Главная » Файлы » В помощь учителю » Самопознание |
2015-01-15, 6:26 PM | |
Орынбекова Макпал Кайратовна «Өзін-өзі тану» пән мұғалімі ШҚО, Көкпекті ауданы, Көкжайық орта мектебі Тақырыбы: Қанағат, рақым ойлап қой! Мақсаты: - қанағат және қанағатсыздық ұғымдарын салыстыра отырып ұғындыру, сақшының Отан алдындағы міндетті борышын орындаудағы тәртіп іс-қимылын түсіндіру. - еліктіретін, қызықтыратын дүниеге өз сезімдерін тежеп, ойына, іс-әрекетіне сыни көзбен қарап, сақшы лауазымына кірісу сәтінен бастап жүйелі іс-әрекет жасауға дағдыландыру Міндеттері: отансүйгіштікке, патриоттыққа, туған еліміздің қырағы сақшысы болуға, өз қанағт сезімдерін басқара алуға тәрбиелеу. Көрнекі құралдар: оқулық, слайд, интерактивті тақта, суреттер Сабақтың әдіс-тәсілдері:сын тұрғысынан ойлау, тренинг, талдау, салыстыру, түсіндіру, пікірлесу. Сабақтын барысы Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу, оқу – құралдарын тексеру. Шаттық шеңбері Н. Исабековтің өмірдің қадірі, адамдар арасындағы сыйластық пен сағыныш, жарасымды қарым – қатынас туралы пікірлерін ортаға салып, сабақты бастайды. Пікірлесу Қанағат дегеніміз не? Қанағатшылдық сезімі адамды үнемі жақсылыққа жетелей ме? Қанағатсыздық адамды қандай жағдайларға итермелейді? Мәтінмен жұмыс С.Ақатайдың әңгімесі ұсынылады. Оқушыларға сұрақтар қою Үш ананы бір ошақтың басына біріктірген қандай қасиет деп ойлайсыз? Адамдар қандай жағдайда жайдары, жарқын өмір сүреді? Жаңа ақпарат Адамның барға риза болып, місе тұтуынан, нысаптан шықпай, нәпсіге ермеуінен қанағатшылдық қасиеті көрінеді. Бойына қанағатшыл қасиет дарыған адам өмірде кішіпейіл, қарапайым болады әрі қолдағы барына, қол жеткізген табыстарына разы болып, шүкіршілік етеді. Қанағатшылдық ашкөзділікке жол бермей, біреудің байлығына, дүниесіне сұғанақтық жасаттырмайды. Сондықтан халық: «Адамды қанағат аздырмайды», - дейді. Қанағат ету – жетіспеушілікке, таршылыққа төзіп шыдау емес, ақылға сүйеніп, өзін – өзі тежеп, құнығудан бас тарту. Тыныштық сәті Балалардың денесі, ойы сергітіледі. Балалар денелерін түзу ұстап, бастарын жоғары көтеріп, ыңғайланып отырады. Көздерін жұмуына да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстайды, денелерін бос ұстап, айналадағы барлық тіршілік иесі оларды аялап, қоршап, қамқор болып жатқанын сезінеді. Осылайша екі минуттай отырады. Дәйексөз «Байлықтың бір көзі еңбек пен қанағат.» Жүректен жүрекке Оқушылар лентаны бір-біріне жалғап тілек айтып, Жігер деген – МЕН Күш деген – МЕН Кешірім деген – МЕН Ақылдылық деген – МЕН Жарқындық деген – МЕН Тәртіпті деген – МЕН Намысшыл деген – МЕН Бар ғажайып деген – МЕН Бәрі маған байланысты Бәрі менің қолымда Үйге тапсырма: «Ынсап сайын береке» деген тақырыбына эссе.(жазып келу). | |
Просмотров: 2958 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|