Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (579.0 Kb) ] | 2012-02-14, 6:34 PM |
Математика Тақырыбы: «Бөлудің қалай орындалғанын талдау» Мақсаты: Оқушыларды шапшаңдыққа, тапқырлыққа, бөлу, көбейтуді меңгеруге баулу. Білімділік: Көбейту, бөлуді орындау, есептерді, мысалдарды дұрыс шығаруға дағдылану. Дамытушылық: Ойлау-таным белсенділіктерін, есте сақтау қабілеттерін ойнату арқылы жетілдіріп, есептеу дағдыларын арттыру. Тәрбиелік: Белсенділіктерін арттыра отырып, іс-әрекет мақсатқа жету әдіс тәсілдерін таңдай білуге, сыйластыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: «Ойын» сабақ Сабақтың көрнекілігі: Сигналдық түстер, интерактивті тақта, ойын түрлері. Сабақтың пәнаралық байланыс: логика, ана тілі, қазақ тілі. Сабақтың әдісі: түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап, тест. Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық «Сәттілік сәті» Мұғалімі: Бір-біріңе қарап, іштей жақсылық, табыс, сәттілік тілеңдер Барылықтарыңызға сәттілік, жақсылық тілеймін. II. Өткенді шолу. Мұнда оқушылар /қызыл/қате/жасыл/дұрыс/ түсті көрсетеді. «Үндемес» ойыны 1) 9*8 9*6 81*9 48*8 а) 72 ә) 74 а) 52 ә) 54 а)9 ә)7 а)7 2) Көбеиткіштердің орнын ауыстырғанмен көбеитіндінің мәні...... а) азаяды ә) өзгермейді б) өседі 3) Кейбір айда 30 немесе 31 күн, ал қанша айда 28 немесе 29 күн? а) 3 айда ә) 10 айда б) 1 айда 4) х:30=80 40*x=1200 360:х=30 а) 240 ә) 230 б) 200 а)240 ә)230 б)200 а)240 ә) 230 б)200 Сергіту сәті: Өте жақсы, бір сергіп алайық, ол үшін мен жұмбақ жасырайын. Шешіп көріндер. Бір ағашта 12 бұтағы бар, Әр бұтағында 30 жапырақ бар. Жапырақтың бір жағы ақ, Бір жағы қара, кәнеки ойлан тап? /жыл, ай, тәулоік, күн, түн/ III Жаңа сабақ: Бөлудің қалай орындалғанын талдау. Ойлап тапқан болсақ «Математика ғалымы» тек адам ойы арқылы ғана жүзеге асады. Соньдықтан «Ақыл ойды тәртіпке келтіретін нағыз пән математика атанған» Қазір біз бойымыздағы қабілетімізді шыңдауға «Ойын-ойды жетелейді атты ойынымызды бастаймыз» I бөлім. Математика ғылымдарының патшасы. Анық оны біліп қой-деп «Біз білейік ойыны» 27180 45 96064 32 33280 52 270 604 96 3002 312 640 18 0 208 0 0 208 180 0 0 180 0 0 0 64 64 0 Ал, енді көбейту арқылы тексеріп көрейік. 604 3002 640 45 32 52 3020 6004 128 2416 9006 320 27180 96064 33280 II. бөлім Шапшаңырақ шәкірт озар Ойы оның ұшқыр болса- деп келесі кезекті «Сыйқырлы фигура» ойнына тоқталайық. --39420:54= -- 68102:34= -- 17710:3= III бөлім Тәуелсіз ел ұланымыз «Бірлігіміз жарасқан»- бөлімінде 30 қаңтарда Астана- Алматы қалаларында өтетін 7-ші Азияды ойыны басталмақ. Қазақстандық спортшыларға сәттілік тілеп, біз де өз үлесімізді қосайық «Міре-сәре» ойынына көшейік. 300*20=600 30*6=180 36000:60=600 10000*0=0 4000:2000=2 50*100=5000 40*10=400 900:300=3 90*2=180 IV бөлім Оқушыны танытар білімдігі Шыныңа жетер ылғи жеңіп түбі,- дей келе «Тапқырлар» ойынына кезек береміз. Ерзат 5 кітап -180 тг-ге артық Азат -3 кітап Кітап-? Ерзат-? Азат-? Шешуі: 5-3=2 180:2=90 90*5=450 90*3=270 Жауабы: Ерзат 450 теңге, Азат 270 теңге. Тапқырлығымызды бір дәлелдеп өтейік «Тез есепте» (4930-4939)*247:274+1800-1000-800=0 V Шығармашылық тапсырма. (4+4+4):4=3 VI Бекіту. Біз өз қабілетімізді көрсете білдік. Білімді болсақ әрдайым жеңіске жетеміз. Қазақ тілі пәнінен «Көмектес септігін» өту барысында кездескен мына мақалмен сабағымды аяқтағым келеді. «Тіліңмен жүгірме, біліміңмен жүгір» Ал, өздерін білім туралы қандай мақал айтар едіңдер. VII Үйге: №6 168 бет VIII Бағалау: Б.Б. Әжібекова бстауыш сынып мұғалімі №47 жалпы орта білім беретін мектеп Семей қаласы | |
Просмотров: 1814 | Загрузок: 541 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|