Главная » Файлы » В помощь учителю » Физическая культура |
[ Скачать с сервера (71.0 Kb) ] | 2013-02-18, 10:44 AM |
Батыс Қазақстан облысы,Жәнібек ауданы, Т.Жароков атындағы жалпы білім беретін орта мектеп Дене тәрбиесі пәнінің мұғалімі: Хайруллин С.Г. № 7 Сабақ конспектісі Мұғалім С.Г.Хайруллиннің 5-кластағы дене шынықтыру сабағы. Сабақ тақырыбы: Шаңғымен саптағы жаттығулар. Таяқсыз шаңғымен сырғанай және адымдап жүру. Сабақ мақсаты: оқушыларды сапта шаңғыны жерге қою, қолға алу әдістерімен таныстыру. Шаңғымен сырғанай және адымдай жүру әдістеріне үйрету. Өтетін орны: оқу алаңы. Керекті құралдар: шаңғы, аяқ-киім, жалаулар. Сабақ бөлімі Сабақ мазмұны Уақыт Мөлшері Әдістемелік нұсқау 1 Сабақ бөлімі 2 3 4 5 1 Ұйымдасқан түрде оқу алаңына келіп, шаңғыны қолға ұстап, бір қатарға сапқа тұру. 10-15 мин. Тік тұрған қалпы шаңғыны оң қолдарымен ұстап тұрады. К І Р І С П Е «Түзеліңдер» 30 сек. Шаңғының ұшын өзіне қарай сәл тартып, басты оңға бұрады. «Тік тұрыңдар» Шаңғының ұшын сәл алға итеріп басты тіке ұстайды. «Саламатсыздар ма?» Шаңғыны түзеу ұстап. «Еркін тұрыңдар» Бір аяқты бос ұстай. Сабақтың мақсатын хабарлау Б Ө Л І М «Шаңғыны жерге қою» 1 мин. Сол аяқпен бір қадам алға басады, оң қолмен шаңғыны қардың үстіне қояды да, сол аяғын тұсына қойып, негізгі тұрыс қалпына келеді. 5-6 рет Шаңғыны соңы оң аяқтың ұшында ұзына бойы жатады. «Шаңғыны қолға алу» 1 мин. Сол аяқпен бір қадам алға басады, оң қолмен шаңғыны көтереді. Сол аяғын, оң аяқтың тұсына қойып, негізгі тұрыс қалпына келеді. 5-6 рет Шаңғыны қарға қойып, шеңберге тұрады. 30 сек. Жан-жақты жетілдіретін жаттығулар. 10 мин. 2 Б.Қ.-Н.Т. қолымызды иығымызға қоямыз 1-қолымызды жоғары көтереміз, аяқтың ұшымен тұрамыз 2-Б.Қ. 3-жаттығуды қайталау 4-Б.Қ. 5-6 рет Басты көтеріп, қолдың ұшына қарау. 3 Б.Қ.-Н.Т. 1-қолымызды алға созамыз 2-қолымызды жоғары көтереміз, 3-қолымызды жанымызға созамыз, 4-Б.Қ. 7-8 рет Алақанымыз төмен алақанымыз ішке алақанмыз төмен қарайды. 4 Б.Қ.-Н.Т. 1-қолдарын желкесіне ұстайды 2-жүрелеп отырып, қолдарын алға созу 3-тұрып қолдарын желкесіне ұстайды 4-Б.Қ. 5-6 рет Жүрелеп отырып, тізені кеңірек ашу. 5 К І Р І С П Е Б.Қ.-Н.Т. 1-қолдарын кеудесінің алдына бүгіп ұстайды 1-оңға бұрылу, қолдарын екі жаққа жаю 2- Б.Қ 3-солға бұрылу, қолдарын екі жаққа жаю 4-Б.Қ. 10-12 рет Оқушыларды жаттығу орындау ыңғайлы болу үшін айнадағыдай көрсету. 6 Б Ө Л І М Б.Қ.-аяқ-киім көлемінде, қолымыз белімізде 1-отырамыз, қолымызды алға созамыз 2- Б.Қ. 3-отырамыз, қолымызды алға созамыз 4-Б.Қ. 10-12 рет Жүремен отырып тізені кеңірек ашу, алақан төмен. 7 Б.Қ қолдары белдерінде, оң тіземен отыру 1-2-3-4 денелерін көтермей, сол аяққа отыру. 7-8 рет Бастарын тік ұстап денелерін түзу. Жаттығуды отырған бағытта істеу. 8 Б.Қ.-Н.