Главная » Файлы » В помощь учителю » Мой Казахстан |
[ Скачать с сервера (43.5 Kb) ] | 2012-04-13, 1:20 AM |
Тақырыбы:Сөйлесім: «Қазақтың қонақжайлылығы туралы». (Қазақ тілін оқытуда Э.Д.Сүлейменованың,К.К.Кадашеваның,Д.Х.Аханованың Бейнежазба оқулығы бойынша өткізілген сабақ) Мақсаты:Көркем фильм арқылы спонтанды сөйлесімді түсіну механизмдерін белсендіру.Мемлекеттік тіл үйренудегі оқушылардың қазақ тілінен білімдерін жоғары сатыға көтеру. Міндеті:Білімділік:тақырыпқа байланысты сөз қолданыстарын пайдалана алу,тақырып бойынша сөйлету,диалог құрғызу,лексикалық қорын байыту; Тәрбиелік:қазақтың әдет-ғұрпын құрметтеу,сыпайыгершілікке баулу; Дамытушылық:сөйлеу мәдениетін дамыту Қолданылатын әдістер:сұрақ-жауап,салыстырмалы,диалог құрастыру,баяндау Көрнекіліктер,құрал-жабдықтар: интерактив тақтасы,электронды оқулық материалдары, «Бандыны қуған Хамит» көркем фильм фрагменттері. Сабақтың өту барысы: Ұйымдастыру бөлімі:Сәлемдесу.Тіл дамыту мақсатында кезекшімен диалог ұйымдастыру: -Класта кім жоқ? -Не себепті? -Бүгін нешесі? -Қай жыр мезгілі? -Үйге қандай тапсырма берілді? С.Сейфуллин туралы мәлімет жинақтап келу және «Бандыны қуған Хамит» шығармасындағы қазақ елінің әлеуметтік жағдайы. Мына кестені толтыр: Аты-жөні Туған жылы Білім алуы Шығармалары Негізгі бөлім: Тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. 1.Аудиомәтін. «Қазақ-қонақжай халық».Тыңдау.Кесте толтыру. Сөз Сөз тіркесі Сөйлем Қонақ Дастарқан Қонақжай Қонақжай халық Қонақ қарсы алу Төрге шық Құдайы қонақ Үйге қонақ келді Ақсақалдарды төрге шығарды 2.Қайтала Ақсақалдарды Ата-ананы сыйла Шаңырақ Қонақ сыйла Шаштың ағын 3.Фрагмент бойынша диалог құрастыру. (назарларына 7 көріністі көрсету)Еркін диалог құрастыру.Үлгі: -Амансың ба,Әсет? -Қош келдің ,Дәурен.Төрлет. -Мен сізге бір жұмыспен келіп едім.Ертең біздің үйде шілдехана өтеді.Қуанышымызға ортақ болыңыз. -.......... 4.1 көріністі қарап,тапсырмалар орындау. -сөздер тізімін жасақта; -пікірлесейік: -Киіз үйге кім кірді? Оның атын есіңізге сақтадыңыз ба? -Ол Аханға қандай мақсатпен келді? -Үстелдің маңында қанша адам отырды? Шаңырақ сыйлау дәстүріне байланысты қонақтың іс-әрекетіне мінездеме бер.Келушінің сапарына және оның іс-әрекетіне қонақтардың көзғарасын сипаттаңыз (как реагировала гости на появление непрошенного гостя) Шақырусыз келген қонақ өзін қалай көрсетті?Шаңырақ сыйлау және қонақ сыйлау дәстүрлерінің қадір-қасиеті неде? Ақан өзін үй иесі ретінде өзін қалай көрсетті? Қонақтың қай ісінен дәстүр бұзу байқалды? 5.Фрагментте берілген диалогпен жұмыс.Рөлге бөліп оқу,қайталау: Құдіре: Сендер тұра тұрыңдар...Маған аудандық өкіметтен келген уәкіл керек...Бері шығып кетсін...Сейсенбаев,сөйлесейік! Шал: Құдіре!!! Сейсенбаев: Мен мұнда отырмын ғой,Ақан!..Қоға құрлы жоқпын ба?! Ақан: Қонақ қой,қайтесін,Құдіре! Құдіре: Қонағым де,Ақан!..Қожаңдап,билеп-төстегісі келеді...Совет өкіметімен. Ақан: Қазір менің қонағым.Шаңырағымды сыйла. Құдіре: Маған айтып тұрсың ба,қызметші ме едің?Мырзаңды ая деп! Ақан: Енді маған ешкім қызмет етпейді.Шашымның ағын сыйла. Құдіре: Қымыз ішкім келіп тұр.Өзің әкел!Жарайды...Бір жолға аядым сені. (Тапанша атады.Сейсенбаев жылайды) Құдіре: Аһа-аһа-аһа!!!Өкіметтің жылағанын көрсем рақаттанамын.Бейшаралар!..Жылайды!..һа-һа-һа!!! һа-һа-һа!!! һа-һа-һа!!! 6.Фрагментті тағы бір көрсету.Мынадай жұмыс атқару: -Құдіре қымызды қалай сұрады?Сөйлеу түріне мінездеме бер. -Совет өкіметіне көзғарасы қандай? Сейсенбаевтің іс-әрекетіне мінездеме бер.Сөздерін есіңе түсір. -Үй иесінің іс-әрекетіне мінездеме бер. -Құдіре сапары немен аяқталды? 7.Сөйлемді толықтыр: Құдіре: Сендер тұра тұрыңдар...Маған аудандық ------------------ келген уәкіл керек...Бері шығып кетсін...Сейсенбаев,сөйлесейік! Шал: Құдіре!!! Сейсенбаев: Мен мұнда отырмын ғой,Ақан!..---------------- жоқпын ба?! Ақан: Қонақ қой,қайтесін,Құдіре! Құдіре: Қонағым де,Ақан!..Қожаңдап,билеп-төстегісі келеді...---------------------. Ақан: Қазір менің қонағым.Шаңырағымды сыйла. Құдіре: Маған айтып тұрсың ба,қызметші ме едің?Мырзаңды ая деп! Ақан: Енді маған ешкім қызмет етпейді.Шашымның --------- сыйла. Құдіре: Қымыз ішкім келіп тұр.Өзің әкел-------------------------------------- сені. (Тапанша атады.Сейсенбаев жылайды) Құдіре: Аһа-аһа-аһа!!!------------------- жылағанын көрсем рақаттанамын.Бейшаралар!..Жылайды!..һа-һа-һа!!! һа-һа-һа!!! һа-һа-һа!!! 8.Салыстыр: Өзің әкел! Өзіңіз әкеліңіз! Өзіңіз әкеліңізші! 9.Жаттығайық (таныс болған сөздерді хормен айтқызу,қайталату.) 10.Фрагменттің үнін өшіріп,рөлге бөліп,репликаларын қайталау: І топ ІІ топ Ерғазы Құдіре Талант Жанна Шал Арухан Гүлзира Сейсенбаев Оля Гүлназия Ақан Айдана Бекіту:Естерінде қалған сөз қолданыстарын қайталату.Олармен сөйлемдер құрау. Үйге тапсырма: «Қазақ-қонақжай халық» тақырыбына эссе жазу. Бағалау:Бағаларына комментарий беру. Батыс Қазақстан облысы,Жәнібек ауданы, Талов ауылының Ғ.Сарбаев атындағы ОЖББ мектеп-балабақшаның қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Мендигалиева Гүлмира Жексенқызы | |
Просмотров: 4949 | Загрузок: 500 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|