Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ · Скриншот ] | 2017-02-27, 3:39 PM |
15-апта 3-күн Қысқа мерзімдік жоспар 5-сынып Тексерілді: Пәні:Математика Директордың оқу-ісі жөніндегі Пән мұғалімі: Баитилеуова А.Ж. орынбасары_______________Ж.Байсеитов Мерзімі: 7.12.2016 жыл Сабақтың тақырыбы Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру Сабақтың мақсаты: Бөлшектерді ортақ бөлімге келтірудің ережелерін білу,бөлшектерді ортақ бөлімге келтіруді үйрену Күтілетін нәтиже: Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру үшін: - бөлшектерді бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін табатынын,ол ортақ бөлім бөлім болатындығын; -толықтауыш көбейткішкін табу керектігін; -әрбір бөлшектің алымы мен бөлімін осы толықтауыш көбейткішке көбейту керектігін біледі Сабақтың әдісі: Сергіту сәті,топқа бөлу, «Шынжыр » әдісі, «Тапқырлық» әдісі, Бағалау, Рефлексия,топпен жұмыс Сабақта қолданылатын көрнекі құралдар Плакат,бор,түрлі-түсті стикер,маркер, топ аты жазылған парақша,бағалау парағы,бағалау критерийі,магнит тасы,тақта,ноутбук,сандар жазылған кеспе қағаздары, кеменің пішіні, әріптер жазылған кеспе қағазы Тапсырмалар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар Топқа бөлу 2 мин Сандар жазылған кеспе қағаздарын партаға апарамын. Топ аттарын –Дұрыс бөлшек ,бұрыс бөлшек,аралас сан ,бірлік бөлшек деп жазылған парақшаны топтарға қоямын,бағалау парағын топ басшысына беремін,топты жылдамдыққа баулимын, бағалау критерийін ілемін,таныстырамын Дұрыс бөлшекті ,бұрыс бөлшекті ,аралас санды , бірлік бөлшекті алған оқушылар өз топтарына барып отырады, топ басшысын сайлайды,топ басшы мүшелер тізімін жазады топ ат жазылған парақша, , бағалау парағы,бағалау критерийі,сандар жазылған кеспе қағазы Үй жұмысын сұрау 7 мин Үйге берілген тапсырманы проектормен тексеремін «Шынжыр» әдісі арқылы қайталатамын Ережелерді бір- бір сөзден әр оқушы жалғастырады, ережелерді аяқтайды, топ басшы үй тапсырмасын тексеріп бағалайды бағалау парағы, парақша,слайд Жаңа сабақ 10 мин Дұрыс бөлшектер- ЕКОЕ(4,5) Бұрыс бөлшектер- ЕКОЕ(3,7) Аралас сандар- ЕКОЕ(6,12) Бірлік бөлшектер- ЕКОЕ(15,5) Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру үшін: - бөлшектерді бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін табатынын,ол ортақ бөлім бөлім болатындығын; -толықтауыш көбейткішкін табу керектігін; -әрбір бөлшектің алымы мен бөлімін осы толықтауыш көбейткішке көбейту керектігін түсіндіремін Дұрыс бөлшектер- ЕКОЕ(4,5)=20 Бұрыс бөлшектер- ЕКОЕ(3,7)=21 Аралас сандар- ЕКОЕ(6,12) =12 Бірлік бөлшектер- ЕКОЕ(15,5)=15 деп жауап береді Оқулық,бағалау парағы ,кеспе қағазы Есептер шығару 13 мин Есеп шығармай математика пәні өтпейді, олай болса: №534 ,№535 ,№536, №538 Берілген есептерді орындап береді Оқулық,бағалау парағы Сергіту сәті 2 мин Мен слайдтан төрт суреттен бір сөз көрсетемін Мен көрсеткен суреттерден мектепке байланысты болса, екі қолымызды жоғары көтереді, болмаса отырып тұрады Слайд,суреттер Қорытындылау 5 мин «Тапқырлық» әдісіне парақтарды партаға қоямын, сұрақтар қоямын Парақтардағы әріптен асталатындай етіп менің сұрақтарыма жауап береді Парақ, бағалау парағы,кеспе қағазы Бағалау 2 мин Жақсы топты мадақтаймын,топ басшыдан толтырған бағалау параған алып қорытындылаймын, журналға,күнделікке баға қоямын Бұрқасын шапалағын жасайды, топ басшы сабақта алған бағасын қояды,күнделіктерін әкеледі Бағалау парағы, бағалау критерийі,журнал,күнделік Үйге тапсырма 2 мин №539,№540.Ережелерді жаттау, эссе жазу керектігін ескертемін Күнделікке түсіреді Күнделік,кітап. Рефлексия 2 мин Кеменің кескінін таратамын Оқушылар бүгінгі сабақ қызықты болды, жаңа нәрселер білдім, өзім жақсы түсіндім десе қайықтың желкенін жасыл , сабақ жақсы өтті, бірақ әлі де болса қайталайтыным бар сары түс, сабақ қызықты болмады, ешнәрсе түсіне алмадым десе қызыл түспен бояп береді де теңізге жабыстырады Кеме кескіні, теңіз суреті, маркер Кері байланыс (мұғалімнің) | |
Просмотров: 1237 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|