Главная » Файлы » В помощь учителю » Английский язык |
[ Скачать с сервера (51.0 Kb) ] | 2013-04-12, 1:11 AM |
пәні Ағылшын тілі 9 «а» сыныбы 04.04.13 1-апта Тақырыбы Job description. (Мамандықтарды сипаттау) Мақсаты Мамандықтар туралы ағылшын тілінде мағлұмат беру. Оқушылардын ағылшын тілінде тыңдап түсіну мен әңгімелесу іскерліктерін дамыту. Күтілетін нәтиже Мамандықтар туралы мағлұматтарды игереді , ағылшын тілінде өз ойларын айтады, өз ойларын дәлелдей алады.Салыстырып, сипаттай алады. сабақтың формасы топтық жұмыс, жеке жеке жұмыс сабақтың әдісі Салыстыру, постер жасау. Ұйымдастыру 3 минут Оқушылармен амандасу, Оқушыларға«Мен болашақта...» деген тренинг өткізу; Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу. Ойлау деңгейі (Блум б-ша) мақсаты Түрткі( тапсырма, сұрақ, ресурс) нәтиже бағалау мұғалімнің іс-әрекеті оқушының іс-әрекеті Білу Үй тапсырмасын сұрау ,жаңа сабаққа дайындық.. Бейне - қоңырау арқылы, өткен тақырып бойынша сұрақтар қою, жаңа тақырып бойынша түсінік беру. Үй тапсырмасы сұралады, жаңа сабаққа байланысты түсінік беріледі. формативтік бағалау. «жақсы»-бағытың дұрыс деген. «жарайсын»-жауабың жақсы, әлі де болса дәл емес дегенді білдіреді «керемет»-жауабың дәл, өз ойынды жеткізе алдың дегенді білдіреді. Бейне –қоңырауды қосу, формативті бағалау. Үй тапсырмасын айтады, жаңа сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді. Түсіну Мамандықтар туралы не білетіндіктерін анықтау Топ аттарындағы мамандықтар туралы айту. Ағылышн тілінде сөздік қорлары молаяды, тапсырманы орындайды. Критериалды бағалау 1. Мазмұны - Тақырып ашылды-3 - Тақырып жартылай ашылды-2 - Тақырыпты аша алмады-1 бағалау парағын беру, критерилерін түсіндіру. Топпен ойланып, аударып, постер дайындады. Қолдану Мамандықтарды ағылшын тілінде айту. «Do you know that …»мәтіні оқып аудару. Суреттер арқылы сөйлем құрау. 2-3 Түсінгендерін айтады. Ағылышн тілінінен сөздік қорлары молаяды. Мәтін бойынша әр сөйлемнің аудармасын табады. Формативті бағалау. Бағдаршам Критериалды бағалау Сөздік қоры дамыған, сөз қайталаулар кездеспиді-3 Оқушының сөздік қоры өте жұтаң , сөздердің орын тәртібі сақталмаған-2 Сөйлемдері қысқа, сөйлемдер арасындағы байланыс сақталмаған-1 Тапсырманы орындайды Талдау Мамандықтары бойынша қандай жұмыстар атқарады. Ex 10 p145 Ex 11, p146 Екі елдін айырмашылықтарын біледі. Формативті бағалау: Саусағпен белгі беру Жинақтау Тест. Шағын сұрақтар «Бір бірін тексеру» Оқушыларды тұрғысынан ойландыру - Оқушының сөздік қоры төмен.Сөз қайталаулар, орынсыз қолданылған сөздер кездеседі - 1 - Оқушының сөздік қорының орташа екендігі байқалады.Сөз қайталаулар, орынсыз қолданылған сөздер кездеседі.Ойы жүйелі - 2 - Оқушының сөздік қорының кең екендігі байқалады.Сөз қайталаулар, орынсыз қолданылған сөздер кездеспейді.Ойы жүйелі - 3 Оқушыларға сұрақтардың тақырыбын түсіндіреді. Жеке жұмыс жасап жазады Бағалау сабақтың тақырыбы, сабақ туралы сыни көзқарасын білдіруі. Әр оқушы рефлексия жасайды. 1. Бүгінгі сабақтан не алдым? 2.Бүгінгі сабақта маған не ұнады?(әдіс – тәсілдерден) 3.Бүгінгі сабақтан алған әсерім. Оқушының өз іс-әрекетінің нәтижесін бағалай алуын байқау. Рефлексия. Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы , Шаған ЖОББМ Мухашева Арайлым Гарифоллиевна Ағылшын пәні мұғалімі | |
Просмотров: 2478 | Загрузок: 370 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|