Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (26.2 Kb) · Скриншот ] | 2018-05-14, 7:42 PM |
Пәні: математика Сабақтың түрі: ашық сабақ Сыныбы: 3 «А» Сабақтың тақырыбы: Бекіту Сабақтың мақсаты: Көбейту және бөлудің кестелік жағдайы туралы білімдерін бекіту. Білімділік: көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру. Тәрбиелік: жеке және жұптық жұмыс жасай білуге, шапшаң, қатесіз есептей білуге тәрбиелеу. Сабақ типі: Білімді бекіту Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, жұптық, жеке. Көрнекіліктер: слайдтар, дидактикалық үлестірмелер, фигуралар. Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, күнделікті өмірмен. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі а) Сынып тазалығына қарау ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару. б) П с и х о л о г и я л ы қ д а й ы н д ы қ . Математика керек әр күнге, Математика қажет өмірде Математиканы оқимыз Миымызға тоқимыз -Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін! «Математика- ғылымдар патшасы» деген екен Абай атамыз. Яғни,математиканы білсек барлығын да біледі екенбіз. Осыны негізге ала отырып есептер шығарамыз. Актуализация(Қызығушылық ояту) «Кім жылдам?» ойыны. ( слайд) Жаңа сабақ. -Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазамыз. Қарашаның 15-і. Сынып жұмысы. 1) Математика-ермек емес балалық, Математика-көрегендік, даналық. Математика-құрметтеуге лайық, Кел, балалар, мұны жақсы ұғайық!-дей келе бүгінгі қайталау сабағымызды бастаймыз. Кел, балалар, ойнайық! Ойнайық та ойлайық Қандай есеп болса да, Шешпей оны қоймайық 1 тапсырма..№1 мысал. Өздік жұмыс. Семантикалық карта ( жұптық тексеру) 7 4 7 9 5 5 8 25+25 63:7 8+9 42:6 70+4 10:2 0+500 25:5 6*6 36:9 4*3 64:8 9*2 21:3 №1. Берілген өрнектердің санды мәнін тап. ( тақтада қағазға орындалады) d 2 9 7 8 8 b 8 6 5 9 4 d+b b*d №2. Оқып талдау. Өрнек түрінде жазу. А) 4*8+5*9 ә) 209+28+209 б) 165+289+165 в) в*р+н*д г) б-( б+н Салыстыру өрнек сұрақ Математикалық диктант 104-ке белгісіз санды қосқанда, 700 бен 443-тің айырмасына тең (104+х=700-443) 48 бен белгісіз санның бөліндісінің мәні 6-ға тең. ( 48:х=6) ( жұптық тексеру) 5 жолды өлең 1 (зат есім) теңдеу 2 (сын есім) қарапайым, күрделі 3 (етістік) шығарады, табады, қосады. 4 тақырыпқа жақын сөзбен (белгісіз сан арқылы шығарылады) 5 синоним. Өрнек Сергіту жаттығуы. №3. Есепте. (амалдардың орындалу реті) 54-6*4+13=43 (42-38)*9+17=53 (8+24:3):2=8 7*10-7*4+36=78 Ал, достарым, келіңдер, Біріңе-бірің еріңдер Біліміңді тексеріп, Амалды орындап көріңдер №5. Өрнектерді баған түрінде жазып, есепте. 363+492 357-298 654+265 754-325 Қане тәртіп сақтайық Тез есептеп аттайық Алға қадам басқанда Батылдықпен аттайық №6. Р табу. Ұзындығы 9 см, ені одан 3 есе қысқа болатын тіктөртбұрыш сыз. Р= (9+3)*2=24 см Р=9+3+9+3=24см Р= 9*2+3*2=24см Бекіту. Үйге тапсырма 95 бет, №7 мысал. №5. Білімді бағалау. Екі қатар оқушыларын бағалау. Сабақ қорытындысы - Сабақ ұнады ма? (Смайлик белгішесімен көрсету). — Бүгінгі матема тика сабағында нені үйрендік? — Өткен тақырыптарды қайталадық. — ойындар ойнау арқылы тапсырмалар орындадық. — Есептер шығардық. — Тақтамен жұмыс жасадық, лездік сұрақтарға жауап бердік. -Ия, балалар, олай болса математика бізге керек деп мына өлең жолдарымен сабағымызды аяқтаймын: Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан Математикаға орын берсең басыңнан Барлық ғылым соған үйір болады Досың солар табылатын қасыңнан. | |
Просмотров: 649 | Загрузок: 17 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|