Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (13.4 Kb) ] | 2011-07-14, 11:20 AM |
Ана тілі. 3 – сынып. Маселова Маржан Еркінғазықызы. Бастауыш сынып мұғалімі. Сабақтың тақырыбы: Кеш. Жаңбыр. Сабақтың мақсаты: Жаздың кешкі мезгілі туралы түсінік алады, табиғат құбылыстарын бақылауға үйренеді. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ. Әдіс-тәсілі: СТО технологиясы. Міндеттер Бағалау. Мәтінді түсініп оқуға, сұрақтарға жауап беруге үйренеді. 1 «Елес жетелету» стратегиясы арқылы. Тақырыпты меңгеру барысында табиғат құбылыстарын сипаттай алады. 2 «Бағыттап оқыту», «Араласқан оқиғалар», «Кластер» стратегиялары арқылы. Табиғатты бақылауға, топта ұйымдасып жұмыс істей біледі. 3 «Бес жолды өлең» стратегиясы. Стратегиялар: Елес жетелету, бағыттап оқыту, араласқан оқиғалар, кластер, бес жолды өлең. Құралдар: Компьютер, ақ қағаз, фломастер, сурет. Сабақтың барысы. Үй тапсырмасы Қызығушылықты ояту Мағынаны тану. Ой толғаныс «Малсақ бала» тақырыбына жазған бес жолды өлеңдерін оқыту. «Жаз» тақырыбы, «Елес жетелету» стратегиясы. Күн ыстық. Айнала жап-жасыл.Жайқалған хош иісті гүлдер. Өзен жағасында асыр сап ойнаған балалар. -Бұл қай мезгіл деп ойлайсыңдар? - Жаз. / Суретін көрсету./ Бағыттап оқыту. / Компьютерден мәтіннің І бөлімін оқиды / -Кешкі самалға кімдер мән бермеді? ІІ бөлімді оқу. -Тойынған мал туралы не айтылған? ІІІ бөлімді оқу. -Табиғат көрінісі қалай суреттелген? «Араласқан оқиғалар» стр. Өлеңді көмпьютерден оқып мазмұны бойынша дұрыс орналастырады. -Өлеңге мазмұны бойынша топта сурет салады. Бір оқушы қорғайды. / Суреттер сканер арқылы экранға шығады./ Бес жолды өлең. Жаңбыр. 2. 3. 4. 5. Үйге тапсырма. «Жаңбырлы күн» тақырыбына эссе жазу. Бағалау. Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы Ойшілік ауылы Тоғас батыр атындағы орта мектеп. | |
Просмотров: 2306 | Загрузок: 138 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|