Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
2014-03-25, 6:25 PM | |
Баешова Феризат Сидагалиевна Ембі қызмет көрсету саласы колледжі Сабақ тақырыбы: Логарифмдік, көрсеткіштік теңдеулерді қайталау Сабақ түрі: қортындылау сабағы Сабақ мақсаты: Логарифмдік, көрсеткіштік теңдеулер туралы ұғымын бекіту. Есептер шығара отырып, теңдеулер түбірін табу дағдысын дамыту Сабақ міндеттері: Білімділік: Аталған тақырыптарға қатысты білімлаушылардың білімін жинақтап, бір жүйеге келтіру, міндетті деңгейді меңгеруін тексеру Тәрбиелік: Пәнге қызығушылығын арттыру, ұқыптылыққа, ескерімділікке, топпен жұыс жасауға тәрбиелеу Дамытушылық: білімалушылардың ақыл- ойын, логикалық ойлау қабілетін дамыту Сабақ көрнекілігі:тақырыпқа қатысты слайдтар, бағалау парағы Сабақ типі: интерактивті Оқыту әдіс- тәсілдері: ауызша сұрақтар, өз бетерімен жұмыс, топтық тапсырмалар Сабақ барысы: І Ұйымдастыру бөлімі. Топ білімалушыларымен амандасу, топтарға бөлу, екі топты өз орындарына отырғызу, топ жетекшілерін белгілеп, бағалау парағымен таныстыру ІІ. Топтарға сабақ ерекшелігін, саяхатқа шығатындығын хабарлау. Алтын сандықтағы құпия сөзді табу. ІІІ. Саяхатқа шығу үшін әр топ өз білім деңгейлерін көрсететіндігін айта отырып, сергіту тапсырмаларын беру. 3слайдпен жұмыс Көрсеткіштік теңдеу дегеніміз не? Жалпы түрін жазып көрсетіңіз Логарифмдік теңдеу дегеніміз не? Жалпы түрін жазып көрсетіңіз. Көрсеткіштік теңдеуді шешудің әдістерін атаңыздар Логарифмдік теңдеуді шешудің әдістерін атаңыздар. Логарифмнің негізгі қасиеттерін жазып көрсетіңіздер. Берілген сұрақтар бойынша қай топтан кім жауап берді, жауап парағына топ жетекші белгі қойып отырады. ІҮ. Сергіту тапсырмалары арқылы саяхат жасайтын қақпаларға келіп тоқталады. 4 слайд «Тас қақпа». Білімалушылар «Тас қақпа» есігіне келеді. Тас қақпадағы тапсырмаларды орындай отырып, есікті ашу керек. Тапсырмалар 5 слайдта берілген. log_7х=2 5х =625 2х+3=64 log_(1/5)〖4х+х^2=〗 -1 log_2〖х-3〗=3 3х+2-3х = 72 Топпен бірлесе отырып көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулерді шешіп, дұрыс жауабын тақта тастардан табу керек. Бұл жерде қай топ көбірек есеп шығарады, есеп жауаптарын тақтаға 1 оқушы көрсетеді. Жауабының дұрыстығын тексеру үшін 6 слайдты қолданады. Ү. Келесі күміс қақпа есігін ашу үшін жасырлған сөзді табу керек.7-8 слайдтар. Слайдта көрсетілген нөмерлерді таңдай отырып, Теңдеулерді шешу керек. 9-14 слайдтар тапсырмалары: log_х〖49 =2〗; 7х+2 = 343; log_2〖(х-5)/(х+5)〗+log_2〖х+5〗=0; log_5〖(2х+3)+ log_5〖(4-х)=〗 〗 1; 4х +16=10*2х Білімалушылар есепті шығарып әкелгесін, жауабы тексеріліп, жауапқа сәйкес әріп анықталады. Жасырған сөз НЕПЕР. Сұрақ Непер кім? 15 слайд арқылы Непер туралы қысқаша мағлұмат беріледі. ҮІ. Алтын қақпаны ашу үшін алдағы тапсырма орындалу керек және жауабын тез көрсету қажет. Сонымен «Алтын қақпа» тапсырмалары 16-17 слайд ҮІІ. Алтын қақпа тапсырмаларын қай топ бұрын орындап болса, сол топтың алтын сандыққа қолы жетеді. 18 слайд ҮІІІ. Ендеше алтын сандықта қандай құпия сөз жасырылғанын көрелік. «бақыт», «байлық», «ақыл» деген сөздер жасырылған. Берілген сөздер қандай мағына береді, қалай түсінесің? Сіз осы нәрселерге кезіксеңіз қайсысын қалар едіңіз? Сөз соңында дүниеде еш нәрсе ақылсыз жасалмайтындығын ұғындыру ІХ Сонымен сабақты қортындылаймыз. Қай топтың озғандығы, білім алушыларды бағалау үшін топ жетекшісіндегі бағалау парағы қолданылады. Білімалушы аты- жөні Сергіту тапсырмалары Тас қақпа тапсырмалары Күміс қақпа жасырылған сөзді тап Алтын қақпа Бағасы 1 2 3 1 2 1 2 1 2 Х. Сабақты қортындылау, білімалушыларды бағалау, үйге тапсырма | |
Просмотров: 1925 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|