Главная » Файлы » В помощь учителю » Биология |
[ Скачать с сервера (441.7 Kb) ] | 2013-03-21, 2:42 PM |
Ы.Ноғайбаев атындағы № 18 орта мектебі Биология пәнінің мұғалімі:Тұрманова Р.Т 2012 – 2013 оқу жылы Дарынды балалармен жұмыс жүргізу жүйесі Мақсаты: Жан жақты білімді іскер өздік ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі жоғары, дені сау, барынша қабілетті жанды қалыптастыру. Бала дарынының ашылуын өз қабілетіне сәйкестендіре дамыту, жетілдіру. Дарынды балалармен жүйелі жұмыс ұйымдастыру. Міндеттері: Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру. Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету Жұмыс жоспары мынадай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді Бірінші кезең. Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау Екінші кезең. Оқушы қабілеттілігінің бағытын анықтау Үшіші кезең. Ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру Төртінші кезең. Дарынды оқушылармен жекелеген жұмыстар жүргізу Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер “Дарындылық картасы” әдістемесі (Савенков) Джонс креативтілігі сұрақнамасы Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы Баланың профильдік қызығушылығын анықтау әдістемесі Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата аналарға сауалнама) “Кім неге бейім?” әдістемесі Оқушының дарындылығын анықтауда төмендегідей әдіс тәсілдерді қолданамыз Баланың отбасылық жағдайын зерттеу. Шығармашылық қабілеттерін анықтау. Сауал-намалар, тренингтер өткізу Пәндік олимпиадаларға, ғылыми жоба сайыстарына қытысу Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені Шығармашылық дарындылық-Ғылыми практикалық конференциялар жобалар Көркемдік дарындылық-Шығармашылық сайыс, ән, би театр үйірмелері Интеллектуалдық дарындылық-Интеллектуалды ойындар ақбота, кенгуру Психомоторлық дарындылық-Спартакиадалар, тур,слеттер, президенттік тест Академиялық дарындылық-Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадалар Дарынды балалармен жұмыс жоспары Жұмыстың мазмұны Мерзімі Жауапты Әрбір сыныптағы дарынды балаларды анықтау қыркүйек Тұрманова Р.Т Биология пәнінен оқушылардың ерекше қасиеттерін іріктеу Қазан Тұрманова Р.Т Дарынды балалардың бейініне қарай шығармашылық ізденіс жұмысына тарту Қазан Тұрманова Р.Т Оқушылардың ойын жүйелі жеткізуге үйрету Үнемі Тұрманова Р.Т Дарынды балаларды бейініе қарай пәндік олимпиадаға дайындау Жыл бойы Тұрманова Р.Т Дарынды балаларды мектепішілік аймақтық, қалалық, облыстық пән олимпиадасына қатыстыру Жыл бойы Тұрманова Р.Т Өз қабілеттеріне қарай үйірмелерді таңдай білу Қараша Тұрманова Р.Т Шығармашылық ұжымдық іс-шарада басты пәндерге қатыстыру Үнемі Тұрманова Р.Т Түрлі байқаулар, фестивальдарға, конференцияларға, олимпиадаларға, жарыстарға қатысуға ықпал жасау Қаңтар Тұрманова Р.Т Дарынды балаларды баспасөз беттерінде жарық көрген материалдар мен таныстырып отыру Үнемі Тұрманова Р.Т Оқушы нәтижесін баспасөз беттеріне жарыққа шығару. Жыл бойы Тұрманова Р.Т Қорытынды: Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады: -Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін дәлелдеу. -Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер бар; -Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады: -Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады. | |
Просмотров: 15483 | Загрузок: 956 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|