Сабақтың тақырыбы: Ертегілер. Мақта қыз бен мысық. Сабақтың мақсаты: 1. «Мақта қыз бен мысық» ертегісін мәнерлеп оқып, мазмұндау, рөлге бөліп оқу. 2. Оқулықпен жұмысқа баулу. - Ертегідегі жаңа сөздермен жұмыс . - Ертедегі жанрлық ерекшелігне сай оқи отырып, оқу дағдыларын қалыптастыру. 3. Оқушыларды еңбексүйгішктікке, ұқыптылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: интерактивті тақтамен өткізілген жаңа сабақ. Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрініс көрсету, сұрақ – жауап, топпен жұмыс. Сабақтың көрнекілігі: суреттер. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі: - Сәлеметсіңдер ме, балалар? - Сәлеметсіз! - Сыныпта кім кезекші? - Сыныпта кезекші. - Сыныпта кім жоқ? - Сыныпта оқушылардың бәрі бар. - Бір айда неше апта бар? - Бір айда төрт апта бар. - Бүгін аптаның қай күні? - Бүгін аптаның бейсенбі күні. - Бүгін нешесі? - Бүгін қарашаның он тоғызы күні. 2. Үй тапсырмасын сұрау. (диалог арқылы екі оқушы) - Қазақ халқының ауыз әдебиетінің қандай түрлерін білесің? - Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, ертегілер. - Мақал – мәтел дегеніміз не? - Мақал – мәтел халықтың өмірде көрген – білгендерінен жасаған ақыл-ой түйіні. - Мақал - мәтелдердің тақырыптары қандай? - Мақал – мәтелдердің тақырыптары : өнер- білім, адамгершілік, жақсы мен жаман, достық, Отан туралы т. б. - Жаңылтпаш деген не? - Жаңылтпаштар – ауыз әдебиетінің бір түрі. - Ертеде жұмбақтар нені сынайтын болған? - Ертеде жұмбақтар адамның ақыл – ойының деңгейін сынайтын болған. - Ертегі деген не? - Ертегі халық ауыз әдебиетінің ең көп тараған түрі. - Ертегілер неше топқа бөлінеді? - Ертегі үш топқа бөлінеді: қиял – ғажайып ертегі, хайуанаттар туралы ертегілер, тұрмыс – салт ертегілер. - Хайуанаттар туралы қандай ертегілер оқыдың? - Хайуанаттар туралы « Түлкі мен Ешкі» ертегісін оқыдым. - «Түлкі мен Ешкі» ертегісінің бас кейіпкерлері кім? - «Түлкі мен Ешкі» ертегісінің басты кейіпкерлері түлкі мен ешкі. «Қаңбақ шал» ертегісінен ұнаған сюжеттің суретін салып әкеліп, оның мазмұнын айту. 3. Жаңа сабақ. - Балалар, бүгін біз «Мақта қыз бен мысық» ертегісімен танысамыз. Ең алдымен, ертегіде кездесетін түсініксіз сөздермен жұмыс істейміз. 1. Сөздікпен жұмыс: Мейіз- изюм Қатығын төгеді – выливает кефир Туып алады - нашел Шөлдеп тұрмын – хочется пить Дән – зерно Бас салады – хватает Тышқан – мышь 2. Берілген сөздермен сөз тіркестерін құрастыру: Тәтті мейіз. Алтын дән. Кішкентай тышқан. 3. Сөйлем құрастыру: Әжем тәтті мейіз сатап алды. Кішкентай тышқан алтын дән тауып алды. 4. «Мақта қыз бен мысық» ертегісін мәнерлеп оқу\ мұғалім\ 5. Балаларды ертегіні мәнерлеп оқуға дағдылау, ертегінің қиын, түсінбеген жерлерін балалармен оқып, аудару. 6. Ертедегі кейіпкерлерді атау( Мақта қыз, мысық, ағаш, қыздар, дүкенші, тауық, тышқан, т. б.) 7. Ертегіге көрініс көрсету. 4. Жаңа сабақты бекіту. 1. Ертегіні рөлге бөліп оқу. 2. Әр балаға рөлдерді таратып беру. 3. Ойынан кейін негізгі және қосалқы кейіпкерлерді жеке- жеке топтап жазу( Негізгі: Мақта қыз, мысық. Қосалқы: ағаш, қыздар, дүкенші, тауық, тышқан). 4. Ертегінің қай топқа кіретінін анықтау( Тұрмыс – салт ертегісі) 1 топ. Мысық қатық іздегенде қайсысына қашан барғанын ретімен айтыңдар. 1. Мақта қыз 2. Сиыр 3. Ағаш 4. Қыздар 5. Дүкенші 6. Тауық 7. Тышқан 2 топ . Мысық қайсысынан не алды? 1. Сиыр – қатық 2. Ағаш- жапырақ 3. Қыздар – су 4. Дүкенші – сағыз 5. Тауық – жқмыртқа 6. Тышқан – тары 5. Қорытындылау. Қатықты табу үшін мысықтың жүрген жолын суретпен сызып көрсету. Осы ойын арқылы ертегінің мазмұнын айтып беру. 5. Оқушыларды бағалау. 6. Үйге тапсырма : Ертегінің мазмұнын дайындау, 56- бет. Жұмбақты шешу.
|