Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (12.7 Kb) ] | 2012-02-14, 11:12 AM |
Орындаған: Абдрахманова Айнаш Нұрғазықызы 8 мектеп-кешені. Семей қаласы. Білім беру саласы: «Қатынас» Бөлімі: Тіл дамыту Тақырыбы: Мамандық түрлері Мақсаты: әр түрлі мамандық түрлері туралы түсінік беру. Білімділік мақсаты: мамандық иелерінің қызметі және олардың еңбегімен таныстыра отырып,олардың маңыздылығы туралы білім беру. Кәсіпті таңдап,игеру үшін оқып,білім алу қажеттілігін түсіндіру. Дамытушылық мақсаты: әңгіме құрастыруда өз ойын,өз армандарын нақты және түсінікті етіп жеткізе білу қабілеттерін қалыптастыру. Шығармашылық белсенділіктерін арттыру. Тәрбиелік мақсаты: әр түрлі мамандық түрлеріне қызығушылығын тудыру және еңбек адамдарына құрмет сезіммен қарауға тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекіліктер: мамандық иелерінің суреттері,таратпа суреттер Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу,түсіндіру, жандандыру,сұрақ-жауап Жоспары: 1.Мотивациялы ынталандыру кезеңі. а) Жылулық шеңбері ә) Өткен тақырыпты қайталау 2.Ұйымдастырулы ізденуші кезең а) Жаңа тақырып туралы түсінік беру ә)Өлең-тақпақ,жұмбақ шешу Сергіту сәті. 3.Рефлексиялы түзету кезеңі а)«Сөйлеп тұрған кім?» дидактикалық ойыны. ә)«Сөз және буын» дидактикалық ойын Қортындылау Әрекеттің кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Мотивациялы-ынталандыру кезең а)Жылулық шеңбері -Балалар бір-біріміздің қолымыздан ұстап шеңбер болып тұра қалайықшы.Бір сәт көзімізді жұмып, қолымызды созып,күннің жылулығын сезінейікші. Енді өз сезімімізді айтайықшы: Басым менің ақылды,қолым шебер,денем шымыр,аяғым жүйрік! ә) Өткен тақырыпты қайталау -Өткен тақырыпта біз сендермен не жайында таныстық,балалар? - Дұрыс айтасындар балалар!Қазақстан мемлекеті және мемлекеттік рәміздері,елбасы туралы көптеген түсінік алған болатынбыз. Сұрақ-жауап 1)Біздің тұрып жатқан мемлекетіміз қалай аталады? 2) ҚР мемлекеттік рәміздерін кім атап береді? 3) ҚР елбасы кім? -Рахмет,балалар!Өткен тақырыпта жақсы түсінік алған екенсіңдер Балалар қолдарынан ұстап,шеңбер құрып, көздерін жұмып күннің жылуын сезінеді. Өз сезімдерін айта, сөздерге қатысты қимылдар жасай отырып қайталайды. Балалардың жауабы. 1)Қазақстан мемлекеті 2)Елтаңба,әнұран,ту 3)Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Ұйымдастырулы- ізденуші кезең а) Жаңа тақырып туралы түсінік -Балалар сендер мына күнделікті келіп жүрген,өздерін тұрып жатқан үйлерді салатын адамдар бар,ауырып қалсақ емдейтін адамдар бар,киімдерімізді тігіп беретін адамдар бар,бізге білім беретін адамдар бар,шашымызды әдемілеп қиып беретін және дәмдеп тамақ пысыратын адамдар бар.