Главная » Файлы » В помощь учителю » Биология |
[ Скачать с сервера (43.5 Kb) ] | 2015-01-24, 7:30 PM |
Жиентаева Ақерке Сулейменовна Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Озерное орта мектебінің биология пәні мұғалім Қосмекенділер – алғаш құрлыққа шыққан жануарлар Сыныбы: 7 Сабақтың тақырыбы: Қосмекенділер – алғаш құрлыққа шыққан жануарлар Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: Оқушыларға қосмекенділердің ішкі және сыртқы құрылысы туралы мағлұмат бере отырып, негізгі ұғымдарды қалыптастыру. ә) Дамытушылық: Қосымша суреттермен жұмыс жасап, ойлау қабілеттерін арттыра отырып, өз бетінше жұмыс істей білуге дағдыландыру б) Тәрбиелік: Қоршаған ортаны қорғауға ,елімізде кездесетін қосмекенділер жайында жан – жақты түсінік беру, сирек кездесетін қосмекенділерді танытып, оларды қорғауға тәрбиелеу Сабақ типі: Аралас сабақ Сабақ әдісі: Түсіндірмелі – көрнекілік, сұрақ-жауап, оқулықпен жұмыс,тест Көрнекілік: интерактивті тақта, тірек-сызбалар Пәнаралық байланыс: география, экология Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру. Амандасу. Сабағымыз сәтті өту үшін мен сіздерге сәттілік тілеймін. Сендерде бір –бірлеріңе сәттілік тілеңдер. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Тапсырма №1 интерактивті тақтамен жұмыс Шеміршекті балықтар Сүйекті балықтар Тапсырма №2 тесты жұмысы ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру 1. Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін жаңа сабақтың тақырыбын өздерің анықтап көріңдер. Көз алдарыңа елестетіңдер: жаз, кешкі уақыт, көл жағасында отырмыз... видиодан дауысты тыңдау. Жаңа сабақтың тақырыбы қосмекенділер. слайд 3 Мақсатын айту слайд 4 Ассоциациялық аймақ құру Сабақтың жоспарымен таныстыру слайд 5 Оқушыларға қосмекенділердің ішкі және сыртқы құрылысы туралы мағлұмат бере отырып слайд 6 слайд 7 жұмыс Жалпы сипаттамасы: слайд 8 Дене тұрқы- Тыныс алуы – Асқорыту- Қанайналым- Қаңқасы- Көбеюі Оқушыларды топқа бөліп жұмыс жасату Бақаның даму сатысы көбеюі слайд 9 Қосмекенділердің шығу тегі слайд 10 Қосмекенділерты құрылысына, тіршілік 3 отрядқа бөлінеді. слайд 11 Оқулықпен жұмыс. 3 топқа бөлініп аталған отрядтарға сипаттама беріңдер. Қосмекенділердің еңбегін бағалау мақсатында әр елдерде ескерткіштер орнатқан. Оларды Қызыл кітапқа тіркеген қызылаяқ Себебі, қосмекенділерге тәжірибелер жасау арқылы биология ғылымы дамыды. слайд 12, 13, 14 VІ. Қорытынды слайд 15 VІІ. Бағалау Жақсы қатысқан оқушыларды бағалаймын. | |
Просмотров: 1473 | Загрузок: 45 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|