Главная » Файлы » В помощь учителю » Мой Казахстан |
[ Скачать с сервера (34.5 Kb) ] | 2012-04-02, 2:08 PM |
3 класс Сабақтың тақырыбы: Күн тәртібі Сабақтың мақсаты: А) Білімділік жағы: өткен сабақтағы тақырыпты қайталау, алған білімдерін бекіту, уақытты үнемдеу қажеттілігін балалардың білуіне қол жеткізу, мектеп пен үйдегі жұмыс кестесін балалардың ойы мен сапасына сай құрастыру. Ә) Дамытушылық жағы: оқушылардың тілін, ойлау қабілетін дамыту, сөздік қорын байыту. Б) Тәрбиелік мәні: балаларға уақытты үнемді пайдалана білуге үйрету. Оқушының белсенділігін, қазақ тіліне қызығушылығын арттыру. Сабақтың түрі: Ойын сабақ Сабақтың типі: Топпен жұмыс Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, әңгімелесу Көрнекі құралдар: тақырып бойынша суреттер, интерактивтік тақта, сөзжұмбақ Пәнаралық байланыс: Математика Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі: а) Кезекшімен диалог: -Бүгін класта кім кезекші? -Класта мен кезекшімін. -Бүгін аптаның қай күні? -Бүгін аптаның сәрсенбі күні. -Қазір қай ай? -Қазір қаңтар айы. -Бүгін нешесі? -Бүгін қаңтардың жиырма алтысы. -Үйге қай тапсырма берілді? -Үйге берілген тапсырма: 119 (бір жүз он тоғызыншы) – беттегі 2 тапсырма. Үйге берілген тапсырманы тексеріп шығу. ә) Оқушыларды түгелдеу 2. Мұғалімнің кіріспе сөзі: -Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгін мен сендермен көріскеніме өте қуаныштымын және сендермен бірге жұмыс жүргізгім келеді. Сендерге жақсы көңіл-күй тілеймін. Көңіл-күйіңіз қандай? –Жақсы. Бүгінгі сабағымыздың қызықты өтуіне бірге ат салысайық. Келесі сабаққа көшпес бұрын, әуелі өткен сабақта өткен тақырыпты қайталаймыз. Енді, бүгін біз сабақта күн тәртібін дұрыс құруды үйренеміз, әр түрлі аялдамада тапсырмалар орындаймыз (Жаңа сөздермен таныстыру). Таңертеңгі тамақ – завтрак Түскі ас – обед Кешкі тамақ –ужин Ұйқы –сон Ұйықтау –спать Сонымен бірінші аялдамамыз – Дүйсенбі (үй тапсырмасын тексеру). Уақытты сөйлет. 1. Бір жылда неше ай бар? (12) 2. Бір айда неше күн бар? (28, 29, 30, 31) 3. Бір күнде неше сағат бар? (24) 4. Бір аптада неше күн бар? (7) 5. Бір жылда неше күн бар? (365, 366) Екінші аялдама-Сейсенбі. 1-тапсырма (сурет бойынша сөйлесу) 1. Мен тұрдым. 2. Тісімді тазаладым. 3. Таңертеңгі тамақты іштім. 4. Мектепке бардым. 5. Үйге келдім. 6. Түскі тамақты іштім. 7. Теледидар көрдім. 8. Әкеммен шахмат ойнадым. 9. Сабақ оқыдым. 10. Мұз айдынына бардым. 11. Кешкі тамақты іштім. 12. Ұйықтауға жаттым. Сергіту сәті. 1, 2, 3- біз жинаймыз күш, 4, 5, 6- отыр, тұр, шалқы, 7, 8, 9, 10- орынға қон. Үшінші аялдама –Сәрсенбі (оқушылар бір-бірімен сөйлеседі, сағатпен жұмыс жасау). Төртінші аялдама – Бейсенбі (сөзжұмбақ), топпен жұмыс (тақтаға жазу). 1-топ 2-топ 1. Сан атауы наурыз, құс, ақ, көк 2. Жыл мезгілі сәуір, мамыр, күн, ай 3. Оқушының мектеп құралы әл, оқ 4. Жаз айы 5. «Сутки» сөзінің аудармасы 6. 100 жыл қалай аталады? 7. Еліміздің бас қаласы 8. «Знание» сөзінің аудармасы 9. Мемлекет басшысының басқаша атауы 10. .....-білім бұлағы (мақал-мәтел). Бесінші аялдама –Жұма (өздерінің күн тәртібін жазу). Алтыншы аялдама – Сенбі (доппен ойнау). 1. Мектепте сабақ нешеде басталады? -Сабақ сағат сегізде басталады. 2. Бірінші сабақ нешеде аяқталады? -Бірінші сабақ сағат сегізден қырық бес минут кеткенде аяқталады. 3. Сабақтарың нешеде аяқталады? -Сабағымыз он екіден он бес минут кеткенде аяқталады. Жетінші аялдама –Жексенбі (сөйлемдерді жазу, аудару). Әр жұмысты өз уақытында істеу керек. Сонда уақыт үнемделеді. Уақыт алтыннан да қымбат. Уақытыңды босқа өткізбе. Пайда әкелетін істі дұрыс ойластыр. Сабақтың қорытындысы: -Балалар, сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? -Сабақта не істедік? -Күн тәртібі неге керек? Адамды тәртіпке үйретеді. Уақытты үнемдейді. Денсаулықты сақтайды. | |
Просмотров: 1705 | Загрузок: 903 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|