Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
2013-03-28, 9:23 PM | |
Сабақ жоспары Күні: 01.02.2013 Сынып 7 А Пән: геометрия Мұғалім: Ахметолла З.М. Тақырыбы: Тікбұрышты үшбұрыш. Сабақтың мақсаты: тікбұрышты үшбұрыштың теңдік белгілерін, үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының арасындағы қатыстарын қолданып есеп шығару. Міндеттері: білімділік: тікбұрышты үшбұрыштың теңдік белгілерін, үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының арасындағы қатыстарын, үшбұрышты салу шарттарын білу және соны қолданып есеп шығаруға дағдысын қалыптастыру. тәрбиелік: Ұқылыптылыққа, еңбек сүйгіштікке, сауатылыққа тәрбиелеу. дамытушылық: Логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін, теориялық білімін практика жүзінде қолдана білу дағдысын дамыту. Күтілетін нәтиже: : Есептер шығаруда тікбұрышты үшбырыштың теңдік белгілерін, үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының арасындағы қатыстарын тиімді қолдану. Сабақ түрі: өткен материалды бекіту Сабақ формасы: сұрақ-жауап, жекелей жұмыс, жұппен жұмыс Керекті құралдар: компьютер, интербелсенді тақта Пайдаланған технология: ақпаратты-коммуникативтік технология, денсаулық қорғау технологиясы Оқушы саны: Қатысқан оқушы саны: Сабақтың жоспары I. Ұйымдастару. (1 мин) II. Сұрақ жауап. (сызбамен жұмыс (3 мин) III. Қызықты есепті шығару (2 мин) IV. Тікбұрышты үшбырыштың белгілерін қолданып есеп шығару(17 мин) V. Сергіту сәті (2 мин) VI. Ойын сәті (4 мин) VII. Білімдерін қолдану. Тест (10мин) VIII. Тікбұрышты үшбұрышты техникада қолдану мысалдары. (2мин) IX. Үй тапсырмасы (1 мин) X. Қорытындылау. Рефлексия. (3мин) Сабақ барысы: I. Ұйымдастару. Сабақтың мақсатымен, жоспарымен таныстыру. II. Сұрақ жауап. (сызбамен жұмыс ) Сұраққа жауап беріп отырып, оның ағылшын тіліндегі аудармасын айтып отыру керек. 1. Үшбұрыш дегеніміз не? 2. Үшбұрыштар қалай бөлінеді? 3. Үшбұрыштың қандай түрлері бар? 4. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларын қалай аталады? 5. Қандай жағдайда тікбұрышты үшбұрыштар тең болады екен? 6. Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы қандай бұрыш жатады? 7. Үшбұрыштың үлкен бұрышына қарсы ұандай қабырғасы жатады? 8. Осы теоремалардан қандай салдар шығады? III. Қызықты есепті шығару Теңбүірлі үшбұрыштың төбесіндегі бұрышының өлшемі 70o. 7 сынып оқушысы оны былай табады: 1. 70o екіге бөледі, 35o шығады; 2. 90o тан 35o алады, 55oшығады. Сендер неге ол осылай шығарғанын дәлелдей ала алсындарма? IV. Тікбұрышты үшбырыштың белгілерін қолданып есеп шығару № 206 (1), 207 (2), 208 V. Сергіту сәті Көзге жаттығу. • Бір неше секундта тақтада әр түсті 6 геометриялық фигура шығады, сол фигураларды бір қағазға салу керек; • Тақтадағы 6 геометриялық фигуралар қайта шығады, балалар тексереді; • Тексеруден кейн, ол 6 фигура орынымен ауыстырылады, оқушылар өзгерісті байқап айту керек. VI. Ойын сәті (4 мин) Мен осы 5 үшбұрыштың біреуін ойласытырдым. Сыныптан барлығы екі сұрақ қойып, мен ойластырған үшбұрышты табыңдар VII. Тест (10мин) Тесттың тапсырмалары үш деңгейден құрылған. I нұсқа. 1* В 10 450 А С табу керек: ВС 2* В 10 22 А С АС нешеге тең болуы мүмкін А) 30 Ә) 32 Б) 34 3* N 600 M 11 P NP табу керек 4* В 450 А К Табу керек:˂ К 5** А D С В Егер АВ=10, СД-? 6*** В 750 65 0 ВД – биссектриса Табу керек ˂ДВС II нұсқа. 1* В 7 450 А С табу керек: ВС 2* В 15 14 А С АС нешеге тең болуы мүмкін А) 30 Ә) 29 Б) 27 3* N 600 M 9 P NP табу керек 4* В 450 А К Табу керек:˂ К 5** А D С В Егер АВ=10, СД-? 6*** 300 65 0 EF – биссектриса Табу керек ˂EFD Тестқа дескрипторлар құралған. Тест сонымен бағаланады. VIII. Тікбұрышты үшбұрышты техникада қолдану мысалдары. (2мин) Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының қосындысы техникамен өте тығыз байланысты. Велосипедтің артында орналасқан катафот жарығын қайта қайтарады. Осы қайта қайтқан жарық автокөлік жүргізушіге түнгі уақытта көмектеседі. IX. Үй тапсырмасы п. 15 № 206 (2), 207 (1) X. Қорытындылау. Рефлексия. (3мин I нұсқа. 1* В 10 450 А С табу керек: ВС 2* В 10 22 А С АС нешеге тең болуы мүмкін А) 30 Ә) 32 Б) 34 3* N 600 M 11 P NP табу керек 4* В 450 А К Табу керек:˂ К 5** А D С В Егер АВ=10, СД-? 6*** В 750 65 0 ВД – биссектриса Табу керек ˂ДВС II нұсқа. 1* В 7 450 А С табу керек: ВС 2* В 15 14 А С АС нешеге тең болуы мүмкін А) 30 Ә) 29 Б) 27 3* N 600 M 9 P NP табу керек 4* В 450 А К Табу керек:˂ К 5** А D С В Егер АВ=10, СД-? 6*** 300 65 0 EF – биссектриса Табу керек ˂EFD | |
Просмотров: 6994 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|