Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (19.9 Kb) ] | 2017-12-06, 7:08 PM |
Солтүстік Қазақстан облысы М.Жұмабаев ауданы «Надежка орта мектебі»КММ Баймуханова Жанар Адильбековна Сабақтың тақырыбы 4 саны және цифры Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.5.2.1 цифр мен санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен ( нүктелер жиынтығымен , таяқшалармен және т.б ) және сан сәулесінде көрнекі кескіндеу, санның мағынасы және құрамымен танысу 1.1.1.2 10-ға дейінгі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін анықтау 1.5.2.2 «+», «-», «=», «=» , «>», «<» таңбаларын, цифрларды, ( ) белгісіз сан символын қолдану. Сабақ мақсаттары Барлық оқушы орындай алады: 10-ға дейінгі сандарды тура және кері санай алады, натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін біледі Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «+», «-», «=», «=» , «>», «<» таңбаларын, цифрларды , ( ) белгісіз сан символын қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады: төрт санының құрамын анықтай алады Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: төрт, натурал сан Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Талқылауға арналған сұрақтар: Сандық сәуледе 4 саны қай жерде орналасқан? 4 цифры неше затты білдіреді? 4 санының құрамын ата ишара: Әрбір топ төрт түлік малдың даусын салып, қимылмен көрсетеді. Алдыңғы оқу: 3 саны және цифры Жоспар Жоспарланған уақыт есебі Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Басы 1. Сандар туралы тақпақ оқу 2. Төрт түлік мал ойыншықтар арқылы топқа бөлінеді. 3. 1-ден 10-ға дейінгі натурал сандарды тура және кері санайды Үстел үстіндегі магнитті тақталарына 1-ден 3-ке дейінгі сандарды өсу және кему ретімен жазып шығады Ауызша мадақтау 1. Оқушылар мұғаліммен бірге қайталайды 2. Төрт түлік мал ойыншықтарын алып оқушылар орындарына отырады. (Әрбір топ төрт түлік малдың даусын салып, қимылмен көрсетеді) Хормен тура және кері санайды Жұптаса отырып жазады Ортасы - Бүгін балалар біз нелер арқылы топқа бөліндік? - Олай болса балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай сан болуы мүмкін? Оқулықпен жұмыс Сандық сәулемен жұмыс «Сиқырлы кітап» қобдишасы (4 санының құрамы және салыстыру) Қосу компоненттерін қайталау. Сергіту сәті 1 сурет: «Қай үй жануарларының 4 аяғы бар ?» Дескриптор Оқушылар төрт түлік малды таниды.Аяқтарын санау біледі. Орындап көр Дәптермен жұмыс 4 цифрының жазылуын көрсету Төрт түлік мал суреттері арқылы Сабақтың тақырыбын, мақсатын балалар айтады. Төрт санының сандық сәуледегі орнын және көршілерін көрсетеді Бір оқушы сиқырлы кітап ішінендегі асықтармен жұмыс жасайды. Қалған оқушылар жұпта жұмыс жасайды Жұптаса отырып 4 санын шығарып алу және салыстыру Музыка әуені арқылы қимылдар көрсетеді Түсіп қалған сандарды орнына қою Сынып ішіндегі қандай заттардың саны төртеу екенін айтып көрсету 4 цифрын жазу Дәптердегі тапсырмаларды орындау 1.4 гүлдің суретін сал 2.4 жануарды боя 3. Заттарды 4-4-тен топқа бөл Соңы «Санамақ өлең есептер» Жұдызша беру 4 санының құрамын тап Шешуін айтады және санмен көрсетеді Құрамын табу Қосымша мәліметтер Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалауға байланысты жұмыс өткіземін. 10-ға дейінгі сандарды тура және кері санай алады, натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін біледі 4 цифры неше затты білдіретінін атай алады 4 санының құрамын біледі Пəнаралық байланыс –жаратылыстану Денсаулық жəне қауіпсіздік АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгізді? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2: | |
Просмотров: 787 | Загрузок: 14 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|