Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Информатика

Разработка интегрированного урока казахского языка и информатики
[ · Скачать удаленно () ] 2011-03-09, 12:08 PM
Разработка интегрированного урока казахского языка и информатики
"Шоқан Уәлиханов. Текстік редактормен жұмыс істеу" 10 класс
Учителя: казахского языка - Ботанова О.Ч., информатики - Сангалиева Г.К.

Сабақтың тақырыбы: Шоқан Уәлиханов. Текстік редактормен жұмыс істеу
Сабақтың мақсаты: Ұлы ойшыл, ғүлама ғалым Шоқан Уәлиханов туралы алған білімдерін кеңейтеді, қорытады.
Сабақтың міндеттері:1.Алдын-ала тапсырмалар арқылы Шоқанның тағылымын түсіну, сіңіру, оның сегіз қырлы екенін дәлелдеу, сөйлемнің бірыңғай мүшелерін практикалық жолдармен меңгеру.
2. Танымдық және іскерлік ізденісін дамыту. Сұрақ - жауап арқылы белсенділігін арттырып, өздігінен білім алуға баулу.
3. Ғалым еңбегін бағалай білуге, құрметтеуге , мақтан етуге тәрбиелей отырып, білімге, өнерге баулу.
Сабақтың көрнекілігі :
а) компьютер, тақта;
б)Шоқанның портреттері, ол туралы деректі фактілер, тірек схемалар;
в) Үй жұмысы бойынша оқушылар жасаған презентациялар, сөзжұмбақтар, тест сауалдары.
Сабақтың типі:Ғылыми кеңес сабағы.
Сабақтың түрі:Интеграция сабағы (қазақ тілі ,информатика).
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, талдау, пікірлесу, іздендіру, өздігінен білім алу, салыстыру, жеке, топтық жұмыс, суретпен жұмыс, сөзжұмбақ шешу, тест, компьютермен жұмыс.
Сабақта қолданылған технологиялар: ақпараттық коммуникативтік технология, Ж.А.Қараевтің «деңгейліп оқыту технологиясы» , ойын технологиясы, сатылай комплексті талдау.
Пәнаралық байланыс:қазақ тілі, әдебиет, орыс әдебиеті, жағрафия, этнография, өнер байланысы.
Сабақ барысы:
Сабақтың құрылысы.
І. Кіріспе бөлім.
1.Ұйымдастыру кезеңі. Мультимедиа кабинетінде қауіпсіздк ережесін қайталау.
2.Үйге берген тапсырманы пысықтау.
ІІ.Негізгі бөлім.
1.Кіріспе сөз.
2.Жаңа сабақ.
3.Жаңа сабақты бекіту.
ІІІ. Қорытындылау.
Жаңа сабақтан алған әсерлерін айту.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Ауа-райы болжамы.
2. Жаңалықтарға шолу жасау
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
-Балалар, бүгін біз сабақта қазақтың тұңғыш ғалымы, зерттеушісі, әтнографы –Шоқан Уәлиханов туралы толық мағлұмат аласыз.
Ауызша сөйлеу, пікірлесу, сөйлемдерді талдай алу, және ізденімпаздық, шығармашылық қабілеттерімізді дамытамыз.
Ғылыми кеңес-интеграциялық сабағы.
Техника қауіпсіздігі жөнінде қысқаша пысықтау жұмысын жасату (информатика пәні мұғалімі)
Требования безопасности во время работы
• При появлении изменений в функционировании аппаратуры, самопроизвольного ее отключения необходимо немедленно прекратить работу и сообщить об этом преподавателю.
• Контролировать расстояние до экрана и правильную осанку.
• Не допускать работы на максимальной яркости экрана дисплея.
Запрещается:
• Эксплуатировать неисправную технику.
• При включенном напряжении сети отключать, подключать кабели, соединяющие различные устройства компьютера.
• Касаться экрана дисплея, тыльной стороны дисплея, разъемов, соединительных кабелей, токоведущих частей аппаратуры.
• Во время работы касаться труб, батарей.
• Самостоятельно устранять неисправность работы клавиатуры.
• Передвигать системный блок и дисплей.
• Класть какие-либо предметы на системный блок, дисплей, клавиатуру.
Запрещается без разрешения преподавателя:
• Включать и выключать компьютер, дисплей.
• Подключать кабели, разъемы и другую аппаратуру к компьютеру.
Требования безопасности по окончанию работы:
По окончании работы выполнить действия строго по указанию преподавателя.

1.Үйге берген тапсырманы пысықтау.
Учитель информатики предлагает открыть каркасы по группам для выполнения работы.

