Главная » Файлы » В помощь учителю » Мой Казахстан |
2013-02-17, 5:28 PM | |
5-сынып Сабақтың тақырыбы: Көкөністер мен жемістер. «Қыс азығын, күз жина.» Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері: 1. Түбір мен қосымша, туралы алған білімдерін пысықтау. 2. «Көкөністер мен жемістер» тобына бөлініп мәтіндермен жұмыс істеу, жаттығу жұмыстарын орындау. Сөздерді құрамына қарай талдау. Сөз жұмбақты берілген жұмбақтарды шешу. 3. Өз бетімен жұмыс істеуге, ойлау қабілеттерін арттыру, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Құрал – жабдықтар, көрнекті құралдар: қалам, дәптер, тақта, бор. Сабақ түрі: жаңа сабақ. Өткізу әдісі: үй жұмысын тексеру жалпылама сұрау грамматика бойынша жұмыс жаттығу жұмысы жұмбақтар шешу мәтінмен жұмыс сөзжұмбақ шешу тіл дамыту жұмысы. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру. - Қайырлы күн, балалар! - Қайырлы күн! - Отырындар. - Бүгін нешесі? - Аптаның қай күні? - Класта кім кезекші? - Кім жоқ? - Қазір қай сабақ? - Нешінші сабақ? 2. Үй жұмысын тексеру. - Үйге не берілді? - Кім айтады? 3. Жалпылама сұрау. - Балалар, сөз құрамы неден тұрады? - Қосымшаны кім атайды? «Ағаш» суретінен жапырақтарды алып тапсырмаларын орындау. Оқушылар кезекпен шығып, , - тарын айырады. Мысалы: көкөністер т.с.с. 4. Карточкамен жұмыс. 2-3 оқушы орнында отырып жұмыс істейді. 5. Балалар бүгінгі біздің өтетін тақырыбыз: «Көкөністер мен жемістер.» Сабақты мынадай ұранмен бастаймыз. «Қыс азығын- күз жина» -Қысқа қандай азықтар жинаймыз? -Кім айтады? 1 топ – Көкөністер. 2 топ – Жемістер. Бүгін 2 топ болып жұмыс істейміз. 1 топ – көкөністер Үстелде қойылған суреттер. 2 топ - жемістер 6. Сөздік дәптерлеріңді ашындар. Жаңа сөздер: пісу – поспевать жинау, теру – собирать қысқа – короткий ұзақ - длинный салқын – холодный көмектесу – помогать еңбектену – трудиться. 7. сергіту сәті. - Балалар, енді орнымыздан тұрып, «Сергіту сәтін» жасаймыз. -Қане, балалар, тұрамыз. Үлкен шеңбер құрамыз, Отырып бір тұрамыз. Құс болып қанат қағамыз, Қайта орнымызды табамыз. 8. – Балалар, біз жаңа сөздермен таныстық, енді жұмбақтар шешеміз. 1) Өсіп тұрған талда, қып- қызыл ол-алма. 2)Қабат- қабат тоны бар, Кішкене ғана бойы бар. (капуста- орамжапырақ) 3)Қызыл қалпақ киеді, Піскенде басын иеді. (шие) 4)Тұздыкпен жүреді, жауабын кім береді (пияз) 5)Пішіні бар домалақ, Көміп қойдым сығалап, Жақсы болса тұрмысы Шығады ол қаулап. (картоп) 9. Мәтінмен жұмыс «Күзде» мәтіні. А) орысшадан қазақша аудару Ә) мәтіннен 1 топқа 1, 2 сөйлем 2 топқа 3,4 сөйлем. Б) Зат есімдерді сөз құрамына талдау -Балалар, қазір сөзжұмбақ арқылы «қысқа» деп күзде жинаған азықтарды айтамыз. 10. Сөзжұмбақты шешу. көкөніс жүзім сәбіз картоп шие алмұрт жидек өрік Балалар, осы көкөніс сөзінде неше әріп неше дыбыс бар? - Картоп жуан сөз бе, жіңішке ме? Жалғау жалға. - Шие сөзі жуан ба, жіңішке ме? 11. Қорытынды: Сонымен, балалар «Күз»тақырыбы туралы не айтуға болады? Күз «Күз» тақырыбына әр бала бір-бір сөйлемнен айтады? 12. Бағалау. 13. Қорытынды. 14. Үйге: Өткенді қайталау. | |
Просмотров: 5957 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|