Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (322.9 Kb) · Скачать удаленно (330 Кб) ] | 2013-01-17, 7:57 PM |
Ташетова Дариха Жахыяқызы Бастауыш сынып мұғалімі Ақмола облысы Целиноград ауданы Шалқар ауылы №29 орта мектеп Математика 2-сынып Тақырыбы: « Сағат. Минут » Сабақтың мақсаты: 1) Уақыт өлшемдерімен таныстыру, сағат, минут, секунд жайлы түсінік беру; 2) Оқушылардың ойлау кабілетін дамыту; 3) Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі: сағат, сағаттың моделі, карточкалар. Сабақтың барысы: І. Психологиялық дайындық; ІІ. Сабақтың мақсатымен, жоспарымен таныстыру; ІІІ. Өткен тақырыпты қайталау; ІҮ. Жаңа тақырыпты түсіндіру; Ү. Тақырыпты пысықтау; ҮІ. Қорытындылау. Құрметті оқушылар, ұстаздар, ата-аналар! Бүгінгі математикадан «Сағат, минут» атты сабағымызды бастаймыз. Балалар, кәне бәріміз бір шеңберге тұрып бір-бірімізге бүгінгі күнге сәттілік тілейік.(2мин) ІІІ. Тақырыпты қайталау Кәнекей балалар, «Кім жылдам?» атты ойын ойнайық.(10мин.) Карточкада есептер, кім жылдам шығарады. №1 №3 (10+20)-5 (80-30)+6 10+(60-30) 80-(30+20) 12-(9+1) 100-(50+20) 70-(20+10) (50+20)-5 №2 №4 60+(10-5) (76-6)+8 80-30 20+60 90-(10+60) (54-4)+40 10+(30+30) (30-10)-5 Қалған балалар «Пошта» ойынын ойнайық: кез келген хатты өзінің пошта жәшігіне сәйкес салу (10+5)-5 (9+8)+3 (7+3)+20 50-(20+30) 20+(30-10) 10 пошта 30 пошта 20 пошта 0 пошта 40 пошта Жаңа тақырыпты түсіндіру.(10мин) Балалар, сендер қай уақытта мектептке келесіңдер? Ата-аналар қандай құралға қарайды сендер мектепке қалмау үшін? Дұрыс сағатқа. Ендеше біздің сабағымыздың тақырыбы: «Сағат.Минут.» Сағаттың қандай тілдері бар? Олар қалай орналасуы мүмкін? Біз сендермен бұрыш, бұрыштың түрлері тақырыбымен танысқанбыз. Мына суретке қарайықшы: бұрыштарды атап оның түрін айтыңдаршы. Балалар жауап береді: АВС-сүйір бұрыш, КМР-доғал, МОС-тік. Кәне мына сағатқа қарайық оның минуттік және сағаттық тілдері қандай бұрыштар жасап тұр. Сағаттың минуттік тілі он екіден он еіге дейін бір айналып келгенде бір сағат өтеді. Әр көршілес екі санның арасы бес минут. Сонымен бір толық айналым өткенде алпыс минут өтеді яғни бір сағат өтеді. Сонда бір сағатта алпыс минут. 1сағ.=60 мин. Сағаттарда рим цифрын жиі қолданады. І ІІ ІІІ ІҮ Ү ҮІ ҮІІ ҮІІІ ІХ Х ХІ ХІІ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Жаңа тақырыпты пысықтау.(20мин) Ал балалар, сендер енді сағатпен таныстыңдар, кәне мына суреттегі сағаттарға қарап айтыңдаршы сағат неше болып тұр? Балалар жауап береді. Кәне, балалар оқулықтың 91 бетін ашайық №3 тапсырманы оқиық. Қараңдаршы Бекжан қанша уақыт жұмсапты үй тапсырмасын орындауға? Дұрыс айтасыңдар: Бекжан үй тапсырмасын орындауға екі сағат жұмсапты. Ал сендер қайсысың қанша уақыт үй тапсырмасын орындайсыңдар? Тақтада №4 есепті шығару. Тақтаға қолын көтерген баланы шығарып есепті шығарту. Әнуар- 30мин. Сапар-? 30мин артық Еркін - ? сонша 30+(30+30)=90 (мин). 90мин.=1сағ.30мин. Жауабы: Еркін үй жұмысын орындауға 1сағ.30мин.жұмсады. №6 фигуралардың периметрін анықтау. Екі бала тақтада орындайды, қалғандары дәптерде. Қорытындылау:(1мин) Сонымен біз бүгін қандай тақырыппен таныстық? Бір сағатта неше минут, әр көршілес санның арасы неше минут? Үйге тапсырма беру, бағалау (2мин): №5-91бет,№7-92 бет. | |
Просмотров: 4296 | Загрузок: 405 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|