Т. 1-секіріп, аяқты иық көлеміне қою,қолын жоғары көтеріп, алақанын соғу. 2-Б.Қ 10-12 рет Алақандарын бір мезгілде соғу. 9 Н Е І З Г І Б Ө Л І М Бір орында жүру, шаңғыны киіп, бір қатарға тұру. Бүгінгі сабағымыздың негізгі міндеті – адымдап және сырғанап жүру дағдыларын қалыптастыру. Оқушылар шаңғы жолымен таяқсыз еркін адымдап және сырғанаі жылжиды. Оқушылар кезекпен денесінің салмағын бір аяқтан екінші аяққа кезек ауыстыру, біртіндеп адымды ұзарту қажет. Шаңғымен таяқсыз жүрген кезде адамның денесі алға қарай еңкейеді, қолдарымен ілгері-кейін кең қозғалыс жасайды. Аяқ пен қолдың бағытты кезектес бағытта үйлесіп отырады. Оқушы әр уақытта алдына қарай жүреді. Оқушыларды аяқтармен алма кезек артқа қатты итере жүруге үйрету. Артқа итергеннен кейін аяқ босаңсиды да, тізеден бүгіледі, шаңғының артқы жағы аздап жоғары көтеріледі. Содан соң серпінді қозғалыспен алға шығарылады да, дененің бар салмағы соған ауыстырылады. Артқа итерілу және сырғанау, бір-біріне жалғасып бір қалыпта алға қарай жылжуды тудырады. Сырғанай адымдауды үйрету үшін оқушыларға мынадай тапсырма беру керек: Ол шаңғы жолымен екі қолын артқа ұстап, аздап алға қарай жылжуды тудырады. Шаңғы жолымен екі қолын артқа ұстап, аздап алға еңкейіп және денесінің салмағын бір аяқтан, екінші аяққа ауыстырып жылжып жүреді. Оқушылардың шаңғы ізімен шеңбер бойлай жүруі. 20-25 мин. Мұғалім оқушылар шаңғымен қозғалған кезде, кездесетін негізгі кемшіліктерді түзетуге көңіл аударады. Шаңғымен жүрген кезде мынадай қателер жиі кездеседі: жүрген кезде аяқты тік ұстап және артқа әлсіз итере тебеді. Оқушылар шаңғыны тізесін бүге тебуге үйрету үшін, оларға бірнеше арнайы тапсырмалар ұсынылады. 1.Екпіндете келіп екі шаңғымен бірдей сырғанаған кезде, жүрелей отырып сырғанау. 2.Тізесін кезек-кезек қатты бүге, барынша жүрелей отырып сырғанау. Оқу алаңында екі шеңбер белгілейміз 100м х 40м және кішірек жүре алмайтын оқушыларды ішкі шеңберге қоямыз. Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы Б Ө Л І М Қорытынды бөлім. Ойын «Кім алда» оқушы жүгіріп келіп /5-6 қадам жерден/ соңғы қадамында мүмдігінше қатты итеріп, екі шаңғымен толық тоқтағанша, сырғанайды. Екі топқа бөліп, өзара жарыс ұйымдастырады. Кім қаттырақ итеріп, алысқа сырғанай барса, сол жеңеді. Шаңғыны жинау, бір қатарға сапқа тұру. Ұйымдасқан түрде мектепке келу. Оқушыларды мақтау, мадақтау, сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру, оқушылармен қоштасу. 5 мин. 2 рет Ойын қосымша тапсырма енгізілуіне байланысты күрделене түседі: жүгіруден кейін, жүрелеп сырғанау керек. Ойынды шаңғы таяқтарысыз жүргізуге де болады. Шаңғының қарын сүртіп, бір-біріне дұрыс бекітуін қадағалау. Үйде шаңғымен сырғанап үйрену, ертеңгілік гимнастика. | |
Просмотров: 4140 | Загрузок: 189 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|