Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (55.0 Kb) · Скриншот ] | 2017-05-19, 6:16 AM |
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы «№7 орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Мольдинова Ляззат Маратовна Коучинг сессияның жоспары Сабақтың тақырыбы: Коучинг-сессия: Диалогтік оқыту. Оқыту мен оқудағы кедергілерді жою әдісі. Мақсаты: Мұғалімдердің оқыту жұмысында кездесетін кедергілерді бағалау; Оларды жою тәсілдерін анықтау; Кедергілерді жоюдың мүмкін тәсілдерін қарастыру; Оқушылардың сабақтағы іс-әрекет белсенділігін ұйымдастырудың қажеттілігіне көз жеткізу. Нәтиже Мұғалімдер оқыту мен оқудағы тәжірибесіне өзгеріс кіргізудің қа- жеттілігін түсінеді; Мұғалімдерге оқыту мен оқудағы жаңа әдіс- тәсілдерді қолдануына көмек көрсетіледі, соның ішінде диалогтік оқыту; Мұғалімдер диалогтік оқыту оқушылардың сабақтағы танымдық белсенділіктерін арттыратындығына көз жеткізеді. Коучинг сессиясын өткізу кезеңдері уақыты Коучтың іс-әрекеті Мұғалімнің іс-әрекеті ресурстар 2 мин 5 мин Ұйымдастыру кезеңі. Коуч сессияның басында көңілдерін көтеріп, қолайлы ахуал туғызу мақсатында "Жылға" тренингін ұйымдастыру. Мақсатым:қатысушылар арасында жақсы көңіл-күй орнату. Топ басшысын сайлайды. Қатысушылар шеңбер жасап тұрып (стикерге өз тілегін жазады,шеңберге тұрады, отырады,жылғадан су алады, тұрып тілегі бар стикерлерді жоғары лақтырады, қолына түскен стикерді алып, стикердегі бояу түсіне сәйкес топқа отырады. бір-біріне жағымды сөздер айтады. Түрлі – түсті стикерлер 5 мин Мұғалімдердің көңіл күйін көтеріп, сенімділіктерін арттыру үшін "Мандарин" слайдын көрсетуден бастадым. Мұғалімдердің сессияға қатысуына қызығушылығы артады ж\е жігер пайда болады. слайд 10 мин 7 мин 10 мин 10 мин 5 мин 7 мин 10 мин 7 мин 10 мин Бейнежазба көрсету. Мұғалімдер өз беттерімен тақырыпты анықтау үшін "Talkinq Twinq babies" бейнекөрініс қарауды ойлауға бағыттау мақсатында ұсындым. 1.Талдауға берілген сұрақтар: - Бейнефильм мазмұнынан не байқадыңдар? -қандай жағдаятты байқадыңдар? - қалай ойлайсыздар балалар бір-бірі түсінді ме?бұл қандай түрде болды? - Қандай тақырыпта ой қозғаймыз деп ойлайсыздар? "Диалог" сөзіне ассоциация жасауларын ұсынамын. Топтық жұмыс Ымишара қойылымын ойнауды ұсынамын. Мақсатым ақырындап оқыту мен оқудағы кедергілер туралы сұраққа әріптестерімді бағыттау болды. 2.Тапсырма Инсценировка жасау. Пантомимо. 1 топ. "Оқушы сабаққа кешікті". 2топ. "Оқушы үй тапсырмасын орындамай келді" Талдау сұрақтары: -қалай ойлайсыздар Сіздердің іс-әрекеттеріңізде диалог болды ма? -диалогта қандай кедергілер кездесті? -оқыту мен оқуда бізге қандай кедергілер кездеседі? Топтық жұмыс 3.Тапсырма Оқыту мен оқуда мұғалімдерге қандай кедергілер кездеседі? Кестенің 1 бөлігін толтыру. Оқыту мен оқудағы кедергілер Кедергілерді жою Сергіту сәті Теориялық материал «Диалог» презентация көрсету диалогтік оқытудың теориялық негіздерімен таныстырамын. Топтық жұмыс Тапсырма 4. Кестенің 2-бөлігін толтыру (кедергілерді жою) Тренинг Бейнежазба: « Директормен қысқаша диалог» Талдау. Кері байланыс Коуч коучинг-сессияға қатысушылардан сабақтың қорытындысын шығарып жазуларын сұрайды: Біз бүгін оқыдық Біз жақсы меңгердік Топ жақсы меңгерді Сіз көбірек білгіңіз келеді туралы Қазір сіздер білесіздер соны,нені 2 сағат бұрын білмедіңіздер Сұрақтарға жауап береді Диалог сөзінің мағанасын қалай түсінетіні туралы әркім өз көзқарасын білдіреді және жазады. Коучингке қатысушылар пантомимо шешуін табады, бір-бірін бағалайды(формативті бағалау). Сұрақтарға жауап береді Мұғалімдер өз ойларын қағазға түсіреді. Коучтың айтқан мәліметті мұқият тыңдай отырып, түсініктерін кеңейтеді. Диалогты оқыту туралы түсінік алады. Кестенің 2-бөлігін толтырады. (кедергілерді жою) Бейнекөрініс әр мұғалімге оқушыларда болатын проблемалар туралы ойландырды.Менің ойымша қатысушылар баланың проблемалары мен үміті туралы ойланатын болады. бейнефильм Флипчарт қағаз,маркер Флипчарт қағаз,маркер Интербелсенді тақта Интербелсенді тақта Флипчарт қағаз,маркер парақша | |
Просмотров: 955 | Загрузок: 3 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|