Главная » Файлы » В помощь учителю » Информатика |
[ Скачать с сервера (586.0 Kb) ] | 2016-02-11, 6:08 AM |
Сабақтың тақырыбы: MS WORD мәтіндік прцессоры Сабақтың мақсаты: Оқушыларды MS WORD мәтіндік прцессорытаныстыру. Білімділік:Құжаттың құрылымы, стильі, баспа бетінің геометриясы туралы және MS WORD мәтіндік прцессорының терезесі туралы түсінік беру, мәтінмен жұмысқа дағдыландыру, құжаттарды құруға, ашуға, сақтауға үйрету; Тәрбиелік: Оқушыларды тәрбиелікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету; Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын дамыту. Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту. Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ. Қолданылатын көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, дербес компьютерлер. Оқыту әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап, интерактивті тақтамен жұмыс, компьютермен жұмыс жасау. Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі; 2. Үй тапсырмасын тексеру; 3. Жаңа сабақты түсіндіру; 4. Тапсырмаларды орындау; 5. Жаңа сабақты бекіту, қорытындылау; 6. Үйге тапсырма беру; 7. Бағалау. Бақылау сұрақтары: 1. Алгоритм дегеніміз не, оның түрлері? 2. Сызықты, тармақталған, циклдік алгоритмдер деп қандай алгоримдерді айтамыз? 3. Модельдеу дегеніміз не? 4. Модельдеудің негізгі кезеңдерін атаңдар және сипаттама беріңдер? Жаңа түсініктер: Мәтіндік процессор – кез келген басып шығаратын ақпаратты жасап шығаруға арналған қолданбалы компьютерлік программаның түрі. Мәтіндік процессор – бұл тек қана мәтінді енгізу мен түзету ғана емес, сонымен қатар оны пішімдеу құралдары бар бағдарламалар класы. Мәттәндәк процессорлар мәтәнді пішімдеудің үлкен мүмкіндіктеріне ие. Құжатқа әртүрлі суреттерді, графиктерді, сызбаларды, кестеледі қосуға болады. Әртүрлі процессордың мәтінмен жұмыс істеуге арналған түрлі функциялар жиыны бар. Мәтінді процессорды іске қосу үшін Бастау Барлық бағдарламалар Microsoft Office Microsoft Word әрекеті орындалады. Microsoft Word терезесі мынандай бөліктерге бөлінеді: Word процессорының негізгі батырмаларымен таныстыру: Сергіту сәті Компьютермен тәжірибелік жұмыс. Оқушылардың деңгейлеріне байланысты тапсырмалар беру. А деңгейі 1. Мәтінді теріңдер Теңіз ғажайыбы Ойлы –қырлы даланың ортасында орналасқан осы үлкен ащы- тзщы көлді «Теңіз» деп атаған. Мұнда үлкен кіші аралдар өте көп. Сол аралдарда қызғылт қоқиғаздар (фламинго) тіршілік етеді. Бұл құстар өмір сұру үшін жақсы жер таңдаған. Қоқиқаздар қызыл кітапқа енген. Теңіз көлінде қызғылт қоқиқаздар ұя салып, балапандардын өрбітеді. 2. Мәтіндегі сөздердің санын анықтаңдар. 3. Мәтінді әртүрлі маштабта қарап шығындар. 4. Мәтінді түрлі түске бояңдар. 5. Менің құжаттарым бумасына «Ғажайып» деген атаумен сақтаңдар. В деңгейі 1. Мәтінді теріңдер Теңіз ғажайыбы Ойлы –қырлы даланың ортасында орналасқан осы үлкен ащы- тзщы көлді «Теңіз» деп атаған. Мұнда үлкен кіші аралдар өте көп. Сол аралдарда қызғылт қоқиғаздар (фламинго) тіршілік етеді. Бұл құстар өмір сұру үшін жақсы жер таңдаған. Қоқиқаздар қызыл кітапқа енген. Теңіз көлінде қызғылт қоқиқаздар ұя салып, балапандардын өрбітеді. 2. Мәтінді абзацтарға бөліңдер. 3. Азат жол шегінісін баптаңдар: Бірінші абзац -1 см, екінші абзац -2 см. 4. Мәтінді түрлі түске бояңдар. 5. Менің құжаттарым бумасына «Ғажайып» деген атаумен сақтаңдар. 6. Жаңа құжат құрыңдар. 7. Құжаттар арасында ауысу мүмкіндіктерін тексеріңдер. С деңгейі 1. Мәтінді теріңдер Теңіз ғажайыбы Ойлы –қырлы даланың ортасында орналасқан осы үлкен ащы- тзщы көлді «Теңіз» деп атаған. Мұнда үлкен кіші аралдар өте көп. Сол аралдарда қызғылт қоқиғаздар (фламинго) тіршілік етеді. Бұл құстар өмір сұру үшін жақсы жер таңдаған. Қоқиқаздар қызыл кітапқа енген. Теңіз көлінде қызғылт қоқиқаздар ұя салып, балапандардын өрбітеді. 2. Азат жол шегіністері мен әртүрлі әріптік және түрлі түсті ерекшеулері болуы тиіс. 3. Құжатты әртүрлі екі пішімде сақтаңдар. Сабақты бекіту. Сәйкесін тап Батырма Аты Міндеті Қорытындылау: Жаңа тақырып бойынша сұрақ-жауап алу. Бағалау: Оқушылардың сабаққа қатысы мен белсенділігін ескеріп, білім деңгейі бойынша бағалау. Үй жұмысы: §16, MS WORD мәтіндік процессоры | |
Просмотров: 1082 | Загрузок: 10 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|