Главная » Файлы » В помощь учителю » Мой Казахстан |
2018-11-07, 6:08 AM | |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР Пән: қазақ тілі Мектеп: ШҚО,Семей қаласы №3 нашар көретін балаларға арналған мектеп -интернат Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Аубакирова Шолпан Қалибекқызы Сынып: 6 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Бөлім: Тақырыбы:Қазақстанның көрікті жерлері Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 6.3.3.1.ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып,графиктік мәтін (диограмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтайды Оқушылардың басым бөлігі: жинақталған деректер негізінде шағын мәтін құрастырады Кейбір оқушылар: Құралған мәтінді графикалық мәтінге айналдырады Алдыңғы оқу Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы Психологиялық ахуал туғызу Үш топқа бөлу кесте бойынша 1-топ: «Бурабай», 2-топ: «Катонқарағай» 1- «Алатау» Өз тобыңдағы ең көрікті адамды сипатта. (не көрікті болады? адам,табиғат) 1 тапсырма:ЖЖ «Суреттер сөйлейді» әдісі.Миға шабуыл Берілген суреттерге сүйене отырып, тақырыпты анықтаңыз. Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Тапсырмалар орындату 1- Тапсырманы орындату:Катонқарағай,Бурабай, Алакөл, Алматы осы сөзднрге топтастыру жасайды. Қай топ көп мәлімет жинады? 2- Тапсырманы орындату Топтастыру негізінде әркім өз дәптеріне шағын мәтін құрайды. . Айналмалы бағалау. Үздігін ортаға ұсынады. 3- Тапсырманы орындату Әр топтың үздік мәтінің графикалық мәтінге айналдырады. Дескриптор -Мәтінді графика құрлымымен сәйкестендіреді - Деректерді тиімді қолданады - Эстетикалык талапқа сай құрады. Аяқталуы 3 тапсырма: ТЖ«Сөздер тұжырымдамалық картасы Сөз анықтамасы синонимдер сөйлемдер суреттер Дескриптор: -сөзге анықтама береді -синонимдерді таба алады -сөйлем құрайды -тақырыпқа сай суреттерді табады ҚБ: «Сигналды карточкалар» Кері байланыс Мидағы ақпарат Өз миыңның суретін сал да ішіне бүгінгі сабақта меңгергеніңді жаз Қосымша ақпарат Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс Дарынды оқушыларға әр түрлі жанрдағы мәтіндер ұсынылады. «Сөздер тұжырымдамалық картасы» тапсырмасында қолдауды көп қажет ететін оқушыларға сөз анықтамасын өзім ұсынамын. «Сигналды карточкалар», «Басбармаақ» Пәнаралық байланыс-денешынықтыру.АКТ-мен байланыс.Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік,құрмет,ынтымақтастық,ашықтық. Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікірңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Просмотров: 1102 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|