Главная » Файлы » В помощь учителю » Биология |
[ Скачать с сервера (753.9 Kb) ] | 2015-03-06, 8:14 AM |
Cолтүстік Қазақстан облысы, Мағжан Жұмабаев ауданы, Қарағанды орта мектебінің биология пәнінің мұғалімі Жүнісова Айман Ермұхамбетқызы Өкпенің құрылысы мен қызметі. 8 cынып Сабақтың мақсаты: Өкпенің құрылысына, тыныс алу және шығару қозғалыс-тарына, өкпеде болатын газ алмасу, ұлпа алмасу процестеріне топтық жұмыс барысында сипаттама беру. Сабақтың міндеттері: білімділік: оқушыларға ағзадағы тыныс алудың маңызын, өкпенің құрылысы мен қызметі туралы білімді меңгерту, ғылыми көзқарастарын қалыптастыру; дамытушылық: оқушылардың алған білімдерін жадында сақтау қабілетін дамытып жетілдіру, зейін қойып тыңдауға үйрету, өз беттерінше ізденуін қалыптастыру. Сабаққа белсенділіктері мен қызығушылықтарын арттыру; тәрбиелік: оқушылар арасында ұйымшылдықты және сыйластықты ояту. Тұлғалық ізгілік қасиеттерге баулу және ұқыптылыққа, салауатты өмірге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту. Сабақтың типі: Аралас сабақ. Сабақтың әдісі: Талдау, сұрақ-жауап, баяндау. Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, тірек-сызбалар. Әдісі: сұрақ – жауап, баяндау, әңгімелеу, ойландыру, кесте, семантикалық карта, кластер құру. Көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта, слайдтар Барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі II.Қызығушылықты ояту III. Миға шабуыл IV. Жаңа тақырыпты игерту V. Сабақты бекіту VI. Бағалау VIІ. Үйге тапсырма беру Биология 8 сынып Сабақтың тақырыбы: Өкпенің құрылысы мен қызметі Сілтеме: Кітап: Биология 8 сынып. Презентация Сабқтың мақсаты: Игеру: Өкпенің құрылысы мен қызметі Оқудың нәтижесі Оқушылар өкпенің құрылысы мен қызметін біледі Құрал - жабдықтар Маркер, ватман, стикер, компьютер, интерактивті тақта. Сабақ жоспары Сабақ кезеңдері Уақыт 45 минут Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті «Психологиялық трениг» 1 мин. Табыс өлшем парақтарын тарату Рефлексия: «Көңіл-күйің қалай?» Қолдың бас саусағын көтеру арқылы көңіл-күйлерін білдіреді Қызығушылықты ояту Өздік жұмыс 1.Кестемен жұмыс 2. Сұрақтарға жауап беру 4 мин. 1 мин. 3 мин. 1.Әр оқушы берілген тапсырманы орындайды және табыс өлшемдері бойынша өзін-өзі бағалайды. 2.Екінші тапсырманы орындайды, бірін-бірі бағалайды. Сергіту сәті Миға шабуыл Жаңа сабақты игерту. 1.Өздік жұмыс 2.Топтық жұмыс. Сабақты бекіту 1.Суретпен жұмыс 2. Биологиялық диктант 3.Семантикалық картамен жұмыс 4.Сандар сыр шегеді 5.Бас қатырғыш Ой толғау Сабақты қорытындылау Үй тапсырмасы Рефлексия 1 мин. 20 мин. 5 мин. 15 мин. 10 мин. 1 мин. 1 мин. 2 мин 3 мин 3мин. 4 мин. 2 мин 1мин. 1 мин Жаңа сабақтың тақырыбын ашу Рефлексия: «Менің сабақ-тан алған әсерім» 1.Тақырыпты игереді . 2.Топ мүшелері кластер жасап, оны қорғайды. 3.Топтардың бірін-бірі бағалауы: екі жұлдыз, бір тілек. Оқушылардың өздік жұмысы 1,2 табыс өлшемдері бойынша өзін-өзі бағалай-ды. 3. Көршісін бағалауы 4, 5 Өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың дайындаған немесе өздерінің ой-пікірі-мен алмасу. Көрші топ мүшелері сөз саптағандар-ды бағалайды. Табыс өлшемдер бойын-ша хатшылардың өз сы-ныптастарын және өз-өздерін бағалауы. Криптограмманы шешу сол бойынша эссе жазу §40 қайталау. ИКТ-ға рефлексия слайд бағанасына белгі қояды | |
Просмотров: 1280 | Загрузок: 21 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|