Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (30.4 Kb) · Скриншот ] | 2016-05-13, 11:40 AM |
Мұғалімнің аты-жөні және жұмыс орны: Сейтжанова Куляш Нуркешевна «Шахтинск қаласы әкімдігінің № 5 гимназиясы» КММ Пән: қазақ тілі Сынып: 4А Сабақтың тақырыбы: Етістік. Қайталау сабағы. Сабақтың мақсаты: (орта мерзімді жоспарлаудан) Етістік туралы алған білімдерін есепке алу, жинақтау арқылы оқушыларды өз біліміне баға беруге үйрету. Етістіктің грамматикалық сипаттарын, түрлерін ажырату арқылы танымдық қабілетін арттыру. Күтілетін нәтиже: Оқушылар етістік туралы алған білімдерін тексереді. Блум таксономиясы бойынша тапсырманы талдайды, жинақтайды Сабақта атқарған жұмысын бағалайды Жаңа идеялар/тәсілдер Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқулық: (ҚР БҒМ ұсынған ) Қазақ тілі 4-сынып Көрнекті құралдар PowerPoint презентациясы «Етістікті қайталау» Маркерлер, стикерлер, таза парақтар. Үлестірмелі материал: кесте, тапсырмалар жазылған парақшалар, бағалау парақтары Сабақтың мазмұны Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушы ның іс-әрекеті Уақыт Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылық ояту. Топтық жұмыс ұраны: Білмегенімді басқадан үйренемін, Білгенімді басқаға үйретемін. Жұмысқа ынталанады 2 мин Кіріспе бөлім. Мақсатты анықтау Білу Сөз таптарын қайталау. Топтық жұмысты бағалау Ертеде Есім деген атай болыпты. Оның басты байлығы бала-шағасы екен. Кім біледі Есім атайдың неше баласы болған? Қазақ тілінде неше сөз табы бар? 1-слайд. Қазақ тілі сабағында біз «Сөз таптары» деп аталатын үлкен бір тарауды оқып жатырмыз. Сөз таптары туралы сөзжұмбақ шешіп, жалпы білімдеріңді анықтайық. Топта орындаған тапсырмалардың әрқайсысы ұпаймен бағаланады. Дұрыс орындалған әрбір тапсырмаға 1 ұпай, яғни 1 асық беріледі. Топтық жұмыс аяқталған соң жұмыстарыңа өзіңдік баға бересіңдер. Барлығы 5ұпай жинаған – Жарайсың!!! 4ұпай – Жақсы! 3ұпай - Қанағаттанарлық -Заттың атын білдіретін сөз табы -Заттың санын, ретін білдіретін сөз табы -Заттың түрін, түсін, сапасын білдіретін сөз табы -Заттың іс-әрекетін, қимылын білдіретін сөз табы Топта жұмыс жасайды сөз таптары туралы сөзжұм бақ шешеді, сұрақтар ға жауап береді 7 мин Негізгі бөлім Қолдану №1 Семантикалық картамен жұмыс: Сөздерді сөз таптарына қарай ажырату. Сөз таптары Сөздер зат есім сын есім сан есім етіс тік есім дік ыстық қуанды төртеуі сабақ біздің Сөз таптары Сөздер зат есім сын есім сан есім етіс тік есім дік аулайды оларды арқар үшеуден биік Сөз таптары Сөздер зат есім сын есім сан есім етіс тік есім дік жұмсақ менің шырша мекендейді мың Сөз таптары Сөздер зат есім сын есім сан есім етіс тік есім дік сізбен хабарласу бағалы батыр біреу Ал бүгінгі сабағымызда нақты тоқталатын тақырыбымыз Есім атайдың кенже баласы туралы. Сөйлемнің соңында тұратын, іс-әрекетті білдіретін қандай сөз табы еді? Сызба бойынша жұмыс жасайды жазады, дәлел дейді 9 мин Талдау Сергіту сәті Етістік жөнінде алған білімімізді ортаға салайық. 1. Кластер құру 2. Семантикалық карта: етістік №2. Етістікті құрамына қарай топтастыр Етістік Сөздер дара күрделі егіп жатыр көріп келе жатыр айналады үміт күтеді төгілді №3 Етістікті тұлғасына қарай топтастыр Етістік Сөздер негізгі туынды пікірлес суарады сүртті шақырды таратты Сергіту сәті №4.Етістікті іс-әрекеттің орындалуына қарай топтастыр Етістік Сөздер болымды болымсыз пікірлесті суармады сүртті шақырмады қараяды №5. Семантикалық карта. Етістікті шақтарына қарай топтастыр Етістіктің шақтары Сөздер осы шақ өткен шақ келер шақ егіп жатыр ұқсап тұр үміт күтеді кірісті табылмайды Сұрақтар ға жауап береді, жауабын жазады; 9 мин 3 мин Жинақтау Өз білімін анықтау парағы Тақырып: Оқушының аты-жөні: 1 Етістіктерді тұлғасына қарай ажырат Сырла, бөл, сақтайды, шөлдеді, ойла, кірледі 2 Берілген сөздерге жұрнақ жалғап Не істе? сұрағына жауап беретін туынды етістік жаса шеге – сыбыр – көмек – ақ – дос – желім - 3 Болымдыға (+), болымсызға (-) белгілерін қойып ажырат Үндемейді, тікті, жеңілмейді, өкпеледім, шыдамау, жинасты 4 Етістікті 3 шақта жаз: Жина______________________________________ Биле_______________________________________ 5 Дара етістікті күрделі етістікке айналдыр Сағындым - ________________________ Жуды - ________________________ Тексеру:1) ____ 2)_____3)_____4)______5)_______ Жалпы ұпай саны:_______ Менің алған бағам:__________________ Білімін тиянақ тайды, білімдерінің қандай дәрежеде екендігін анықтай ды Слайдтан жауап парағына қарап өзгені тексереді, бағалай ды 10 мин Қорытындылау Рефлексия Бағалау Мен «Етістік» тақырыбы бойынша нені білуім керек Етістіктің ережесін Етістіктің құрамына қарай топтарын атау Етістіктің тұлғасына қарай топтарын атау Етістіктің іс-әрекетінің орындалуына қарай топтарын атау Етістіктің шақтарын білу Өзін өзі бағалау Менің алған бағам «5». Өйткені мен етістіктің ережесін білемін; Етістіктің грамматикалық топтарын, шақтарын атай аламын. Бағалау. «Жетістіктер баспалдағы». Әр оқушы өзінің білімі қандай деңгейде екендігін «Жетістіктер баспалдағында» көрсетеді Өзін-өзі бағалай ды, пікірін айтады 5мин | |
Просмотров: 1089 | Загрузок: 4 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|