Наша библиотека
Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы.
[ Скачать с сервера (140.5 Kb)
]
| 2013-07-15, 5:02 PM |
Сабақтың тақырыбы: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы.
Сабақтың мақсаты: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияны
интегралдау мен дифференциалдау әдісін
білу, алған теориялық білімдерін практикада
қолдана алу . ҰБТ-ке дайындық жұмысын
жалғастыру.
Міндеттері:
- Оқушылардың өзіндік ойлау қабілетін
дамыту.
- Оқушыларды еңбекке, адамгершілікке, өз
достарына көмектесе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Білімді жүйелеу және тереңдету.
Сабақтың түрі: Ойын элементтерін қолдана отырып оқыту
Оқытудың техникалық құралдары:
• интерактивті тақта, слайдтар.
• Бағыттаушы парақтар
• Жеке тапсырмалары бар карточкалар
• Столдарды белгілеуге арналған сілтемелер.
• Бағалау парағы.
Сабақтың кезеңдері:
I. Ұйымдастыру кезеңі .
II. «Карусель» ойыны (1-тур. 2-тур. 3-тур.)
III. Сергіту сәті.
IV. Тест жұмысы.
V. Үй жұмысы.
VI. Рефлексия- Қорытынды, бағалау.
Сабақтың өту барысы :
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. «Карусель» ойыны.
(Үй жұмысын тексеру үшін дәптерлерін ауыстыру)
1-тур. Сынып үш топқа бөлінеді. Әр топ өз тапсырмаларын алып,
дайындалады.
А столы:
1. Дәрежелік функцияны дифференциалдау формуласы.
2. Функцияның туындысын табыңдар: у=5 -х2
3. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар: у=х3, у=0, х=2
4. Функцияның туындысын табыңдар: у=
5. Интегралды есептеңдер:
dx
Ә столы:
1. Дәрежелік функцияны интегралдау формуласы.
2. Функцияның туындысын табыңдар: у=х2-4
3. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар: у=х2, у=0, х=1
4. Функцияның туындысын табыңдар: у=
5. Интегралды есептеңдер:
Б столы:
1. Бөлшек көрсеткішті дәреже туралы тарихи мағлұмат.
2. Функцияның туындысын табыңдар: у=
3. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар: у=6х-х2, у=0.
4. Функцияның туындысын табыңдар: у= 7
5. Интегралды есептеңдер:
dx
2-тур. Оқушылар орындарынан тұрып , әрқайсысы өзінің бағыттаушы парақтары бойынша жаңа орынға отырады. Алдымен жетонында «А» әрпі бар ,содан соң «Ә», «Б» әріптері бар оқушылар сөйлейді. Жаңа топ өздеріне берілген тапсырмаларды 5 минут түсіндіреді. Осы уақытта тақтада әр столдан бір оқушыдан өздерінің тапсырмаларын орындайды. Оқушылардың жауаптары бағалау парағына мынадай ретпен қойылады: ең алдымен оқушы өзін-өзі бағалайды, содан соң досы , соңында мұғалім бағалайды.
3-тур. Оқушылар орындарынан тұрып , әрқайсысы өзінің бағыттаушы парақтары бойынша тағы да жаңа орынға отырады.
III. Сергіту сәті. Блиц-турнир. Топ бойынша сұрақтарға тез жауап беру керек.
IV. Тест жұмысы.
Тест-2010 (тестер жинағынан)
1. Функцияның анықталу облысын табыңыз:
у=
а) ;1) (1;3); в) (- ;1) (3; ); с) ;1) (1; ; д) ;1); е) .
2. Функцияның туындысын табыңыз:
f(х)=( + ) ( - )
а) - ; в) - ; с) + ; д) + ; е) - .
3. f(х)= -0,5х2 -3х+2 функциясы туындысының х=-1 нүктесіндегі
мәнін табыңыз:
а) 2,5; в) -1,5; с) -2,5; д) 3; е) 1,5.
4. f(х)=4 2х функциясы берілген. . f/( ) нүктесіндегі туындыны
табыңыз:
а) 5 ; в) 0; с) 1; д) 4; е) .
5. f(х)= ( + +1) функциясы үшін алғашқы функцияның
жалпы түрін табыңыз:
а) + + +С; в)2х2+ + +С; с)х2 + + +С; д) -6 + +С;
е) + + +С.
Тест жауаптары көрсетіліп, өзара тексеріледі.
Номері 1 2 3 4 5
жауабы а с в а а
VΙ.Үй жұмысы. №164 , 166.
Әр топ мүшелері сабақ жайында пікірлерін айтады.
VΙΙ.Рефлексия-Қорытынды, бағалау.
Бағалау парағы
А тобы , Ә тобы , Б тобы.
Топ мүшелері Оқушы бағасы Досының бағасы Мұғалімнің бағасы Қорытынды баға
1-тур 2-тур 3-тур тест 1-тур 2-тур 3-тур тест 1-тур 2-тур 3-тур тест
А
Ә
Б
Даумчарова К.Б.
Ақтау қ. №14 орта мектептің математика пәні мұғалімі
|
Категория: Математика | Добавил: bota_1956
|
Просмотров: 3239 | Загрузок: 874
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[
Регистрация |
Вход ]