Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (107.0 Kb) ] | 2014-01-07, 9:12 PM |
Пән : алгебра Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу . Квадрат теңдеу түрлері. Сабақтың мақсаты: Білімділік : Оқушыларға квадрат теңдеудің анықтамасымен , толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарымен, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасымен танысып,алғын білімдерін есептер шығару барысында пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық:Оқушылардың танымдық қабілетін , белсенділігін, шығармашылығын дамыту. Тәрбиелік:Оқушыларды ізденімпаздыққа ,жауапкершілікке, өз бетімен еңбектенуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас Сабақтың типі: бекіту сабағы Сабақтың әдіс- тәсілі: деңгейлеп – саралап, сұрақ – жауап ,практикалық жұмыс. Сабақтың көрнекілігі: тест,таратпа материал. Сабақтың барысы І Ұйымдастыру кезеңі. Адамдар бір шаруаның шешімін , немесе шешу жолын таппағанда, түсніксіз тығырыққа келгенде, бұл бір – Жұмбақ нәрсе екен деп айтады. Ал, математиканың жұмбағы – Теңдеулер.Ал, Математика – дүниенің формуласы. Г.Галилей ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. А – деңгей : №117 (2,4,6,8,10) №118 ( 2,4,6) В - деңгей : №119 (2,4) №120 (2,4) №117 (2,4,6,8,10) №118 (2,4) №119 (2,4) №120 (2,4) III бөлім - “Танымдық” деп аталады. Қайталау сұрақтары: 1) Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады? 2) Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз кандай теңдеу? 3) Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз кандай теңдеу? 4) Толық квадрат теңдеу дегеніміз кандай теңдеу? 5) ах² + вх = 0 теңдеуінің түбірлерін жаз? 6) ах² + с = 0 теңдеулерінің түбірлерін жаз? 7) ах² = 0 теңдеуінің түбірі неге тең? 8) 5х² -13х +8 = 0 коэффициенттерін ата? 9) Коэффициенті бойынша квадрат теңдеу кұр: а = -3 , в = 7 , с = 0 10) Қайсысы квадрат теңдеу: 10х - 17 = 0 х³ + 5х + 6 = 0 х² +7х +8 = 0 IV бөлім – “Біліктілік” деп аталады. А деңгей В деңгей 1)Қандай санның квадраты өзінен 3 есе үлкен ? Осы сандарды тап. 2) (m-5)²-81=0 теңдеуінің түбірлерін тап. 3) Тік төртбұрыштың ені ұзындығынан 4 есе кем, ал ауданы 36 см².Оның ені мен ұзындығын табыңдар. 4) а-ның қандай мәнінде берілген өрнектердің мәндері тең болады. 13а² +11 = 8а² + 136 теңдеуінің түбірлерін тап 6) 3х² - 12х - 23 = 4(1-3х) теңдеуін шешіңдер? С деңгей 1) а – ның қандай мәндерінде теңдеудің бір түбірі 0-ге тең болады? 7у² + 9у + а – 5 = 0 2) m-ң қандай мәндерінде теңдеудің түбірлері модульдері бойынша бірдей, таңбалары бойынша қарама – қарсы болады : х² + (5m-2) x-9=0 3) Қабырғалары 3d және 4d болатын екі шаршы берілген.Ауданы берілген екі шаршының аудандарының қосындысына тең болатын үшінші шаршының қабырғасының ұзындығын табыңдар. Шығармашылық тапсырма а± в + с = 0 жағдайы 1) ах² + вх + с = 0 а + в + с = 0 орындалса, 2) а – в + с =0 , түбірлері. Мысалдар: 7х² -13х + 6 = 0 5х² + 3х – 2 = 0 12х² -7х – 5 = 0 9х² + 20х + 11 = 0 V бөлім – “Зерде” деп аталады. ( Сематикалық карта ттолтыру ) Квадрат теңдеу Толымсыз Толық Келтірілген а в с + 1 9 0 -9 + + 1 6 -16 2 -8 + 0 -7 -7 7 + 2 3 -5 1 -2,5 + 1 -14 33 11 3 + 3 0 0 0 + 1 0 Бағалау : 36 – 41 ұпай - « 5 » 30 – 35 ұпай – « 4 » 24 – 29 ұпай – « 3 » 0 – 23 ұпай - « 2 » Үйге тапсырма: А деңгей : №116 (2,4) В деңгей : №121 (2,4) №123 ( 2,4) С деңгей : № 124 (2,4,6) | |
Просмотров: 1911 | Загрузок: 136 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|