ҰБТ-ге дайындық.
1 топ, 2-топ, 3-топ (каркасы прилагаются)

Үйге берген тапсырманы бекіту: бірыңғай мүшелердің негізгі белгілерін ата

Жаңа сабақ
1.Кіріспе.
Сабақтың айдары: « Құйрықты жұлдыздай жарқ етіп»
( Н.И.Веселовскиий.)
Бұл нақыл сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер. Өз пікірлерді дәлелдеңіз.(Оқушы)
Мұғалім:
Талантты ғалым, публицист, әдебиет зерттеушісі, саяхатшы-географ Шоқан Шыңғысұлы Уәлиханов XIX ғасырдың екінші жартысында Қазақстанда туған демократтық, ағартушылық мәдениеттің тұңғыш өкілдерінің бірі. Оның қысқа да жарқын өмірі, жан-жақты зерттеушілік қызметі, философия, этнография, тарих, экономика, құқық, география, ауыз әдебиеті, әдебиет теориясы, т.б. жайындағы ғылыми зерттеулері, пікірлері қай кезде болмасын өзінің құндылығымен жарқырай берері сөзсіз. Қазақ халқының рухани ізденістерінің жарқын көрінісі бола отырып, қоғамдық ойсана, пікір-тұжырымдардың биіктей өркендеуіне ерекше ықпал етті.
Сол сияқты біздің оқушыларымыз да ұлы ғалымның өмірі мен қызметін зерттеп, ғылыми ізденіс жұмыстарымен шұғылданып жүр.Сондықтан бүгінгі сабаққа болашақ ғалымдарымыз өз еңбектерімен қатысып отыр.
Сынып үш топқа бөлінеді.
1-топ.Тарихшылар.
2-топ. Әдебиетшілер.
3-топ. Зерттеушілер.

Тарихшы ғалымдарға оқушыларға сөз беріледі. Тақырыбы: «Шоқан Уәлихановтың туған өлкесі, шыққан тегі» (Презентация)
Оқушыларды қатыстырып, сұраққа жауап алу:
1.Шоқан кімнің тікелей ұрпағы ?
2. «Шоқы, Шоқан» деген қандай мағынаны білдіреді.?

Сөз филолог ғалым оқушыға беріледі. (Презентация) Тақырыбы: «ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің әлемдік озық деңгейде дамуына Шоқанның қосқан үлесі»
Оқушыларға сұрақ:
1.Ыстықкөл саяхатында қандай еңбектер жазды?
2.Кімдердің әдебиет мұраларын жазып алып,жариялады?

Мұғалім:
Шоқан Уәлихановты замандастары шығыстану іліміндегі қайталанбас ірі тұлға деп танығаны белгілі
Суретшілік өнер-тарихшы, географ, әтнограф, фольклорист, саяхатшы Шоқанның сегіз қырының бірі ғана.
Сөз зерттеуші ғалым оқушыға беріледі. (Презентация)
1.Шоқанды замандастары қандай тұлға деген?
2.Шоқанның қанша суреті сақталған?

Келесі сөз филолог ғалым оқушыға беріледі. Тақырыбы: «Шоқанның орыс достары» (Презентация)

Оқушыларға сұрақ:
«Шоқан Европаға ашылған терезе іспеттес еді» деп кім айтқан?
«Мәңгі өшпес жарық жұлдыз» тақырыппен жұмыс істеп жүрген зерттеушілерге беріледі.
оқушыларға беріледі. (Презентация)
Алдын-ала берілген тапсырма бойынша әр топ оқушылары Шоқан туралы ойларын, пікірлерін айтады.
Шоқан туралы көркем фильмнен үзінді көрсетіледі (оқушыға сөз беріледі) .
Шығармашылық жұмыс.

Деңгейлік тапсырмалар.
Тапсырмалар жазылған арнайы кубик арқылы әр топ өзінің тақырыбын анықтап алады.
1-деңгей. Шоқан қадет корпусында. Шоқанға мінездеме жазу.
2-деңгей. «Абай мен Шоқан үндестігі»

3-деңгей. «Шоқан –халық мақтанышы »
Эссе жазу.
Жаңа сабақты бекіту
Учитель информатики предлагает открыть тестовую оболочку для прохождения тестов (прилагается)

Сынама.
Шоқан Уәлиханов
1 – топ
1. «Бала Шоқан» повесті кім жазды?
А) Мұхтар Әуезов Ә) Абай б) Сапаргали Бегалин В) Шәкәрім

2. Қай жылдары Шокан Петербургте болды ?
А)1836-1839 Ә)1840-1852 Б)1862-1864 В)1860-1862

3. Өлеңді толықтыр:
Таусылмайтыны – арман
Барлығынан ардақтысы - ...
А) тіршілік Ә)сабыр Б) өмір В)қымбат

4. Қай шығармадан үзінді?
«Мен Шоқанмен корпусқа оқуға келгенде таныстым. Ол орысша білмеді, ал мен қазақша білмедім»
А) Әке мен бала ә)Жаман жолдас б) Аққан жұлдызв)Қадірлі қонақ.