Бұл адамдардың барлығын бір сөзбен айтқанда мамандық иелері дейміз. -Мына суреттерге қарайықшы не көріп тұрмыз? -Үй салатын адамды-құрылысшы дейді екен , балалар. -Ал мына суретте тамақ пісіріп жатқан адамды-аспаз,білім беретін адамды-мұғалім деп атайды,киім тігетін адамды-тігінші, ғарышқа ұшатын адамды-ғарышкер, көлік жүргізетін адамды-жүргізуші, емдейтін адамды-дәрігер деп мамандықтың түрлеріне қарай атайды. -Ал бұл мамандықты меңгеру үшін көп оқуды,көп ізденуді,қажымас қайратты,көп еңбекті талап етеді.Мамандық иесі болып шығу үшін, арнайы оқу орындарында дайындап оқытады. Сонда ғана өзің қалаған мамандық иесі болып шыға аласындар. - Балалар кім осы мамандыққа байланысты өлең-тақпақтар біледі?Өлең-тақпақ айтқан балаларға жемістер тарату. Сергіту сәті -Балалар отыра бермей бойымызды сергітіп алайық; Осы балалар биді билейтін адамдарды кім дейді? -Дұрыс ,биші дейді.Ендеше барлығымыз биші болып көрсек қайтеді. («Шөжелерім» әнін қосып, балаларды билету) - Рахмет,балалар,біз өзімізді бір сәтке биші болып сезініп көрдік! Жұмбақ шешу -Балалар мен сендерге жүмбақ жасырғым келіп тұр,тыңдаймыз ба? 1)Тәп-тәтті тамағы,астардың маманы (Аспаз) 2)Кірпіштен сарай,үй салады,ол адам кім болады? (Құрылысшы) - Рахмет балалар сендерге! Балалар тыңдап отырады. Балалардың жауабы. Балалар тыңдап,мамандық иелерінің атаулары мен танысады. Бірнеше балалар өздері білетін өлең -тақпақтарын айтады. Баалалар биші деп жауап береді. Әннің ырғағына сай билеп бойларын сергітеді. Балалар жұмбақтың шешуін табады. Рефлексиялы- түзету кезең «Сөйлеп тұрған кім?» дидактикалық ойыны. Балалар біз қазір мына сөздерді естіп қандай мамандық иесі сөйлеп тұрғанын анықтайықшы: 1)Балмұздақ сатамын!Балмұздақ! 2)Жүріңіз қай жаққа апарып тастайын? 3) Қай жеріңіз ауырып тұр?Қазір ыстығыңызды өлшейін. 4)Шашыңызды қандай үлгіде қиып берейін? 5)Бүгінгі сабақта біз балалар күзгі табиғат туралы әңгімелесеміз. 6)Мен манты жасап жатырмын,қазір дайын болып қалады. «Сөз және буын» дидактикалық ойын Мамандық иелерінің атын қайталай отырып.неше буынға бөлінетінін анықтату: Мысалы: дә-рі-гер,3 буын Жүр-гі-зу-ші,4 буын -Жақсы балалар!Ал сендер болашақта қандай маман иесі болғыларың келеді? - Ал балалар кім қанша жеміс жинады екен,санап көрейік.Көп жеміс жиған бала бүгін белсеніп,жақсы баға алатын балалар! - Сонымен балалар қандай маман иесі болсын ол адамның еңбегін бағалай білу керек екен.Ол мейлі бастық болсын,мейлі қарапайым шаруа иесі болсын ол адамның еңбегін бағалай білу керек.Осыны еш ұмытпаңдар! -Осымен ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіміз аяқталды, жылулық шеңберімен қоштасайық! Қол ұстасып тұрайық, Шеңберді біз құрайық Көріскенше күн жақсы, Сау-саламат болайық! Балалар тыңдап қандай маман иесі екенін анықтайды: -Сатушы -Жүргізуші -Дәрігер -Шаштаразшы -Мұғалім -Аспаз-деп өз жауаптарын береді. Балалар мамандық түрлерін атап,шапалақтап буынға бөледі,санын анықтайды. -Балалар өз жауаптарын айтады. Балалар жиған жемістерінің санын анықтайды. Балалар шеңбер құрып,өлеі жолдарын айтып қоштасады. | |
Просмотров: 13991 | Загрузок: 284 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|