; 7 саны – оң иық;
3 саны – бас; 8 саны – бел;
4 саны – көз; 9 саны – сол иық.
5 саны – оң тізе;
Топтық жұмыс 10 мин «Қара жәшік» ішінен конверт алып ішіндегі хатты оқу.
Тапсырма: «Әйел бақыты» республикалық журналының басылымына түп қағазын дайындау.(А3)
Топтар бір-бірінің дайындаған жұмыстарын бағалайды.
Бейнематериал таныстырылымы 2 мин «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» бейнематериал таныстырылымы
Рефлексия 2 мин

3 мин «Қара жәшік» ішінен алынған қағаз ақшаларға дайын жұмыстарды саттырып алдыру. Коуч критерий, дискриптор терминдерін түсіндіреді.
Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып топтың ең жақсы жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсыныс айту.
Қорытындылау 5 мин Коучингті талқылау, стикерлерге кері байланыс жаздыру. «Ыстық микрофон» әдісі
Категория: Педагогика | Добавил: MJS
Просмотров: 1154 | Загрузок: 18 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2024-12-23, 11:15 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru