Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (134.0 Kb) ] | 2013-01-28, 2:08 PM |
Бөкей Ордасы ауданы Бисен Жәникешев атындағы ЖББОМ-нің математика пәнінің мұғалімі Дүйсекова Динара Ақылбекқызы Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қайталау Сабақтың мақсаты: 1) Оқушыларға тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қайталай отырып, негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерді есептер шығаруда қолдануды еске түсіру; әртүрлі деңгей есептерін шығару жолдарын қайталау; 2) Есте сақтау және тез шешім табу қабілеттерін дамыту 3) Оқушыларды жүйелі ойлауға, бәсекелестік құзыреттілікке тәрбиелеу ; Сабақтың түрі: аралас, сайыс сабақ Сабақтың әдісі: топпен жұмыс Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі: Мұғалім оқушыларды топтарға бөледі, таныстырады, бағыт береді. ІІ. «Танымдық» сайыс. (қайталау сұрақтары) а) Тригонометриялық функцияның қасиеттерін қайталау. Сұрақтары: 10 (сол жақ) – = – 10 (ортасы) – = 10 (сол жақ) – = – 20 (сол жақ) – синустың төрт ширектегі таңбаларын атаңыз. 20 (ортасы) – косинустың төрт ширектегі таңбаларын атаңыз. 20 (сол жақ) – тангенс пен котангенстің төрт ширектегі таңбаларын атаңыз. 30 (сол жақ) – = –1 30 (ортасы) – =0 30 (сол жақ) – = 0 10 10 10 20 20 20 30 30 30 ә) Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қайталау. 10 (сол жақ) – 10 (ортасы) – 10 (сол жақ) – 20 (сол жақ) – 20 (ортасы) – . 20 (сол жақ) – 10 10 10 20 20 20 ІІІ. «Біліктілік» сайысы. (Тест тапсырмалары) 1. Өрнекті ықшамда. А. – Б. В. С. 2. Өрнекті ықшамда. А. –2 Б. 2 В. С. 2 3. Өрнекті ықшамда. А. – Б. В. С. 4. Өрнекті ықшамда. А. – Б. В. С. 5. Өрнекті ықшамда. А. – Б. В. С. ІV. «Авторды анықта» сайысы. Берілген тапсырма бойынша оқушылар кімнің сөзі екенін анықайды. Тапсырма. «Математика – ғалымдардың патшасы, ал арифметика математика патшасы» (Гаусс) 1 А 2 С 3 С 4 Г 5 у Жауабы: г а у с с V. Сергіту сәті. Жыпырлаған цифрлардың тілін тауып сөйлеткенде ежелгі грек ойшылы, әрі матемтигі Пифагордың сандар туралы айтқан тұжырымын оқуға болады. Ол үшін цифрларды қазақ алфавитіндегі әріптердің рет санымен алмастыру керек. (Бар болмыстың бастамасы сан) 3 1 23 3 20 16 17 37 24 25 37 19 3 1 24 25 1 17 1 24 37 24 1 18 VІ. Үйге тапсырма: МАБ жинағынан осы тақырыпқа байланысты есептердің барін шығарып келу. VІІ. Бағалау. Бағалау парағы. Әр бір-бірден топқа үлестіріледі. Бағалау парағының үлгісі. № Оқушының аты-жөні «Танымдық» сайыс «Біліктілік» сайысы «Авторды анықта» сайысы Қорытынды 1 2 3 4 5 VІІІ. Қорытындылау. Әр тур бойынша жинаған ұпайларының санының парағы. № Топтың аты «Танымдық» сайыс бойынша балл «Біліктілік» сайысы бойынша балл «Авторды анықта» сайысы бойынша балл Қорытынды бойынша балл 1 Жеңімпаз команда анықталады. | |
Просмотров: 1403 | Загрузок: 137 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|