Главная » Файлы » В помощь учителю » Биология |
[ · Скачать удаленно () ] | 2012-11-23, 9:55 AM |
Искакова Айсұлу Аблахатқызы Биология пәнінің мұғалімі Ғ. Қараш атындағы орта жалпы білім беретін мектеп Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы, Борсы ауылы. 7-сынып Сабақтың тақырыбы: §21 Қырықжапырақтәріздес өсімдіктер бөлімі. Мақсаты: жоғары сатыдағы өсімдіктердің құрылысымен таныса отырып, олардың түрлерін анықтай білуге, олардың ішіндегі қырықжапырақтәріздестер бөлім өсімдіктерінің құрылысындағы, көбеюіндегі ерекшелігімен және табиғаттағы маңыздылығын түсіну дағдыларын қалыптастыру; Сабақтың әдісі: СТО технологиясы Сабақтың көрнекілігі: кеппешөп, суреттер Күтілетін нәтиже: 1. Қырықжапырақтәріздестердің жалпы сипаттамасы. 2.Құрылыс және көбею ерекшеліктеріне талдау жасай білу 3.Табиғаттағы маңыздылығын сипаттау; 4.Жойлып кеткен түрлерінің пайдасы. Оқушыларды топқа бөлу: Оқушылар сапқа тұрып, мына атауларды: «мүк», «қырықбуын», «плаун» кезекпен айтып әркім өз тобына орналасады. Не арқылы бағаланады? Қызығушылықты ояту 1.Концептуалды карта 1-топ Қырықбуынтәріздестер Қырықжапырақтәріздестер Сипаттама Аталу себебі Тіршілік ортасы Құрылысы өсу түрі(ежелгі,қазіргі) Өкілдері Көбеюі 2-топ Мүктер Қырықжапырақтәріздестер Сипаттама Аталу себебі Тіршілік ортасы Құрылысы өсу түрі(ежелгі,қазіргі) Өкілдері Көбеюі Мағынаны тану 2.Практикалық талдау жасайды(Кепешөп, суреттер арқылы өсімдіктің ерекшелігін талдайды) 1-топ Жапырақтарының ерекшелігі мен қызметі 2-топ Көбею үрдісінің жүру барысы 3. Топтастыру арқылы табиғаттағы маңыздылығын екі топ кезектесіп сипаттайды. 1. Сипатта 2. Дәлелде 3. Баянда 4. Салыстыр 5. Зертте 6. Маңызы 4.1-топ Қырықжапырақтектестер-тірі қазбалар атты эссе жазу 2-топ Жойылып кеткен түрлері атынан толғау жазу Толағаныс Семантикалық карта(бағалау) | |
Просмотров: 5224 | Загрузок: 383 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|