Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (1013.4 Kb) · Скриншот ] | 2017-12-06, 8:13 PM |
САБАҚ: 5.1.2.30. Ондық бөлшекті натурал санға, ондық бөлшекке бөлу. Мектеп: «№7 орта мектеп» КММ Күні: Мұғалімнің аты жөні:Бейсембин Дулат Кадырминович Сынып: 5 Қатысқандар: 24 Қатыспағандар:3 Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Ондық бөлшекті натурал санға, ондық бөлшекке бөлу. Ойлау дағдыларының деңгейі Білу Түсіну Қолдану Сілтеме Оқулық «Математика – 5 сынып», электрондық оқулық, интернет-ресурс. Сабақтың типі Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың мақсаты Ондық бөлшекті натурал санға бөлу алгоритмін қолданады, жаттығуларды орындайды Бағалау критерийі БК1: Ондық бөлшекті натурал санға бөлу ережесін біледі; БК2: Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді орындайды; БК3: Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді мәтінді есепте қолданады және өткен тақырыптармен байланыстырады. Қолданылатын әдіс – тәсілдер Жеке, жұптық, топтық жұмыстар. «БИС» технология элементі, «Джигсо» әдістері. Құндылықтарға баулу Қазақстан тәуелсіздігі және Астана Пәнаралық байланыс География Тілдік мақсат Ондық бөлшек – десятичная дробь – decimal Натурал сан – натуральное число – natural number Сабақ терминологиясын түсінеді Күтілетін нәтиже Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді біледі, түсінеді, қолданады. Алдыңғы білім Ондық бөлшетерді қосады, азайтады, көбейтеді, натурал санға және 10, 100 , ... көбейтеді, жай бөлшекке және аралас сан арқылы жазады. Сабақтың барысы Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Сабаққа дайындықтарын тексеру, «стикерлерді» қолдананып топқа бөлу, сәттілік тілеу арқылы психологиялық атмосфераны туғызу. 2. Жаңа сабаққа қызығушылықтарын ояту. Үй жұмысын «БИС»технологиясың элементі арқылы тексеру.Тексергенде дұрыс жауап болса «жасыл» стикер, дұрыс болмаса «қызыл» стикер көтереді. 2,7+1,2 0, 185+0,12 5,8-1,6 2,84-1,4 10,12x5 3,173x100 Тақта, стикер Сабақтың ортасы 3. Жаңа сабақты игеру. Электрондық оқулық арқылы (электрондық тақта болмағанда, мұғалім) түсінік беріледі (береді). 4. Бекіту. 1 – тапсырма. Жеке жұмыс. Көп нүктелердің орнын толтырыңыз. 1) Ондық бөлшектің ..., оны натурал санға бөлу керек; 2) Бүтін бөлікті бөлу аяқталғанда, бөліндіде ... . Бағалау критерийі 1: Дескриптор: Балл Ондық бөлшекті натурал санға бөлу ережесін білу - Ереженің бір қадамын біледі; - Ережені толық біледі. 1 1 Кері байланыс: 0 – Тыңдағаныңды білемін, бірақ түсіну үшін жақсы зейін қажет; 1 – Тыңдағаның көрініп тұр, бірақ ойлау қабілетіңді толықта; 2 – Тамаша! Сабақты зейін қойып тыңдапсың. 