Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (23.0 Kb) ] | 2013-04-24, 8:31 AM |
Сабактың тақырыбы: Квадраттық теңдеу Сабақтың мақсаты: 1. Білімдік. Квадраттық теңдеулердің түбірін таба білу, үшмүшеліктен екімүшеліктің квадратын айыру жолымен шеше білу, квадраттық теңдеу түбірлерінің формуласын білу, формулаларды пайдалана отырып, квадраттық теңдеулерді шеше білу. 2. Дамытушылық Өз бетімен ойлау қабілетін арттыру және компьютерлік техникамен жұмыс істеуге, өз білімін тексеріп, бағалауға дағдыландыру. 3. Тәрбиелік. Математика пәнінің нақтылығына көз жеткізу, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, математикалық мәдениетке тәрбиелеу. Жүйелік түрде жұмыс істеуге, өз ойын дәл, тиянақты айта білуге тәрбиелеу. Оқыту әдістері: Түсіндірмелі иллюстрациялық деңгейлік талсырмалар, программаланған тапсырмалар әдісі. Сабақтың түрі: Қорытынды сабақ «Білім биржасы» іскерлік ойын сабағы. Пәнаралық байланыс: Информатика мен математика Көрнекілігі: Компьютер, сызбалар Сабактың барысы. I Ұйымдастыру кезеңі 1. сәлемдесу 2. сабаққа дайындығын тексеру 3. сабақ барысына түсініктеме беру Бүгінгі сабақты өткізу үшін бізге Коммерциялық Математикалык Банк (КМБ) керек. Бұл банкте сіздер тапсырмаларды орындағанда мадақтау ретінде беретін менің ақшам бар, бірақ ол аз. Сондықтан демеушілік жасап, өз есебіңізден банкке 100 теңге салуыңды сұраймын. Әр фирмаға бірнеше ақша беріп қоямын. Бүгін бізде үш фирма банкпен жұмыс істейді. Сондықтан әр фирма бір бір лотерея билетін сатып алады. Әр фирмаға 2 сұрақтан беріледі. Билеттердің арасында бақытты билеттер, яғни оңай сұрақтар болуы мүмкін. Егер сіздер сұрақтарға жауап берсеңіздер, ақшаларыңыз қайтарылады, жауап бере алмасаңыздар ақшаларыңыз банкте қалады. Ең қиын сұрақтар, есептерге жауап бере алған фирмаға банк қосымша ақша төлейді I Үй тапсырмасын тексеру 1. Қандай теңдеулерді квадраттық теңдеулер деп атайды? 2. Толымсыз квадраттьгқ теңдеулер деп қандай теңдеуді айтады? 3. Келтірілген квадраттық теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 4. Квадраттық теңдеу түбірлерінің формуласы? 5. Дисрименанттық үш жағдайы? 6. Екінші коэффициенті жұп сан болғандағы квадрат теңдеудің формуласы? Менеджер лоторея билеттерінің корытындысын шығарады. ІІ. Сіздер өз офистеріңізде отырсыздар. Сіздер «Толымсыз квадрат теңдеулер» (ТКТ) факсын алдыңыздар (Компьютермен жұмыс) 3 деңгейдегі тапсырмалар берілген. Менеджер орындалған факс бойынша қорытынды шығарады. А. деңгейі В. деңгейі С. деңгейі 1. 2х2-5х=0 1. х2-49=0 1. х2-4х-12=0 2. 2х2 -32=0 2. х2 -121=0 2. х2=25 3. -Зх2+6=0 3.х2-25=0 3. х2=1 ІІІ. Келесі факс (тапсырма) «ЕМКА» (Екімүшенің квадратын айыру) 1 сұрақ үш фирмаға бірдей беріледі. Ол үшін бірінші әр фирма банкке бірнеше теңгеден салсын. Қай фирма сұраққа бірінші, әрі толық жауал берсе. сол фирма ақшасын қайтарып алады. Сұрақ. Екімүшенің квадратын бөліп алу тәсілі қалай орындалады? 