Главная » Файлы » В помощь учителю » Английский язык |
[ Скачать с сервера (22.7 Kb) ] | 2013-02-09, 7:52 PM |
Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы «№ 47 жалпы орта білім беретін мектеп» Ағылшын тілі пән мұғалімі Балғабаева Бақытгүл Үндеуқызы І Пәні: ағылшын ІІ Күні: 06.02.2013жыл Сыныбы: 2сынып ІV Сабақтың тақырыбы: “Colours” V Сабақтың мақсаты: “Colours” түстер тақырыбын қайталау Сабақтың міндеттері: 1.Оқушыларға түстерді қайталатып, жатқа айта білуге үйрету. 2.Оқушылырдың танымдық қабілеттерін,фонетикалық дағдыларын дамыту. 3.Әр түрлі түстерді тани білуге,байқағыштыққа,ұқыпты болуға тәрбиелеу. 4.Оқушыларға өз білімдерін іс-тәжірибеде қолдана білуге үйрету. Түрі:Дәстүрлі Формасы:Қайталау Әдіс-тәсілдер:сұрақ-жауап,жаттығу,жеке жұмыс. Көрнекілік:Гүлдер,көбелек,түрлі-түсті қағаз,плакат,машина,үйрек,жұлдыз т.б Пән аралық байланыс:қазақ тілі,математика,сурет Әдебиет: И.Н.Верещагина,Т.А.Притыкина The plan of the lesson I Organization moment ΙI Phonetic drill ΙII Checking up the home task IV Break˭ physical training V Work with the exercise VI Conclusion The procedure of the lesson Stages Teacher’s Pupil’s I. Organization moment. II Phonetic drill ΙII Checking up the home task Stand up. Stand still. Show me the book. Put the books down. Show me the copy book.Put the copy books down. Show me the pen.Put the pens down. Show me the pencil. Put the pencils down. Stand still. Good afternoon dear girls and boys! Thank you, sit down please. OK, We’ll begin our lesson -Chilren, what date is it today? -Who is absent? Listen to me, and repeat after me. I see pink, I see brown I stand up, and I sit down I see red, I see blue I see you, and you, and you What was your hometask? -Have you done? -let’s chek-up your home task. (Үй тапсырмасын тізбектей сұрау) Ал енді балалар үй тапсырмасын тексерейік. Close your books. What colour is this? It’s … (сурет бойынша жұмыс жасау) Good afternoon dear teacher! May 3 Exercise 11,page:97 ІV Break =physical training V Work with the exercise VI Conclusion VII Home task “Менің сүйікті түс түсім” Мақсаты:Түстер атауын есте сақтауларын, байқағыштық қабілеттерін дамыту. Шарты:Аталған түсті сурет бойынша көрсету. Барысы:Оқушыларға әр-түрлі түсті суреттер,түрлі түсті қағаз таратып “ Менің сүйікті түсім”-деп бірнеше түсті мұғалім атағанда оқушылар аталған түсті көрсетеді. Бәріміз шаршаған болармыз, сергіту сәтін орнымыздан тұрып орындайық Hand up, hand down Shake, shake, shake Stand up, on tip toy Turn a round step a side, step a right Step a left and sit down Ал енді балалар кітаптағы тапсырмаларды орындайық Open your books page 98 exercise 2 Yellow duck-yellow ducks Green ball - green balls Blue car - blue cars Қос әріптердің дыбысталуы: ck [k] ee (ea) [i:] ir [ә:] duck [dvk] үйрек green [gri:n] жасыл bird [bә:d] құс Look at the book page100,exercise 8 . Now listen to me and repeat after me. A red toy, a yellow doll,a green frog, a blue ball,six blue toys, three red dolls,eight green frog, five yellow balls Балалар ойынымызды жалғастырамыз, “What colour is missing” Мақсаты:оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру,есте сақтау қабілеттерін молайту Шарты:қай түс жоқ екенің табу. Барысы:Мұғалім тақтаға әр түрлі түсті суреттер іледі.Оқушылардың көзін жұмғызып,бір түсті суретті жоғалтады. Оқушылар қай түс жоқ екенің айту керек. Crossword b l a c k o r a n g e y e l l o w b r o w n b l u e r e d Your home task will be exercise :8 page: 100 Very good children. Балалар кімнің алдында қызыл алма жинады қолдарынды көтереміз “5” excellent,жасыл алма жинаған оқушылар қолдарын көтереді “4” good, сары алма жинаған оқушылар “3”sat Thank you for your lesson. Lesson is over. Stand up. Stand still. Good bye children. I like yellow, I like blue I like red, I like green I like brown, I like white I like black Әріптерден түстердің атын құрастыру Good bye,teacher. | |
Просмотров: 1210 | Загрузок: 142 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|