5. Өмір сөздің синонимін тап :
А) тіршілік Ә)қиял Б) ынта В) өлім.

6. 1881 жылы ескерткішті қойған кім.
А) Тапанов Ә) Кауфман б) Колпаковский В) Костылевский
7.Шоқанның ең алғашқы ғылыми жұмысы?
А) Манас Ә) ТОқтамыстың «Хан жарлығына талдау»
Б) « Семетей» в) «Жоңғария очерктері»
8. Шоқанның арғы атасы кім?
А) Абылай Ә) Шыңғыс Б)Кеңесары В)Уәли
9.Қай жылы Омбы қаласына оқуға кетті?
А)1847 Ә)1852 Б)1849 В)1856

10. Шоқанның рухани өсуіне ықпал еткен орыс әдебиеті пәнінің мұғалімі кім?
А) Потанин Ә) Березин Б) Достоевский В) Костылевский

2 – топ
1. Шоқанның әжесінің аты кім?
А) Зере Ә) Айғаным Б) Әлия В) Салтанат
2. Ескерткіш қандай тастан жасалды?
А) күміс Ә) алтын Б) мәрмәр В) ақ
3.Шанхайда Шоқанға арналып не салынды?
А) мұражай Ә) қонақ үй Б) театр В) кесене
4.Шоқан Уәлиханов қай жылы өмір сүрген?
А) 1835-1865 Ә)1833-1856 Б)1810-1836 В)1865-1945
5.Шоқан қай жерде туған?
А)Құсмұрын Ә) Кербұлақ ауданы Б)Торғай уезі
В) Қашқария
6.Шоқанның мүсінің неден құйып жасады?
А) алтын Ә) қола Б) күміс В) темір
7.Қайтыс болды деген сөздің синонимын тап?
А) атақ Ә)мүрде Б) ойын В) қаза тапты
8. «Шоқан Европаға ашылған терезе іспеттес еді» деп кім айтқан?
А) Потанин Ә) Басалаев Б) Файзулин В) Достоевский
9. Мүсіннің биіктігі қандай?
А) 10м Ә) 7м Б) 5м В) 8м
10. Басшы сөздің антонимын тап
А) ақымақ Ә)қосшы б) ақыл В) өлім
3– топ
1. Шоқанның шын аты?
а) Ибрагим; ә) Тұрлыбай; б) Қожагұл в) Мұхаммеханафия?
2. Шоқан деген сөз қандай мағынаны білдіреді?
а) Шоқыдай биік; ә)Еркетай; б) Айырықша; в) Белгілі.
3. Шоқанның анасының аты кім?
А) Ұлжан; б) Зере; в) Әйгерім; в) Зейнеп.
4. Шоқан Уәлихангов кім?
А) Елші; ә) заңгер; б) ғалым; в) дәрігер.
5. Шоқан қай жылдары Қашқарда болды?
А) 1934 – 1938; ә) 1891- 1897; б) 1849-1852; в) 1858 – 1859.
6. Берілген сөздің синонимін тап.
А) тұлға; ә) жолдастар; б) арман; в) мақсат.
7. Мақалды толықтыр:
Ел үмітін ер ақтар,
А) күшіне сенбе; ә) ашу – дұшпан; б) жасман бала – күік; в) ер атағын ел сақтар.
8. Шоқанның қанша суреттері сақталған?
А) 300; ә) 400; б) 100; в)200.
9. Беіт сөздің синонимін тап :
А) денесі; ә) қайтыс болған; б) қабір; в)қашап.
10. «Сабыр» сөздің антонимін тап:
А) басшы ә) өмір б) арзан в) ашу.

Учитель информатики. (кроссворд прилагается)
Сөзжұмбақ шешу. Әр топтан бір оқушы.

Шоқанды не себепті сегіз қырлы дейміз?

Сабақты қорытындылау. Жаңа сабақтан алған әсерлерін айту. Ұлы Шоқанның өсиет етіп қалдырған мұралары сендердің болашақтарына бағыт-бағдар болсын.
Әр оқушының білімін бағалау.
Үйге тапсырма. Ережені білу. Шоқанға мінездеме жазу.

Категория: Информатика | Добавил: SGK
Просмотров: 4139 | Загрузок: 470 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 2.0/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-12-20, 11:19 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru