Главная » Файлы » В помощь учителю » Мой Казахстан |
[ Скачать с сервера (49.5 Kb) ] | 2012-01-11, 1:38 PM |
I Сабақтың тақырыбы: Қазақтың бас ақыны II Сабақтың мақсаты: Білімділік – ақынның өмірі, шығармашылығы, ақындығы мен ақындық ерекшелігі туралы әңгімелеп, толық мағлұмат беру. Дамытушылық – білімдерін өз бетінше қолдану, іздену жұмыстарына үйрету. Тәрбиелік – Абай өлеңдерінің мазмұнын ашу арқылы адамгершілікке, азаматтыққа тәрбиелеу. III Қолданылатын әдістер: Түсіндіру, талдау, эвристикалық әдістер. IV Сабақтың жабдықталуы: «Әдебиет» оқулықтары 6,10 сынып, «Абайтану дәрістері» М.Әуезов, «Абай афоризмі»Қ.Өмірәлиев, тірек-сызбалар. V Сабақтың түрі: зияткерлік сабақ. VI Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру бөлімі. 2 Жоспар бойынша жұмыс Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары: 1. Ой шақыру 2. Интервью 3. Топтастыру 4. Венн диаграммасы 5. Ассоциация 6. Еркін жауап 7. Кубизм 8. Ой жинақтау Ой шақыру (дүниеге келуі) Ибраһим, 1845, Семей Шыңғыс тауы Тобықты Құнанбай Интервью (жаңа дерек) Ибраһим қалай Абай атанған? Топтастыру Венн диаграммасы Абай Ортақ Құнанбай ақын халықтың ұлы қарапайым өте білімді жан-жақты атақты Тобықты дарын көреген данышпан парасатты әкім беделді турашыл билікқұмар өр кеуде Ассоциация Еркін жауап 1. Абайды неге «Әкенің ұлы емес, халықтың ұлы» дейміз? 2. Ақынның «Шығысым Батыс боп кетті» дегенін қалай түсінесің? Кубизм 1. Суреттеп беріңіз (Абай кім?) 2. Салыстырыңыз (Басқа ақындардан ерекшелігі) 3. Зерттеңіз (Абайдың дүниеге келуі, өскен ортасы, білім алуы, шығармалары т.б. туралы жалпы білімі) 4. Қолдаңыз, не қарсы шығыңыз. («Абай дана, Абай дара қазақта») 5. Ол туралы ойлағанда көз алдыңызға не елестейді? Абайдың еңбектері, оның әлеуметтік қызметі және үстем тапқа өшпенділігі, царизмнің сенімді жалдаптары дала феодалдарының ызасын келтірді. Олар білімді, қайсар ақын ту еткен идеяларға және ақынның өзіне қарсы лас, зұлымдық тартыс жүргізді. Ру басыларының бірі, Абайдың қас жауы – Оразбай өз маңына даланың Абайға қарсы азулыларының барлығын топтайды. Олар ақынның достарын қудалады, ал Абайдың үстінен губернаторға, уезд бастықтарына, патша соттарына айыптау арыздар, домалақ хаттар жолдады.(Мұғалім осы деректі оқығаннан кейін оқушылар өз ойларын ортаға салады.) 6. Талқылаңыз. Ол қазақтың ғасырлар бойғы қараңғылықтан құтылатын бірден-бір дұрыс жолы – орыс және қазақ мәдениетінің жақындасуында деп білді(Факт келтіру, дәлелдеу). Абайдың өмірдегі, табиғаттағы көркемдікті өте нәзік сезініп, шебер бейнелеп айта білетіні табиғат көріністерін жырлайтын лирикалық туындыларынан да айқын көрінеді. «Жазғытұры» атты өлеңінде жылдың осы мезгілінің жылылығын айтқанда ақын жерді мейірімді анаға, аспанды қамқор әкеге теңейді. Ру байларының поэзияға деген жағымсыз көзқарастарының әсерінен Абай өзінің көптеген өлеңдерін жас достарының атынан таратқан. Тек, 1886 жылы, қырық жастан асқан соң «Жаз» деген атақты өлеңін жазғаннан кейін ғана шығармаларына өз атын қойды.(Мұғалім осындай мағлұмат бергеннен кейін оқушылар ақынның табиғат лирикасындағы басқа да өлеңдері туралы өз білгендерін айтып, дәлелді түрде жеткізеді.) Ой жинақта 1. Ақын дегеніміз кім? 2. Философтығын дәлелде. 3. Аудармаларын ата. 4. Абайды неге заңгер дейміз? 5. Абай –композитор. Дәлелде. 6. Абай –сатирик. Дәлелде. С.Мамбеталиев Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Т.Жароков атындағы ЖББОМ мұғалімі | |
Просмотров: 2958 | Загрузок: 939 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|