Главная » Файлы » В помощь учителю » Мой Казахстан |
[ Скачать с сервера (108.0 Kb) ] | 2011-11-21, 1:49 AM |
Сабақтың тақырыбы: М.Шахановтың “Арман” балладасындағы Әбу мен Дойыл арманы. Сабақтың мақсаты: Бiлiмдiлiк жағы: М.Шахановтың шығармаларын оқи отырып, Әбу мен Дойылдың iс-әрекеттерiне екi түрлi көзқараста баға беру, бiлiмдерiн бiр жүйеге келтiру. Тәрбиелiк мәнi: Бабалардың ерлiк рухын таныту арқылы азаматтыққа, поэзияны сүйе бiлуге, жақсыны бағалап, жаманнан жиренуге тәрбиелеу. Дамытушылығы: Оқушылардың өзi таңдаған пiкiрлерiн еркiн қорғау дағдылары мен басқаны тыңдай бiлу мәдениетiн дамыту. Сабақтың әдiсi: Сұрақ-жауап. Пiкiр алмасу.Талдау. Сабақтың түрi: Пiкiрталас. Пәнаралық байланыс: Тарих. Шешендiк өнер. Көрнекiлiгi: Семантикалық карта, интервью-тест, пiкiрталас жоспары /К.Поппер форматы/ Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. Сыныппен амандасу, түгелдеу. Сабаққа даярлықтарын тексеру. I. Қызығушылығын ояту. 1. “Кiм шапшаң?” ойыны бойынша өтiлген сабақты еске түсiру. Санада қорыту. а/ Бiз өткен сабағымызда қай ақынның шығармасымен таныстық ? ә/ М.Шахановтың “Арман” балладасы не туралы ? б/ Өлеңдегi кейiпкерлер кiмдер ? в/ Дойылдың бiлiм алудағы мақсаты не ? г/ Әбудiң арманы не ? ғ/ Өлең неге “Арман” деп аталған ? д/ Дойыл мен Әбу арманының айырмашылығы неде ? 2. Төрт оқушыға семантикалық карта беремін: Yш оқушыға интервью-тест беремiн. 3. Қалған оқушыларға балладамен жұмыс жасау тапсырылады. ІІ. Мағынаны таны. Оқушылардың жұмыстары жинап алынады. Содан соң сабақтың негiзгi құрылымына жол берiледi. Құрметтi оқушылар мен ұстаздар! Бiз бүгiнгi сабағымызда М.Шахановтың “Арман” атты балладасына пiкiрталас ұйымдастырмақпыз. Бiз бұл баллададан екi түрлi қарама-қайшылықты көре аламыз. Бұл қарама-қайшылық Әбу мен Дойылдың алға қойған армандарынан көрiнiп тұр. Осы мақсатты айқындау, әрi бағалау мақсатында және бүгiнгi өмiрмен сабақтастыра суреттеу үшiн екi топ құрылған болатын. Ендiгi кезекте сол топ мүшелерiмен таныс болайық. Дойылдың арманын қорғаушылар: Толқын ханым мен Балауса ханым. Әбу арманын қорғаушылар: Жұлдыз ханым мен Гүлiм ханым. Ханымдарды ортаға шақырамыз. Қарсыластардың мiндеттi: - бiрiнiң сөзiн бiрi мұқият тыңдауға; - өз ойларын нақты айтуға; - сөйлеген кездерiнде өздерiн еркiн ұстауға; - қарсы топтың сұрағын мұқият тыңдауға. К.Поппер форматы бойынша пiкiрталас жоспары. Даттаушы топ Жақтаушы топ Критерийлер Саудагерлiк Өнерiммен тасып те өнер толам кемерге Аргументтер 1.Саудагерлiк - ұлылық. 1. Табыс кiлтi – бiлiм. 2. Ақшаң болса қалтаңда... 2. Бiлiмдiнiң көзi жарық. Оқушылар осы көрсетiлген жүйе бойынша өз пiкiрлерiн қорғайды. Пiкiрлерiн қорғап болған соң, қай жақтың пiкiрлерi ұнады сол топқа отырған оқушылар дауыс бередi. IІІ. Ой толғаныс. “Соңғы пiкiрдi маған қалдыр” стратегиясы бойынша екi топқа жақ болған оұушыларға сөз берiледi. Олар өз ойларын айтып сабақты қорытындылайды. Қорытынды. Сабақ барысына жақсы қатысқан оқушыларды атап, бағалаймын. Yйге тапсырма: Дойылға, Әбуге, М.Шахановқа “салауаттылық хатын” жазу. | |
Просмотров: 2528 | Загрузок: 207 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|