Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (97.5 Kb) · Скриншот ] | 2020-09-26, 8:25 AM |
Күні: Мұғалім: Есенеева Гульнара Жаксыбаевна, математика және физика мұғалімі, Петропавл қаласы, «Қожаберген жырау атындағы №6 мектеп» КММ Сыныбы: 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді натурал сандарға бөлу Оқу мақсаты: 5.1.2.30. Ондық бөлшектерді натурал сандарға бөлуді орындау Сабақ мақсаты: Ондық бөлшекті натурал санға бөлу арқылы қалыптасқан түсініктерін қолданып, талдайды Сабақтың түрі: Толықтыру Сілтеме: Оқулық "математика" - 5 сынып, Блум таксономиясы, Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану Талдау Бағалау критерийлері: Теңдеулер шығаруда көбейту ережелерін сақтайды Сөзді есептер шығаруда ондық бөлшектерді натурал сандарға бөлудің жеңіл әдістерін талдайды Санды өрнектер шығаруда ондық бөлшекті натурал санға бөлуді қолданады Қолданылатын әдіс-тәсілдер: "Ыстық орындық"(жеке), «Пилот - Штурман» (топпен), "Кубизм" әдісі Құндылықтар: Қазақстан тәуелсіздігі және Астана Пәнаралық байланыс: География, ағылшын тілі, тарих Тілдік мақсат: Ондық бөлшек натурал сан бөлу Десятичная дробь натуралное число деление Decimal natural number dictribution Академиялық тілді сақтау Күтілетін нәтиже: Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді қолданады Алдыңғы білім: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қосу және ондық бөлшекті ондық бөлшектен азайту, ондық бөлшектерді көбейту, ондық бөлшектерді салыстырады Сабақ барысы: Сабақтың кезеңдері: Жаттығулар: Ресурстар Сабақ басы: Ұйымдастыру : сәлемдесу, «Мозайка» тренингі арқылы топқа бөлінеді Сыныптың психологиялық ахуалын жақсарту: "Топта бір-біріне жақсы қасиеттерін атайды". Үй жұмысын тексеру: "Ыстық орындық": сұрақ-жауап №1398 (3 баған) № 1399 (3 баған) дайын жауап арқылы Флипчарт, маркерлер, суреттер, тақта, интер активті тақта, стикерлер, ноутбук Сабақ ортасы: №1405 Теңдеуді шеш: 1) Қ. 4х = 0,22 + 0,26; 2) Т. 5х = 8,17 + 2,48; 3) З. 6х = 3,9 × 8; 4) А. х + 2х = 21,42; 5) С. 2х +5х = 42,7; 6) Н. 12х - 3х = 41,4; 0,12 7,14 5,2 7,14 0,12 6,1 2,13 7,14 4,6 Қ А З А Қ С Т А Н Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл Теңдеулер шығаруда көбейту ережелерін сақтайды №1, 2 Қосуды орындайды 1 Ондық бөлшекті натурал санға бөледі 1 Сәйкесінше үтірді орналастырады 1 Дұрыс жауабын жазады 1 №3 Ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді 1 Ондық бөлшекті натурал санға бөледі 1 Сәйкесінше үтірді орналастырады 1 Дұрыс жауабын жазады 1 №4, 5 Белгісіз мүшелерді қосу 1 Ондық бөлшекті натурал санға бөледі 1 Сәйкесінше үтірді орналастырады 1 Дұрыс жауабын жазады 1 №6 Белгісіз мүшелерді азайту 1 Ондық бөлшекті натурал санға бөледі 1 Сәйкесінше үтірді орналастырады 1 Дұрыс жауабын жазады 1 Кері байланыс:(мұғалім-оқушы) № 1403 Көкшетау - Астана пойызы 4 сағатта 251,6 км, Қарағанды - Астана пойызы 5 сағатта 298 км жол жүрді. Пойыздардың жылдамдықтарын тауып, салыстырыңдар. Бағалау критерийі Дескриптор Балл Сөзді есептер шығаруда ондық бөлшектерді натурал сандарға бөлудің жеңіл әдістерін талдайды Есеп шартымен танысады 1 Ондық бөлшекті натурал санға бөледі 1 Көкшетау - Астана пойызының жылдамдығын табады 1 натурал санды натурал санға бөледі 1 Қарағанды - Астана пойызының жылдамдығын табады 1 ондық бөлшектерді салыстырады 1 Кері байланыс(мұғалім-оқушы) Физминутка "Көңілді көңіл-күй" № 1409 Өрнекті ықшамда 1) 2) 3) 4) 5) 6) Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл Санды өрнектер шығаруда ондық бөлшекті натурал санға бөлуді қолданады 1; 2; 5 жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады 1 Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қосады 1 ондық бөлшекті натурал санға бөледі 1 3; 4; 6 жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады 1 Ондық бөлшекті ондық бөлшектен азайтады 1 ондық бөлшекті натурал санға бөледі, 1 Кері байланыс: (мұғалім-оқушы) Сабақ соңы Қорытындылау: әр оқушының жұмыстарына байланысты бағалау парағы: Оқушының аты-жөні_______________________ 1. 13-12 балл - керемет, тақырыпты жақсы игеріпсің. 2. 11-9 балл- жақсы нәтиже, бірақ аздаған қате бар 3. 8-6 балл - жаман емес, талаптануды керек етеді 4. 5-0 балл - тырысып жүрсің, қателіктермен жұмыс істеу керек Кері байланыс: оқушы- мұғалім, мұғалім - оқушы Қолдарына берілген стикерлерге аттарын жазып, сосын жапсырады Үй жұмысы 1) Бір жылда бойларыңның орта есеппен неше см өсетіндігін есептеп келіңдер (есептегенде толық жастарыңды алыңдар). 2) Мектеп пен үйлеріңнің арақашықтығын өлшеп, 5-ке бөліп, километрмен өрнекте. 3) Сабинаның туған күніне 14 сыныптастары келіп, бір тортты бөліп жейді. Сонда әр бала торттың қандай үлесін жейді? Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл Тәжірибе жұмысын жүргізеді, есептейді 1; 2 Өлшеу жұмыстарын жүргізеді 1 Өлшем бірліктерін есеп шартымен сәйкестендіреді 1 Санды өрнек құрады 1 Жауабын жазады 1 3 Тортты бірдей бөліктерге бөледі 1 Үлес бөлігін есептейді 1 Жауабын жазады 1 | |
Просмотров: 307 | Загрузок: 16 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|