Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (25.6 Kb) ] | 2017-04-09, 1:25 PM |
Мектеп: Семей қаласы, «№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп» КММ, Бастауыш сынып мұғалімі: Түсіпова Балнұр Кенжеғазықызы Сабақтың тақырыбы: «Дос және достық» Мақсаты: Оқушылардың достық қарым-қатынастарын нығайтуғ достық қасиеттерді үйрету. Формасы: тәрбие сағаты Пәннің аты: тәрбие сағаты Мерзімі: 23.02.2017ж Кабинет: №9 Мұғалім: Түсіпова Б.К Сабақтың атауы Дос және достық. Мақсаты: Міндеті: Оқушылардың достық қарым- қатынастарын нығайту Достық қасиеттерді үйрету Нақты досты танып шығуы Танымдық сабақ Интерактивті тақта, Күтілетін нәтиже Сабақ түрі: Көрнекіліктер: Әдіс-тәсілдер: Психологиялық ахуал Бірлік. Оқушылар шағын топ құрамында бір қолын жұдырыққа жұмып, бір мезгілде саусақтарын ашады. Ұжымдық жұмыс Мақсат: оқушылардың барлығы да бірдей саусақ санын көрсетуі керек.Ойын оқушылардың біркелкі саусақ санын көрсеткенге дейін жалғасады. Ойын кезінде сөйлеспейді І.Ертегі тыңдату. Қандай және кімге арналған ертегі екендігін тапқызу. Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар? (дос, достық )Екі жолдас орманда келе жатыпты. Бірінің денсаулығы мықты, екіншісі аурудан жаңа тұрған әлссіз екен. Кенет алдарынан аю шыға келеді. Денсаулығы мықты жігіт зымырап ағаштың басына өрмелеп шығып кетеді. Екіншісі жүгіруге шамасы жоқ, өтірік өлген болып жерге жата қалады. Өйткені аю өлген адамға тиіспейді деп еститін. Жолдасы көзі бақырайып, ағаштың ұшар басынан қарап тұрады. Аю ауру жігітке қарай беттейді. Жігіт қорыққанынан дем алмай қалады. Жыртқыш бас жағынан ары-бері иіскелеп, өлген адам екен деп жөніне кетеді. Ағаштың басынан түскен жігіт ауру жолдасына: - Досым, аю құлағыңа не деп сыбырлады? – дейді. Сонда ол: - Басыңа күн түскенде қашып кететін достан қашық жүр деді, – деп жауап береді Қандай және кімге арналған ертегі екендігін тапқызу. Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар? (дос, достық ) ІІ. Қызығушылықтарын ояту - Балалар, мына тағамды татып көріңдерші, дәмі туралы не айтар едіңдер? ( дәмсіз, тұзсыз) - Балалар, ендеше өмірде доссыз адамды да осы тағамға ұқсатуға болады. Доссыз адамның өмірінің мәні, сәні болмайды, тағамның тұзсыз дәмі болмаған секілді. - «Доссыз адам – тұзсыз тағам!» - деп, бекерге айтылмаған. - Дұрыс балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы « Дос және достық» ІІІ. Ассоциация қабылдау сезімі. Жаңа біз сіздермен «Доссыз адам – тұзсыз тағам» дедік. Ендеше, « ДОС » сөзіне дәм кіргізейікші, дос қандай болу керек? Дос ол кім? - Балалар, алдымызда күннің көзі, күннің көзіне не жетіспейді?(сәулелер) - Ал, енді бұл күннің көзін достық шуақтарымен толтырайық. ( тақтада берілген күн «ДОС» сөзіне « шуақтарын » жазу ). ДОС: Көмектеседі, мейірімді, қайырымды, шыншыл, жанашыр, қамқоршы, ұқыпты, білімді, адал. 2.Достық дегенді қалай түсінеміз не?(Жауапты сурет арқылы бер. Әр бір оқушы өзі салған сурет бойынша түсіндіреді) 1- жауап:Адамдар арасындағы байланыс 2-жауап: Достықты шеңберге теңедім 3-жауап: Жүрек 4-жауап : Гүл 1.Досың бар ма? Ол кім? 2. Достық шынайы сезім бе, әлде жай ұғым ба? 3. Достықжасқабайланыстыма? 4. Қыз бала мен ер баланыңарасындадостық бола ма? 5. Жақсыдос, жамандосқандайболады? 6. Досыңыздыңбасынақиындықтүсті не істейсіз? 7. Досқандай болу керек Оқушылардыңпікірлерітыңдалады. IV.«Достық. Бірлік.» үйін салу. - Балалар, біздіңадалдостарымызәлде де көп болу үшін, үлкенүйсалуымызкерек. Солүлкенүйдібәрімізбіргесалыпкөрейік. Үйдісалуғабізгемақал-мәтелдеркөмектеседі. Мақал-мәтелдер 1. Досыжоқпенсырлас, Досыкөппенсыйлас. 2. Досыңмыңболса да – аз, Дұшпаныңбіреуболса да – көп. 3. Досыңменендосболғанғашаттан Дұшпаныңмендосболғаннансақтан. 4. Ақылсыздостан, ақылдыдұшпанартық. 5. Досбасқақарайды, Дұшпанаяққақарайды. V. Жағдаяттаншығу. 1.Саған ата-анаңүйшаруасынорындаукеректігінескертіп, өздеріжұмысқакетіпқалды, кенеттенжандосыңқоңыраушалып, оғанбір топ балалартиісіпжатқандығынайтыпкөмеккекелуіңдіөтінеді. Бұлжағдайда не істередің? 2. Көптенкүткенәншініңконцертіне бара жатырсың, қалтаңдабилеттіңқұнынажететін 2000 теңге бар, жолданқұрбыңкездесіп, тығызақшакерекболыптұрғанынайтып, қарызға 1000 теңгеберуінсұрады. Бұлжағдайданқалайшығасың? 3. Екеуіңжандоссыңдар, тағыбірдосың бар. Сырткөзгеқарағандақызығарлықтайқұрбысыңдар. Бірақта сен оныменкөпжағдайдакеліспейқаласың. Сен қайдостытаңдаредің? 4. Сен математикаданесепшығарыпкелдің, досыңсененкөшіріпалды. Сененкеткенқатеніолбайқап, олөзінеқатесізжазды. Үйжұмысынан сен «4» дегенбаға, ал ол «5» дегенбағаалды. Сен бұлжағдайдадосыңа не дейсің? Y. Сабақты қорытындылау. «Мінездеме беру» Қазір мен сіздерге 5 саусақты қолғап беремін. Әр саусақта өзіңіздің қолыңыздағы жазылған есімді балаға бір біріне көрсетпей мінездеме жазыңдар. Тірек сөздер: Адал арам жомарт өз қамын ойлайтын адамгершілігі мол кекшіл қарапайым сөзге түсінбейтін мейірімді жалқау кешірімді тәккапар төзімді қатал ақылды мейірімсіз сабырлы сараң салмақты қызғаншақ кексақтамау тұйық ашықтық бүкпесіздік Қиынкездердебір-бірінекөмеккөрсетіңдер. Досыңдыалдамай, оғанадал бол. Досыңдықорлама. Досыңменқызықтышақтардыбөлісебіл. Досыңды барда да сына, жоқта да сына. Досыңныңкемшілігінкешіребіл. Кері байланыс Сенің қиялыңдағы дос суретін салу | |
Просмотров: 602 | Загрузок: 9 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|