Главная » Файлы » В помощь учителю » Мой Казахстан |
[ Скачать с сервера (40.0 Kb) ] | 2012-02-18, 9:19 PM |
Сабақтың тақырыбы: Ұстаз. Қос сөздер.10 класс. Сабақтың мақсаты: Білімділік. Әл-Фараби туралы білімдерін толықтыра отырып, қос сөздер туралы түсінік беру. Дамытушылық. Оқушылардың ойлау және қабылдау қабілетін арттыру. Тәрбиелік. Оқушылардың бойына адамгершілік қасиетін дарыту. Білімнің пайдасын көруге ұмтылдыру. Сабақтың көрнкілігі: Әл-Фараби суреті, кесте, қима қағаздар. Сабақтың түрі: жаңа сабақты енгізу Сабақтың әдісі: Топтық жұмыс, жұппен жұмыс, сұрақ-жауап, СТО страегиялары. Сабақтың барысы: І. Қызығушылықты ояту. Оқушылар Өздеріне ұнаған түсті қағазды таңдау арқылы топқа бөлініп отырады. 1. Әл-Фараби кім? Музыкант Данышпан Әл-Фараби Полиглот Ақын Ұлы ұстаз 2. Сұрақтар тізбегі (Әр топ «Бағдатқа жол» мәтіні бойынша бір-біріне сұрақтар қояды) 3. Бір оқушы мәтін мазмұнын айтып береді. 4. – Біріккен сөз дегеніміз не? (Тақтада кластер толтыру, қима сөздерді жапсыру) 5. Топ лидерлері дәптерлерінен үй тапсырмасын тексереді (64-бет, 4-тапсырма) ІІ. Мағынаны ашу. 1. «Ұстаз» сөзінің мағынасын ашу. 2. «Ұстаз» мәтінін оқи отырып, «Түртіп алу» стратегиясы бойынша жұмыстану. V – бұрыннан таныс + - мен үшін жаңалық - - бұл пікірмен келіспеймін ? – нақтырақ білгім келеді 3. Тақтада сөздер жазылған. - Осы сөздердің синонимдерін тауып көрейік Қатар-қатар – қатарынан Аман-саулығы – жағдайы Сүп-сүйкімді - әдемі Анда-санда – кейде 4. Дәптермен жұмыс. Ережені жазып алу. - Екі түбірдің қосарланып немесе қайталанып айтылуынан жасалған сөздер қос сөздер деп аталады Қос сөздердің бірнеше жасалу жолдары бар: 1) Бір сөздің қайталануы арқылы жасалуы. Мыс.: қатар-қатар 2) Екі түрлі сөздің қосарлануы арқылы жасалуы. Мыс.: аман-саулығы 3) Күшейткіш буынның қосылуы арқылы жасалуы. Мыс.:сүп-сүйкімді 4) Екі сңарының да мағынасы күңгірттеніп кеткен сөздерден. Мыс.: анда-санда Қос сөздер дефис арқылы жазылады және бірнеше сөз табынан бола береді: бес-алты – биік-биік – әдет-ғұрып – анда-санда – кімде-кім – келіп-кетіп – Тапсырма. Тақтадағы сөздердің қай сөз табынан екендігін анықтап, қатарына жазу. ІІІ. Толғаныс. 1. Оқулықпен жұмыс а) ережені оқу ә) 4-тапсырма. Қос өздерді тауып, дәптерлеріне теріп жазу. Үш топқа тапсырма: І-топ – сөздердің мағынасын ашу, орыс тіліне аудару; ІІ-топ – жасалу жолын ажырату; ІІІ-топ – қай сөз табынан болып тұрғанын анықтау. 2. Синквейн (бес жолды өлең жазу) І-топ – «Ғалым» сөзі ІІ-топ – «Ұстаз» сөзі ІІІ-топ – «Шәкірт» сөзімен жұмыстанып, оқып береді. 3. Үйге тапсырма. 1) 8-тапсырма, 68-бет; 2) Аристотель, Платон, Рази ғалым туралы мәліметтер жнақтау. Қолданатын әдебиет: «Тарихи тұлғалар», «Алғашқы ұстаз», «Қазақ әдебиеті» энцикл. 4. Топ лидерлері өз тобының мүшелерін бағалап, бағалау бетін мұғалімге тапсырады. 5. Қорытындылау. Рахметова Назгүл Өтегенқызы, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, № 1 ЖББОМ, Жәнібек ауданы,БҚО. | |
Просмотров: 2038 | Загрузок: 827 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|