Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (5.1 Kb) ] | 2012-02-09, 11:59 AM |
Нурсейтова Жангүл №8 мектеп-кешені Ана тілі. 2 сынып. Сабақтың тақырыбы: Арыстан мен Тышқан (ертегісі). Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға ертегідегі негізгі ойды ұғындыру, мазмұндай білуге үйрету. 2. Оқушының ойлау қабілетін дамытып , сөздік қорын молайту. 3. Оқушыларды достыққа тәрбиелей отырып жақсы және жаман қасиеттерді айыра білуге үйрету. Сабақ түрі: Аралас сабақ. Сабақ әдісі: Сұрақ – жауап , әңгімелесу. Сабақ көрнекілігі: Интерактивтік тақта , арыстан мен Тышқан суреті , аңдар. Пәнаралық байланыс: Өзін - өзі тану , дүниетану , ән – музыка. Сабақ барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: -Балалар , барлығымыз бүгінгі сабаққа дайынбыз ба? -Олай , болса орнымыздан тұрып , тақтадағы балармен бірге біз де өзімізді сабаққа даярлап алайық! 1-слайд: Қуанамын менде , Қуанасың сенде Қуанайық достарым Арайлап атқан күнге. Міне , балалар! Енді бір – біріңе жылы шыраймен жымиып ғана сәттілік тілеңдер!Енді сабағымызды бастайық! Балалар мен сендердің білімдеріңді беру арқылы бағалаймын. Кім белсенді қатысса сол көп жұлдызша жинайды. II.Үй жұмысы: Өткенді пысықтау. -Балалар өткен сабақта қандай өлеңмен таныстыңдар? 2-слайд: Әдептілік әліппесі. (тақтада көрінеді). Үй жұмысына қалай даярланғандарыңды , өткен сабақты қаншалықты , игергендеріңді тексерейін! 3-слайд: I Қызығушылығын ояту. Мына сұрақтарға жауап бересіңдер. 1.Әдептілік деген не? 2.Сәлемдесудің , қоштасудың қандай түрі бар? 3.Ұнаған шумақтарыңды жатқа айтып беріңдер?(жарайсыңдар, әр балаға жұлдызша беріп отырамын) III. Жаңа сабақ. II.Ой қозғау (Дәптерлерін ашқызып ай күнін жаздыру. Қазанның жиырма сегізі).Өздерің білетін 2 – 3 аңның атын дәптерлеріңе жазындар. (Ретпен оқытып шығамын). 4 -10 слайд Әр аң суреті шығады. (түлкі , аю , қасқыр , арыстан , жолбарыс , тышқан). -Балалар , бүгін біз осы аңдардың арасынан «Арыстан мен Тышқан» туралы ертегімен танысамыз. 11-слайд: Сабағымыздың мақсаты: -Мәтінді түсіне оқып , мазмұндау. -Арыстан мен Тышқанға мінездеме беру. -Жақсы қасиеттер мен жаман қасиеттерді айыра білу. 12 -слайд: Оқулықпен жұмыс, 55 бет. (Арыстан мен Тышқан мәтінін өзім оқып беремін. 2 оқушыға бөліп жалғастыра оқытамын). 13-слайд: Балалар , мына сұрақтарға жауап іздейік. 1.Мәтін не туралы екен? 2.Арыстан Тышқанның сөзіне неге күлді? 3.Тышқан Арыстанға қалай көмектесті? 4.Сендерге ертегі кейіпкерлерінің қайсысының ісі ұнады? 14-слайд: III Ой толғаныс. 15 -слайд: (Әр қатарға 1 тапсырмадан беріп , бағалау). 1 – қатар: Арыстан мен Тышқанға мінездеме бере отырып , венн диаграммасын толтыру. 2- қатар: Жақсы қасиеттерді жаз. 3 -қатар: Жаман қасиеттері жаз. (Әр топтан бір бала қорғайды) 19 -слайд: Сергіту сәті. 20-слайд: «Дос болайық бәріміз!» Әрқашан дос , біргеміз. Ажырамас іргеміз Ілгері жүріңдер Достық жырын біліңдер, Ту ғып ұстап бірлікті Еңбекті сүйіңдер. Қ / сы: Дос болайық бәріміз Жарасып тұр әніміз Тыныштықты сақтаймыз , сақтаймыз , Атсын күліп таңымыз. 21- Слайд IV Қорытынды -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Кімге несімен ұнады? Кім қысқаша мазмұндайды? V.Бағалау. жұлдызша санайды өздері. VI.Үй тапсырма: Мазмұндап келу. | |
Просмотров: 10330 | Загрузок: 339 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|