Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
2017-02-11, 6:27 PM | |
Сабақтың технологиялық картасы Сынып 4 А Мұғалім Токмурзина Р.М. Пән атауы әдебиет Сабақтың тақырыбы Бала Мәншүк. Мәриям Хакімжанова Сабақтың мақсаты Мәншүк Мәметованың ерлігі туралы оқушылардың түсініктерін тереңдету; Мәншүктің ерлігі туралы ойларын тұжырымдайды, шығармашылық жұмыстар атқарады Шағын топ құрамында өзара қатынасқа түседі, сенім және сыйластық дағдыларын қалыптастыруға атсалысады, топ мүшелерінің бәрі де оқу материалын меңгеруін қадағалайды, бір-біріне көмек көрсетеді. Сабақтың түрі аралас Жұмыстың формасы СТО, Т және Д, Бағалау , Көшбасшылық Оқыту әдісі Үйретеді,сөздік, тәжірибелік жұмыс, салыстыру Сұрақ - жауап, ойын, түсіндіру, қайталау. түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап Пед.технология Өздігінен меңгере білу Оқыту модулі Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Сын тұрғысынан ойлау, АКТ, Талантты және дарынды балалар Ресурстар /жабдықтар суреттер, кесте, А-4, маркер ,деректі фильм, Шығыстың қос шынары аудио, Са Сабақ жоспары Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Құзіреттіліктер/ аспектілері I Ұйымдастыру кезеңі(уақыты 1мин) Кезең міндеті: Оқушылардың сабаққа қатысып, әрекеттенуге жағдай жасау . Балалар, терезеге қараңдаршы. Далада күн сәулесі жарқырап тұр. Бізге сәулесін шашып тұр. Сәуле сендердің тұла бойларыңа тарап, жандарыңды жадыратып тұр. - Кәне, айналамызға жылу сыйлайық, жүздеріңнен күннің көзіндей күлкі кетпесін. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындықтарын бақылау, сабаққа зейіндерін аудару Қағаз қиындыларына топтардың аттарын жазып, оқушыларға таратады. Оқушылар шағын топтарға «қосарлана бірігеді. «Пулеметшілер», «Мергендер», «Атқыштар Бір бірін сыйлауға баулу II Білімнің өзектілігі (үй тапсырмасын тексеру–5 мин) Нысана» ойыны арқылы Әлия туралы білетіндерін еске түсіру 1. Мәтінде айтылатын Әлияның бойындағы қасиеттерді пайдаланып, оған мына үлгі бойынша жазбаша мінездеме бер. жүйрік, қолы шебер. Әлияның төсегі жиюлы, қағаз- кітаптары өз орнында. шашы өрулі, киімі үтіктеулі, дене мүсіні өте сұлу 2.Әлия бала кезінде қандай болған? 3.Әлия өсірген гүлдердің атын ата. (герань, фикус, олеандр, камелия, циперус). 4. Ксения Исаевнаның Әлия туралы айтқан сөздерін әңгімеден тауып оқы. 5 Әлияның шын аты III Мәселелі жағдайды туғызу,мақсатты тұжырымдау (мақсат пен міндетті орнату-3 мин) Жаңа сабақ даярлық Балалар, «соғыс» деген сөзді естідіңдер ме? Ол сөздің мағынасы қандай? Ол сөз ұнай ма? Сұм соғыс қай жылдары болған? Ол немен аяқталды?. Бала Мәншүк Мәтінді 3 бөлікке бөлу Үш бөлімдік сұхбат 1 топ- 1 абзацты 2 топ- 2 абзацты 3 топ - 3 абзацты Деректі фильм көрсету Мәншүк туралы Кеңес Одағының батыры Мәншүк Маметова жөнінде қысқаша деректер іздеп оқушылар ақпарат дайындады. IV Жаңа материалды меңгеру (оқу міндеттерін орындау-13 мин) Интерактивті тақтадан соғыстан үзінді көрсету . Дәптермен жұмыс (2мин.) оқушылар дәптерлеріне Мәншүк туралы қысқаша мәліметтерді жазып алады. Мәтінге сүйеніп Мәнсияға мінездеме жаз. Тәрбиешіге ұнаған қылықтарын жаз Сергіту сәті V Алғашқы түсініктерін тексеру-5 мин Сұрақ-жауап Мәнсияның әкесі оны қайдан алып қайтты.? Мәнсия әкесінің сұрағына не жауап қайтарды? Анасы оны кім деп еркелетті? Саған Мәншүктің қандай мінезі ұнады.? VI Алғашқы бекіту (меңгерген білім,дағдыларын қолдану-7 мин) .Топпенжұмыс Мәншүктің анасына жазған хатын оқу . VII Оқыту әрекетінің рефлексиясы (сабақ қорытындысы –5 мин) Бүгінгі сабақта қандай тапсырмалар орындадыңдар? Кері байланыс (1мин.). - Сабақтың тақырыбын жақсы меңгердім деп ойлайсың ба? - Сабақ ұнады ма? Бүгін алған білімдеріңді өмірде қалай қолданасың? . Бағалау парақшасын толтырады. Әр тапсырманы формативті бағалау. Стикерлер арқылы бағалау Соңында смайликтер арқылы жиынтық баға қойылады. Мадақтау VIII Үй тапсырмасын ақпараттандыру, оны орындау жолымен таныстыру Әңгімені оқып, мазмұнын айту. Мәншүк туралы білетін әңгіме немесе өлеңдерді айту, жаттау. | |
Просмотров: 1028 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|