Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (49.5 Kb) ] | 2012-02-17, 8:54 AM |
Кулекешева Жаңылсын Едиловна Ақтөбе қаласы №25 ағылшын тілі терең оқытылатын арнаулы орта мектебі 1 «Б»сынып Сабақтың тақырыбы: «Ауыл өмірі» Сабақтың мақсаттары: 1.«Ауыл өмірі» тақырыбы бойынша қайталау,оқушыларды сөз тіркестер,сөйлемдер құрап сөйлесуге әр түрлі әдістерді қолдану арқылы көмек көрсету.Практикалық жұмыстар жасау. 2.Басқа пәндермен пәнаралық байланыстар жүргізу;оқушылардың ой-өрісін,ауызекі сөйлеу тілін,көру,есту,еске сақтау қабілеттерін дамыту. 3.Жануарларды сүюге шақыру,отбасылық тәрбиесін беру.Үлкендерге- сый,кішілерге- көмек беру Сабақтың түрі: қайталау,толықтыру сабағы Сабақтың типі: саяхат сабағы Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдері:Тойбазарованың дамыта оқыту технологиясы, сұрақ-жауап,интеракивтік тақтамен жұмыс,өздік жұмысы. Пәнарық байланыс: ұлттық дүниетаным,еңбек Көрнекіліктері: үй жануарларының суреттері,автобус,киіз үй,ата мен әженің суреттері,өлеңдер,әріптер. Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру бөлімі. 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу,сабаққа дайындығына назар аудару./Партаның үстінде оқулық,жұмыс дәптерлері,әріптер,оқу құралдары/ 2. Психологиялық дайындық. -Әдепті бала алдымен сәлем береді.Күндей жадырап,айдай арайлап,гүлдей жайнап,судай мөлдір таза көңілмен бүгінгі сабағымызды бастайық. Оқушылар орындарынан тұрып: - Амансың ба,Алтын күн! -Амансың ба, Көк аспан! -Амансыңдар ма, достарым! Сендерді көрсем- қуанам!-деп сәлемдеседі. ІІ.Бағдарлау-мотивациялық кезеңі. -Балалар, бүгінгі сабағымызда біздер ауылға саяхат жасаймыз. 1. М: «Кім ауылда болды? »/қол көтеріп жауап береді: «Мен ауылда болдым» немесе «Мен ауылда болған жоқпын»/ -Ауылда қандай жануарлар бар?/Ауылда қой,мысық,түйе,сиыр,жылқы,ит,шошқа бар./ -Оларды біз қандай жануарлар дейміз? /Үй жануарлары/ 2. Балалар,сендер үй жануарларын көрдіңдер ме?Шатастырып алмайсыңдар ма?/Жоқ!/ Тексерейік! -Бұл сиыр ма? /Жоқ, бұл- қой./ - Бұл жылқы ма? / Иә, бұл- жылқы./ -Бұл түйе ме? /Жоқ, бұл -мысық./ -Бұл ешкі ме? /Жоқ, бұл -ит./ -Бұл қой ма? /Жоқ, бұл -сиыр./ -Бұл шошқа ма? /Жоқ, бұл – сиыр./ -Бұл шошқа ма? /Иә, бұл – шошқа./ -Бұл мысық па? /Жоқ, бұл- түйе./ -Өте жақсы, жарайсыңдар! Онда жолға аттанайық!Мынау- біздің көлігіміз./Автобус суреті/ 3. Бізге жақсы көлік жүргізуші қажет. -Балалар,кім көлікті жақсы айда алады? Оны қазір тексереміз.Ол үшін мына екі-екіден берілген әріптерден қиылған әліпбиін пайдаланып сөз тіркестерін құрастырайық.Кім тез арада тапсырманы дұрыс орындаса, сол біздің көлігіміздің жүргізушісі болады. «Ойлап, тап» ойыны. Мазмұны: Екі-екіден әріптер берілген.Бұл сөз тіркесіндегі сөздердің бас әріптері болғандықтан, одан тез арада қиылған әріптерді пайдаланып сөз тіркестерін құрастыру / ҮС, ҚМ, БШ, ӘЖ. /Үлкен сиыр, қара мысық, бір шошқа, әдемі жылқы/ /Қағаздан рөл жасап беру/ -Барлығымыз автобусқа мініп, жол жүрейік! 