1. Берілген теңдеудегі х2-6х+5=0 айнымалыны тендеудің бір жағына топтаймыз х2-6х=-5 2. Тендеудің сол жағын екімүшенің квадратына толықтырамыз х2-6х+32=-5+32 (х-3)2=4 х-3=±2 Х1=3-2=1 х2=3+2=5 (1;5) Тапсырмалар. I фирма II фирма III фирма 1.x2 -8х+16=0 1. х2 -4х-6=0 1. х2 -4х-12=0 2.x2 -6х+3=0 2. х2 -2х-8=0 2. х2 +10х+24=0 IV «ФБШ» (Формула бойынша шешу) I фирма II фирма III фирма 1. 9х2-6х+1=0 1. 2х2-5х-3=0 1. 3х2-х-2=0 2. 2х 2 +х+1 =0 2. 5х 2 +2х+3=0 2. 2х 2 +х+2=0 V. «ТТ» (Тест тапсырмалары) Тест 1 1. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін жазыңдар А) а=5; б=-9; с=4 Б) а=4; б=-9; с=5 В) а=-9; б=5; с=4 2. Теңдеудің түбірін табыңдар А) Б) В) 3. Квадрат теңдеуді екімүшенің квадратын айыру тәсілімен шешіңдер. А)(4;2) Б)(4;4) В)(2;4) 4. Теңдеуді шешіңдер. А) (4;3) Б)( ; 3) В)( ; 4) 5. Екінші коэффициентті x-2=0; Д= -16=9= =? А) 5 Б)-5 В)0 6. Теңдеудің түбірін табыңдар А) (0;1) Б)(0;-1) В)(1;-14) 7. х-тің қандай мәндерінде теңдік тура болады: А)4 Б)7 В)5 8. Мына теңдеу квадрат теңдеу бола ма? А) жоқ Б)иә 9. Квадраттық теңдеудің екінші коэффициенті жұп сан болғандағы екінші формуламен шеш А) ( Б)(-1; ) В)(-1;1) 10. теңдеулерінің біреуі 8-ге тең. Екінші түбірдің және b коэффициентін табыңдар А)x= Б) x= b=-43 x= b=34 Тест 2. 1.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін жазыңдар А) а=-9; b=3; c=1 Б) а=1; b=3; c=-9 В)a=-9; b=1; c=3 2. Теңдеудің түбірлерін табыңдар А) Б) В) 3. Квадрат теңдеуді екімүшенің квадратын айыру тәсілімен шешіңдер А) (-3;1) Б)(1;-3) В)(1;3) 4. Теңдеуді шешіңдер А)(-11;2) Б)(10;3) В)(12;4) 5. х-тің қандай мәндерінде теңдік тура болады: А)(6;0,2) Б)(0,6;2) В)(-0,6; -2) 6. Екінші коэффициентті x+8=0; Д= -32 =? А) 12 Б)6 В)-6 7. Теңдеудің түбірін табыңдар А)(-2;-3) Б)(1;2) В)(2;3) 8. Мына теңдеу квадрат теңдеу бола ма? 1-12х=0 А) иә В)жоқ 9. Квадраттық теңдеудің екінші коэффициенті жұп сан болғандағы екінші формуламен шеш А) ( 91; 87) Б)(-91; 87) В)(-91;-87) 10. теңдеуінің түбірлерінің біреуі 7-ге тең. Екінші түбірдің және р коэффициентін табыңдар. А) x=-5: p=-2 Б)x=2; p=-5 В)x=5; p=2 Тесті дұрыс жауабы бойынша өзара оқушылар тексереді Сабақты қорытындылау Окушылардың өз есептеріндегі қаржы мөлшері шығарылып, қорытынды жасалады. Бағалау парағы Әр деңгейдің барлық тапсырмаларын дұрыс орындағаны үшін оқушылар сол деңгейді игергеніне сәйкес балдық жүйемен ерекше бағаланады. Бұл жағдайда оқушы мұғалімнің көмегінсіз өз бетімен білім алып, өзін-өзі басқару арқылы өз бетімен дами алатын тұлғаға айнала бастайды деп табылады. Сабақ барысында мұғалім әр деңгей тапсырмасының дұрыстығын тексергеннен кейін, тақтада ілініп тұрған “Ашық журналға” (1-кестеге) + белгісін оқушылардың өздеріне қойғызып отырады. 1-кесте фирма Үй тапсырмасын тексеру «ТКТ» толымсыз квадрат теңдеулері «ЕМКА» Екімүшенің квадратын айыру «ФБШ» Формула бойынша шешу «ТТ» Тест Тапсырма лары қорытынды I II III | |
Просмотров: 1859 | Загрузок: 192 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|