Семей қаласы
«№ 25 ЖОБММ» КММ
Сынып 8 А Күні: 17.01.14
Пән мұғалімі: Ахметолла З.М.
Сабақ тақырыбы: Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу.
Сабақтың мақсаты: тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз қабырғаларын,
бұрыштарын табуға арналған есептерді шығару.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Оқушыларға тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі туралы ұғымдарын қайталап, бұрыштары үшін синустың, косинустың, тангенстің және котангенстің мәндерін қайталап, Пифагор теорамсын қайталап білімдерін есеп шығарту барысында жетілдіру.
Дамытушылық: Өз бетімен ойлау қабілеттерін арттыру, өз білімін
тексеріп, бағалауға дағдыландыру, өз ойын нақты жеткізе білуге үйрету.
Тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, жүйелі түрде
ойлауға, өз ойын нақты айтуға үйрету.
Сабақтың типі: Білім мен дағдыны қорытындылау, жүйелеу сабағы
Сабақтың түрі: қорытынды сабақ.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақтада слайдтар, үлестірмелі материалдар,
бақылау парағы.
Пәнаралық байланыс: физика, алгебра,сызу.
Сабақ барысы:
1)Ұйымдастыру бөлімі.
2) Үй жұмысын тексеру. № 188 (2)
3) Ой толғау
1) Қандай үшбұрышты тікбұрышты үшбұрыш дейміз?
2) Тікбұрышты үшбұрыштың қарсы жатқан катетінің қасиеті.
3) Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі туралы ұғымдар.
4) бұрыштары үшін синустың, косинустың, тангенстің және котангенстің мәндері
5) Төрттаңбалы Брадис кестесінің тиімділігі.
6) Пифагор теоремасы.
7) Пифагор теоремасын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларын табу
8) Тікбұрышты үшбұрыштың берілген элементтерін пайдаланып белгісіз элементтерін табу.
Слайдтар.
4) Есеп шығару.
Оқулықтан № 187 (4), 189 (4)
5) Формативтік жұмыс.
Пән: Геометрия Класс: 8 А
Тарау. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының арасындағы байланыстар
Тақырып: Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу.
Мақсаттары: Оқушы білу керек: Критерийлері
О.М.1. Пифагор теоремасын А
О.М.2. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің формуласын білу А
О.М.3. Синустың, косинустың, тангенстің және котангенстің бұрыштары үшін алынған кестелік мәндері А
О.М.1.Тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табу В
О.М.1. Оқушы тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табу үшін керекті формуланы пайдалану С
О.М.1. Геометриялық есептің жазылуын Д
Тапсырмалар:
1. Гипотенузасы 10,74 см, ал сүйір бұрышы тең тікбұрышты үшбұрыштың катеттерін және екінші сүйір бұрышын табыңдар.
2. Егер тікбұрышты үшбұрыштың катеті 3,6 дм, сүйір бұрышы
тең болса. гипотенузасын табыңдар.
3. Тікбұрышты АВС үшбұрышың С бұрышын тік деп алып, берілгендер бойынша оның ВС катетініңұзындығынтабыңдар.АС=5√2cм,˂
Мақсаттары Критерий лері Дескрипторлар Жетті Талпынады Қорытын ды
Жетті Талпынады
О.М.1 А Оқушы Пифагор теоремасын біледі
О.М.2 А Оқушы тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің формуласын біледі
О.М.3 А Оқушы синустың, косинустың, тангенстің және котангенстің бұрыштары үшін алынған кестелік мәндерін біледі
О.М.1 B Оқушы тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін дұрыс таба алады
О.М.1 В Оқушы төрттаңбалы математикалық кетені дұрыс қолдана біледі
О.М.1 С Оқушы тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табу үшін керекті формуланы дұрыс пайдалана алады
О.М.1 Д Оқушы геометриялық есепті дұрыс жазды
6) Сабақты қортылындау. Рефлексия.
Мен бұл сабақта: 1) Пифагор теоремасын қолдана алдым;
2) тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын косинусын, тангенсін және котангенсін таба алдым;
3) тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементін таба алдым;
4) бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарына жеттім (талпынамын)
7) Оқушыларды бағалау
8) Үй жұмысын беру № 190
Бақылау парағы
Оқушының аты-жөні____________________
______________________________________
1 Үй жұмысын тексеру
2 Ой толғау
3 Есеп шығару
4 Формативтік жұмыс
Қорытынды
Баға
|