1,2,3 -Мінеки, ауылға да жеттік!/Ауыл суреті/ -Мынау не? /Бұл- ауыл./ -Бұл қандай ауыл? /Бұл – кішкентай ауыл./ - Біздерді біреулер күтіп тұрған секілді /Ата мен әженің суреті/ -Мынау кімдер? / Ата мен әже / -Не істеуіміз керек? /Сәлем беруіміз керек/ - Сәлембердік, әже! Сәлембердік, ата! /қыздар амандасады/ - Ассалаумағалейкум, ата! Сәлембердік, әже! /ұлдар амандасады/ - Жарайсыңдар! - Балалар, әжеміздің шайы әзір болғанша, біз атамызға мал жайласуға көмектесейік.Біз қайда келдік?Мынау не? /Мал қорасы суреті / - Бұл- мал қорасы. - Үй жануарларына әуелі су береміз. /Тақтада ұлдың су әкеле жатқан суреті ілүлі/ -Су беру үшін мына сұрақтарға жауп берейік. 4. -Мынау не? /Бұл- түйе./ -Бұл қандай түйе? /Бұл- қоңыр түйе/ -Мынау не? /Бұл –ешкі./ -Бұл неше ешкі? /Бұл – бір ешкі / - Мынау не? /Бұл –жылқы / -Бұл кімнің жылқысы?/Бұл –атамның жылқысы/ - Мынау не? /Бұл -сиыр/ -Бұл кімнің сиыры?/Бұл әжемнің сиыры/ -Жарайсыңдар, балалар! 5. -Енді жем-шөбін салайық./ шөп, жем салып жатқан баланың суреті/ Ол үшін Гилянаның дайындаған жұмбақтарын шешейік. Жұмбақтар. 1. Кішкене ғана бойы бар, айналдырып киген тоны бар. Бұл не? / Бұл-қой/ 2. Киелі бір жануар, үстінде екі тауы бар? /Бұл –түйе./ 3. Адамға серік, күзетке берік ./Бұл- ит./ 6. -Дұрыс-ақ! Жарайсыңдар! Мінеки, малды да жайлап болдық. Ал мына итіміздің аты –Ақтөс.Ит- адамның досы дегендей, Ақтөс итіміз атамыздың үй жануарларын күзетеді. -Ал сендерде ше? Кімнің иті бар? Қолымызды көтерейік. -Сенің итің бар ма? /Иә, менің итім бар.Итімнің аты-... Менің итім ақ./ -Сенің мысығың бар ма?Мысығың қандай? /Иә,менің мысығым бар.Мысығымның аты-..Менің мысығым кішкентай./Жоқ// 7. Сергіту сәтін өткізу. Керіледі мысық Бізге көзін қысып, Жүгіреді жылдам Көрінсе оған тышқан. Жүгіреді тез тышқан Мысық оны қуады Мияу-мияу-мияулап Жете алмай қалады. 8. -Балалар,малды жайлап болдық. Енді ауланы сыпыруымыз керек. /Жұмыс дәптерлерімен жұмыс./ -Дәптерімізде берілген тапсырмаларды орындайық.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді жаз. /Оқушылар өз беттерімен жазады./ Менің мысығым......../бар,жоқ/ Менің итім......../бар,жоқ/ Мысығымның аты......... Итімнің аты-.......... 9. - Шаршадық па? /Жоқ/ -Әжеміз де күтіп қалған болар.Үйге шақырғалы отыр.Кіріңіздер! Төрге шығыңыздар! /Сабақта қатысып отырған аналар- әжелер оқушылар мен мұғалімдерге құрт,кәмпиттер,бауырсақтар таратады. / Не деу керек? /Рахмет,әже!/ -Жақсылап демалып алдық.Енді қалаға қайтуымыз керек.Автобусқа отырыңыздар.Қанеки,біздің көлік жүргізушілеріміз дайын ба? 1,2,3. Келдік! -Саяхатымыз ұнады ма?/иә/ ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі. 1. Қорытындылау. -Не білдік? Не үйрендік? Не қиын болды? Не ұнады? 2. Оқушыларды бағалау. Қызық енді ауылда, Тойдым әбден қауынға Жедім құртты, майды да Көрдім құлын,тайды да. /«Адай» күйі орындалады / Сау болыңыздар! | |
Просмотров: 2025 | Загрузок: 516 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|