Главная » Файлы » В помощь учителю » Технология |
[ Скачать с сервера (14.8 Kb) ] | 2013-02-09, 7:30 PM |
Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы КММ«№47 жалпы орта білім беретін мектеп» Технология пәнінің мұғалімі Турашов Сырым Ермекулы Тақырыбы: Металды кешенді өңдеу. Мақсаты: Білімділігі: Металды көркемдеп өңдеу технологиясын меңгеру, қаңылтыр бетіне өрнек түсіруді үйрену Тәрбиелілігі: Оқушылардыұқыптылыққа, іскерліккетәрбиелеу Дамытушылығы: Оқушылардыңойқабілетіндамыту. Сабақтипі: Аралассабақ Сабақәдісі: Түсіндірмелілік Сабаққақолданылатынстратегиялықәдістер: Топтастыруәдісі,СТОәдістері Көрнекілігі: слайдтар, плакат, үлестірмелікарточкалар, темірбөлшектері Құралдары: Ағашбалға, балға Пайдаланғанәдебиет: Технология 5, 6, 7, 8, 9, Д.Шоқпарұлы «Қазақхалқыныңқолөнері» I. Ұйымдастырукезеңі а) Сабаққадайындықжүргізу. ә) Оқушылардытүгендеу. б) Оқушыназарынсабаққааудару. II Үйтапсырмасынтексеру. Сымтемірдіөңдеу. 1.Топтастыруәдісібойыншасымтемірденқандайбұйымжасауғаболатындығынсұрау. Топтастыруәдісі: Сымнанжасалатынбұйымдар 2. Сымнаннемесежұқақаңылтырдытілуарқылыжасағанбұйымдарынтексеру. 3. Оқушыданбұйымнынорындалуәдісінжәнекездескенқиындықтарынсұрау. III. Үйтапсырмасынбекіту Үлестірмелікарточкалар. IV. Жаңасабақтыдаярлау. Жаңасабақ Металдыкөркемдепөңдеу. Халықшеберлерітемірді, күмісті, алтындыжәнеолардыңқоспаларынкөркемдепөңдеуәдісінертекезден-ақбілген. Бертінкелеолардыңтехнологиясынжетілдіріп, тамашабұйымдаржасаған. Мысалы, темірдібедерлепқұю мен өрнектеудіңозықүлгісіҚожаАхметЙасауикесенесіндегіТайқазанАлтыннанбедерлепжасалған Алтын адам, республикамыздыңтарихи-өлкетанумұражайларындағызергерлікбұйымдаржатады. Болаттемірденжасалғанқару-жарақтар, Темірденжасалғанүймүліктерінкүміспенбатырмалапөрнектеу, жұқақаңылтырдыңбетінбедерлепкөркемдеужұмыстары – осындайеңбектіңжұмысы. Халқымызағаш пен темірөңдейтінқолыептіадамдыұстадейді. Темірөңдейтінұстаарнаулышеберханадажұмысістейді. Оны ұстахананемеседүкендепатайды. Ал әсембұйымдарын: білезік, жүзік, алқа, сырға, т.б. жасайтыншебердізергердепатайды. Зергер – темір мен құндыметалдыжәнеолардыңқоспаларынкөркемдепөңдеуші. Темірұсталарынақарағандазергердіңқұрал-саймандарыкішілеукеледі. Халықұста мен зергердіісмердепатайды. Шеберлердіңкөптегенәсембұйымдарықаңылтырданжасалған. Қаңылтырдыкөркемдепөңдеудіңеңежелгітүрініңбірішекімелеуәдісі. Олүшінқаңылтырданжасалатынбұйымныңпішіні мен мөлшерінесәйкес пластина кесіпалынады. Бедер салу жұмысы, негізінен, қаңылтырдыңбетінежүргізіледі. Бедерлеужұмысынжүргізуүшін, біріншікезектеметалдыңбетінеқажетсуреттісалыпалуқажет. Қаңылтырастынарезеңкетөсеніш салу қажет. Бұйымныңбетіннүктемен, сызықпенбедерлеутәсілдерідәләріалуантүрліболыпкеледі. Қаңылтырдыңбетінарнайықұрал-саймандардыңкөмегіменшекімелейді. Мұндайқұрал-саймандардыңқатарынаарнайышекігіштер мен балғаларжатады. Балғалар мен шекігіштіңтүрлерінебайланыстыолардыңқызметтері де әртүрлі. Сергітусәті Оқушылардыекітопқабөліпплакатқа 1 минут ішіндезергерлер мен ұсталардыңтемірденжасағанбұйымдарыныңтізімінжазукерек. Қай топ көпжазса, сол топ жеңімпазболыпесептелінеді. Металдытүзету Металдықолментүзететінқұралдардыңқатарынатемірбалғанемесеағашбалғажатады. Қалыңдығы 0,5 мм металдыағашбалғаментүзетеді. Металдытүзетуүшінарнайытөснемесетүзетутақталарықолданылады. Жолақметалдытүзетуәдісі: 1. Майысқанжолақметалдыңбіржағынқолғапарқылысолқолыңменұстап, төстіңүстінеқой. Оныңоныңмайысқандөңесжағынжоғарықаратыпбалғаменсоқ. 2. Металдыңдөңесжерлерінсоғудышетжақтарынанбастап, ортасынақарайауыс. Майысқанжерлердіңтүзелебастағанынакөзіңжеткенсоң, соғукүшінбіртіндепазайт. Оқушыларданқандайқауіпсіздікережесінбілетіндігінсұраужәнедеқаңылтырменжұмысістегенкездегіқауіпсіздікережесіментаныстыру Темірдікөркемдепөңдеубарысындағықауіпсізжұмысістеуережелері 1. Қаңылтырменжұмысістегенде, міндеттітүрдеқолғапки. 2. Қаңылтырдыңшетінқиғанда, қолыңдыжарақаттапалудансақтан. 3. Қаңылтырдыңбетінтазалағанда, үрлемей, арнаулысыпырғышпенсыпыр 4. Қаңылтырдыңбетін, жиегінсаусағынменсипама 5. Белгісалатынжәнеұшыөткіршапқыларды, үшкірқаңылтырдыңбөлігінқалтаңа салма, лақтырма, қасындағыоқушығақарайсілтеме. 6. Жіңішкесымдыұсақтапқырыққанда, оныңұнтағына аса мұқият бол. 7. Темірқайшыменжұмысістегенде, қайшыбелдіңдеңгейінентөменболсын. 8. Сымменжұмысістегенде, оныңекіншіұшынасақ бол. 9. Қаңылтырдайындаманыңбетінтегістегенде, өрнектібедерлегенде, екінщіқолыңдысоғыпалма. 10. Балға мен бедерлегішті (шекігішті) осылайұста! Дәптерменжұмыс Оқушыларғакелесіпрактикалықсабақтақандайөрнекнемесесуреттүрінқаңылтырбетінетүсіретіндігінсалдыру V. Жаңасабақтыбекіту Венн диаграммасы ЗергерҰқсастығыҰста Білезік, жүзік, алқа, сырғажасайды, құралдарыкішілеу, Дүкен, ұстахана, темірденбұйымжасайды, ісмерҚаруларды, ыдыс-аяқ, құрал-саймандарды, шаруашылыққұралдарын Оқушыларданбүгінгісабақтан не түсінгендерінсұрау VI.Бағалау VII. Үйгетапсырма беру Қаңылтырданбілезікжасаужәнеоныңбетінбедерлеу | |
Просмотров: 2179 | Загрузок: 172 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|