Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (50.5 Kb) ] | 2012-01-06, 1:49 PM |
Сабақтың тақырыбы: «Абай өлеңіндегі табиғат лирикасы». «Қыс» Сабақтың мақсаты: 1. Өлеңді оқу мазмұнын түсіндіру, әңгімелету, ауызша сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Абай Құнанбаев жайлы кеңірек таныстыру, сөздік қорын, тілін дамыту, табиғатты сүйетін және қорғауға деген жауапкершілікті сезінетін тұлға тәрбиелеу. Әдісі: Ізденушілік, дамытушылық. Түрі: Жаңа сабақ Көрнекілігі: Абай туралы бүктеме, табиғатты бейнелейтін суреттер. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру ІІ. Психологиялық даярлық. Оқушыларды сабаққа даярлау. Қызыл, сары шарлар таңдау арқылы оқушыларды сабаққа қызықтыру. Ал, балалар, күндей жарқырап, гүлдей жайнап отырайық! Қызығушылықты ояту. Сөзжұмбақ шешу. (Абай) Мағынаны тану. Метаграмма 1. Ақтан көрпе жамыламын Көктемде сайға ағыламын. Өзгерсе егер алғашқы әріп Жер қойнауынан табыламын. (Қыс - мыс). Бүгінгі сабақта «Қыс бейнесі» бөлімінен бастайтынымызды айтып таныстыру. ІІ. Жаңа сабақ. Сабағымызда Абайдың «Қыс» өлеңімен танысамыз. - Абай туралы не білеміз? Топтастыру стратегиясы: Ибрагим Сазгер Ақын Аударм. Семей облысы, 1845-1904 ж. «Көктем», «Адам болам десеңіз» «Күз», «Қыс», «Жаз» «Ғылым таппай мақтанба» Әкесі шешесі Әжесі Құнанбай Ұлжан Зере 1. «Күз». «Адам болам десеңіз» (өлеңдерін жатқа айту). 2. «Желсіз түнде жарық ай» (Әнін айту) «Қыс» өлеңін электрондық оқулықтан тыңдау. 1. Автор қысты кімге теңеп тұр? 2. Шалдың киімдері қандай? 3. Киім деп отырғаны не? 4. Автор суреттеп отырған шалды кімге ұқсатуға болады? 5. Соқыр, мылқау дейтін себебі не? 6. Өлеңдегі шалдың мінезі қандай? 7. Түр, түсі қандай? 8. Түсі суық дегенді қалай түсінесіңдер? Сөздік жұмыс. Соқыр мылқау – түк көрмейтін Бұрқ – сарқ – қатты дауыс Боран долданғанда – аяз, жел тым күшейгенде. Мәнерлеп оқыту минуты. Тізбектеп оқыту. Қыс сөзіне ассоциация құру. Қыс Не? Несімен әдемі? Неге тәрбиелейді? Ызғар Ақша қарымен Шыдамдыққа, төзімділікке, денемізді Суық ұлпа қарымен шынықтыруға. Аяз күмістей Таза шағылысқанымен Ауа Топпен жұмыс. І топ. Қысқа байланысты мақал – мәтелдер айту, мағынасын түсіндіру. ІІ топ. Халық болжамдары. ІІІ топ. Қыс бейнесі, сурет салу. ІҮ топ. Алақай, балақай, шынықсың денеміз. Тірек сөздерді пайдаланып, өлең құрастыру. Ү топ. Венн диаграммасы. Күз Қыс ІІІ. Ой толғаныс. Қыс туралы эссе жазу. ІҮ. Сабақты қорытындылау. Сонымен біз нені біліп алдық? Нені білуші едік? Нені білдік? Нені білгің келеді? Абайды, Қыс мезгілін т.с.с. 1.Абай Құнанбаев туралы ойымызды кеңейттік. 2. Қыстың ерекшеліктері туралы білдік. 3. Ақын, жазушы, суретшілерде болатын ұқсастық ерекшелік туралы білдік. Абай туралы тағы көп нәрсе білуге тиіспіз. Ү. Үйге тапсырма. Өлеңді жаттау. «Қыс» туралы шығармашылық жұмыс. Оқушылардың білімін бағалау. | |
Просмотров: 3960 | Загрузок: 837 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|