2 – тапсырма. №1396 Жұптық жұмыс. «Джигсо» әдісі. (Әр топ 3 жұпқа бөлінеді, әр топтың жұбына сәйкесінше 1,2,3 есептер беріледі, сосын 1,2,3 есептерді сәйкесінше шығарғандар топқа жиналып тексереді) Ондық бөлшектерді натурал санға бөліңіздер: 1. А) 3,5:7; Ә) 10,4:8; Б) 78,1:11; В) 72,8:13: 2. А) 28,8:9: Ә) 25,8:6; Б) 67,2:21; В) 43,7:23; 3. А) 26,1:3; Ә) 63:5; Б) 65,8:14; В) 57,5:25. Бағалау критерийі 2: Дескриптор: Балл Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді орындайды - Ондық бөлшекті бір таңбалы натурал санға бөледі; - Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді біледі. А) 1 Ә) 1 Б) 1 В) 1 Кері байланыс: 0 – Ынталанғансың, бірақ көбейту кестесін қайтала және ережені дұрыс қолдан; 1- Ойлау қабілетің дұрыс, бірақ ойыңды әрі қарай жалғастыр; 2- Дұрыс орындай аласың, бірақ әлі де жетістікке жетуге болады; 3- Жақсы, бірақ әлі де мүмкіндігің бар; 4- Өте жақсы, ондық бөлшекті натурал санға бөлуді жақсы игеріпсің. 3 – тапсырма. Топтық жұмыс. 1. Ерейментаудан Екібастұзға дейін темір жол магистралінің ұзындығы 167,2 км. Егер пойыз 76 км/сағ жылдамдықпен жүрсе, Ерементаудан Екібастұзға дейін неше сағатта жетеді? 2. Арақашықтығы 497,7 км тең, Петропавл және Астана станцияларынан бір уақытта қарама-қарсы екі пойыз шықты. Егер бірінші пойыздың жылдамдығы 70 км/сағ, екіншінікі - 90 км/сағ болса, онда екінші пойыз біріншіге пойызға қарағанда межелеген станцияға неше сағат бұрын жетеді? Бағалау критерийі 3: Дескриптор: Балл БК3: Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді мәтінді есепте қолданады және өткен тақырыптармен байланыстырады. 1 – есепке: - есептің шартын түсініп, жоспар құрады; - ондық бөлшекті натурал санға бөледі; - есептің жауабын жазады; 2 – есепке: - есептің шартын түсініп, жоспар құрады; - ондық бөлшекті натурал санға бөледі; - Ондық бөлшектерді азайта біледі; - есептің жауабын жазады. 1 1 1 1 1 1 1 1 Кері байланыс: 0 – ынталаныпсың, бірақ талаптан; 1 - 2 – түсінігің бар, бірақ есепке көңіл аудар; 3 – 4 – талаптаныпсың, бірақ әлі де мүмкіндігің бар; 5 – 6 – жақсы жұмыс атқарғансың, бірақ кейбір жағдайларға қара; 7 – 8 – Өте жақсы, есеп дұрыс шығарыпсың. Электрондық оқулық Слайд (электрондық тақта болмаған кезде, үлестірмелік кеспе қағаз арқылы) Слайд (электрондық тақта болмаған кезде, сыныптағы тақтаға немесе үлестірмелік кеспе қағаз арқылы) Слайд (электрондық тақта болмаған кезде, үлестірмелік кеспе қағаз арқылы) Қазақстанның картасы Сабақтың соңы Қорытынды. Кері байланыс: 12-14 - Өте жақсы, тақырыпты жақсы игергенсің; 9 – 11 – Жақсы талаптанғансың, бірақ әлі де мүмкіндігің бар; 6 – 8 – Талаптаныпсың, бірақ әлі де қажеттілік керек; 0 – 5 - Ынталанғаның көрініп тұр, бірақ мұқият бол. Рефлексия. Сабақтың алдында тақтаға тау суреті бар плакат ілінеді және оқушыларға көк түсті, жалау пішінді стикерлер беріледі. Сабақтың соңында оқушылар сол стикерлерге аты-жөнін жазады, сабақ жөнінде түсінгенін немесе түсінбегенін, өз ойларын жазып тау суретіне жапсырады, мысалы: - Тау шыңына, егер оқушы тақырыпты түсініп, игерсе; - Таудың орта тұсына, егер оқушы түсініп, бірақ толық игермесе; - Таудың етегіне, егер оқушы мүлдем түсінбесе. Плакат \ стикер Үй жұмысы №1398. Мұғалім нұсқаулық береді. 5 сынып оқулығы | |
Просмотров: 1505 | Загрузок: 64 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|