Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (478.3 Kb) ] | 2013-02-01, 9:58 PM |
«Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №10 орта мектебі»ММ Алгебра- 9 сынып Мұғалім : Жаменкенова Назгуль Зайнуллиновна Тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру Сабақтың ақпараттық картасы: Мақсаты: 1) Білімділік: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру жайлы алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау. 2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын , шығармашылық және стандарттан тыс ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту. 3) Тәрбиелік : Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзіндік және өзара бақылау дағдыларын, коммуникативтік құзырлықтарын қалыптастыру. Типі: Жалпылау сабағы Сабақ түрі: жаттықтыру- практикум Сабақ құрылымы: Модульдік технология негізінде Технолгия: Деңгейлік дифференциалдық, сыни тұрғысынан ойлау, жеке тұлғаға бағытталған және тестік бақылау технологиясының элементтері Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау Көрнекі құрал: Интерактивті құрылғы Түсінік хат -9-сыныпқа арналған алгебра сабағы - Сабақ жалпы білім берітін мектеп оқушыларына арналып құрылған Оқу материалының мазмұнын таңдау қағидасы: оқу мазмұны оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктеріне сай таңдап алынған Сабақтың материалдық техникалық базасы: • компьютер • интерактивті тақта ActivBoard Сабақтың құрылымы: І. Ұйымдастыру кезеңі- 3мин ІІ. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қажетті анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру -10 мин ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі-16 мин ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы- тест/ 8 мин V. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу-3 мин VI. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру-5 мин VII. Резерв тапсырмалары Сабақтың моделі/барысы І. Ұйымдастыру кезеңі Уақыт аралығы 3 мин • Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік • Мотивация ІІ. Сәлеметсіздерме! Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, құрылымы айтылады. - Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: « Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру » Біздің сабағымыз « Қазақстанға саяхат» яғни ...... 1) блиц- сұрақтардан тұрады. Мұғалім: Сіздердің назарларыңызды мынадай мәселеге аударғым келеді. « тригонометрияға» байланыстының бәрін жаттап есте сақтау қажет емес, тек сандық шеңберде қалай іздеу керек екенін түсіну жеткілікті. 1-сұрақ : /1 мектеп/ Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар.? Жауап: -градустық өлшем , а-радиандық өлшем 2 тапсырма :/1-мектеп/ Оң және сол бөліктерде тұрған тұжырымдарды сәйкестендіріп бағыт арқылы анықтама шығатындай етіп қосыңдар. Жауап: 3- сұрақ У= sin функциясының анықталу және мәндер аймағын атаңыздар Жауап: У= sin функциясының анықталу облысы аралығы, ал мәндер облысы аралығы Тапсырма №4 бұрышы қай ширекке тиісті екенін бағыт арқылы қосып көрсетіңдер / сәйкес жауаптарды байланыстырыңдар/ Жауап: 5- сұрақ Қандай тригонометриялық функцияларды жұп функциялар қайсысын тақ функциялар деп атаймыз ? Жауап: Жұп функция- косинус,ал тақ функциялар :синус, тангенс, котангенс 6 –тапсырма Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктерді жалғастырыңыздар : Жауап: 1+ 1 Ш . Жаттығулар кезеңі №1 есеп Өрнекті ықшамдаңдар: 1) Жауабы: 1) = №2 есепті/ 5-мектепке/ жолдаймыз 1) жауабы ; 1) Рахмет! Бәрекелді жарайсыңдар! №3 есеп , мұндағы болса f(x)- табыңыздар Жауабы: №4 есеп Өрнекті ықшамдаңдар Жауабы: №5 есеп , болса мәнін табыңдар Жауабы: Берілгені бойынша бұрышы ІІ ширектің бұрышы, демек косинустың таңбасы теріс болады. ( 1) формула бойынша - ны табамыз 2) Ал, балалар , сендер ертең бәрің де Ұлттық Біріңғай Тест тапсыратындарың өздеріңе белгілі. Сонда , көп формулаларды есте сақтау мүмкін емес. Кейбір тригонометриялық есептерді шығаруда формулаларды қолданбаса да болады. Ол үшін тікбұрышты үшбұрышты қолданып, синус, косинус, тангенс, котангенстің нақты анықтамаларын білу жеткілікті. Мысалы: Sin -? 8 17 α α 15 Бұл үшін синустың анықтамасын пайдаланамыз./ Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы және синус III- ширекте таңбасы (- ) / Ендеше, Sin IV-кезең Енді, бүгінгі сабақтан алған білім ,біліктерімізді тиянақтау үшін қазір тест тапсырмаларын орындайсыңдар. Тапсырмалардың әрқайсысын орындау барысында сәйкес торларда «белгі» қойып отырыңдар. /Кері байланыс/ ( -қайталауды қажет етпейді бәрін түсіндім) ( – келесі сабақта осы тапсырма жайлы есіме түсірсе екен) ( -қиын, сыныпта тағыда ұқсас есеп шығарғым келеді) Тест № Тапсырмалар Жауаптар 1 800 бұрыш қай ширекке тиісті А) I B)II C)III D)IV 2 Cos 600 –ң мәнін табыңдар А) C) D) 3 Сандардың қайсысы нөлден кіші А) sin1500B)cos 1200 C) sin 600 D)cos 500 4 Егер , болса , онда табыңдар А) C)0 D)1 5 Өрнекті ықшамдаңдар А) B)0 C) D) 2 V. Орындалған тапсырмаларды жүйелеу Мұғалім :Оқушылар, мұндай тест тапсырмаларын орындау барысында тек анықтамалар мен тригонометриялық функциялардың таңбасын ғана емес, өрнектерді ықшамдауда формулаларды да білуді талап етеді . Мұндағы 4 есепті мен көрсеткен әдіспен есептесеңдер уақыт үнемдеуге көмектеседі. Ал 2-ші тапсырманы орындағанда кестедегі мәндерді есте сақтау үшін өзіміздің алақанымызды пайдалансақ болады. Синусты табу ережесін қарастырайық. – Үлкен бармақ пен ең кіші саусақтың қиылысуында Ай ортасы бар. Саусақтарды кеңірек айқара ашу керек. . Егер саусақтарды Ай ортасы шығатын сәулелер десек, онда кішкентай саусақтың бағыты 00 береді. №0 мен №1 арасы 300 , №0 мен №2 арасы 450 ,№0 мен №3 арасы 600 №0 мен №4 арасы 900 Саусақтарды нөмірлесек, 1) №0 сәйкесінше 00 2) №1 сәйкесінше 300 3) №2 сәйкесінше 450 4) №3 сәйкесінше 600 5) №4 сәйкесінше 900 Мына формуланы есте сақтау керек: , мұндағы n- саусақ нөмірі. Sin 450 =№2/2 = , ал косинусты табу үшін кері нөмірлейміз. Тест тапсырмаларының жауаптары № Жауаптар 1 А 2 А 3 В 4 А 5 С IV . Сабақты қорытындылау және үй тапсырмасына нұсқау беру 1. Мұғалім - Ал, енді бүгінгі сабақтан алған білімдерің мен біліктеріңді үй тапсырмасын орындағанда дұрыс қолдана білесіңдер деп ойлаймын. 1. Теориялық материалдарды қайталау 2. А №301 В № 304 С №328 2 . Мұғалім : - Балалар, бүгінгі сабақ туралы қандай ойларың бар және келер сабақтарды құрғанда қандай тапсырмаларға көңіл бөлсек деп ойлайсыңдар Жауап : /Оқушылардың сабақтағы, топтағы және өздерінің жұмысы жайлы жауаптары Сабаққа рахмет! Сау болыңыздар! | |
Просмотров: 5179 | Загрузок: 394 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|