Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (39.6 Kb) ] | 2015-01-03, 12:59 PM |
Геометрия 9-сынып. Сабақтың тақырыбы: : Көпбұрыштар. Көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы. Сабақтың білімділік мақсаты: Көпбұрыш туралы ұғым қалыптастыру және меңгеруге жағдай жасау.Көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысының формуласын есеп шығарғанда қолдана білуге үйрету. Дамытушылық мақсаты:Талдай білу, салыстыра білу, ойын тұжырымдап айту, сындарлы ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік мақсаты: Өз ойын негіздей білуге, өзін-өзі бағалай білуге,нақтылыққа тәрбиелеу. Типі–Жаңа білім меңгерту. Әдісі–Эвристикалық ішінара ізденіс тудыру. Диалог. Жабдықталуы: Үлестірмелі карточкалар, слайдтар. Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі.. Жаңа тақырыпты түсінуге дайындық. Дайын сызбалар бойынша ой шақыру. Фигуралардың түрлері, элементтері 4.Қасиеттері. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы. ∠А+∠В+∠С=1800 B D A C (Сыбайлас бұрыштар), қасиеттері. ∠BAC+∠DAB=180º β α (вертикаль бұрыштар) қасиеттері. α=β В С B C А D B C A D ВС║АD, АВ≠СD A D АВ║СD АВ=СD ∠А=∠С АО=СО ВС║АD ВС=АD ∠А=∠D ВО=ОD B C B C B A C A D A D D ВD=АС ВD⊥ АС ∠А=∠В=∠С=∠D=900 АВ=ВС=СD=АD Жаңа тақырыпты түсіндіру. Біз үшбұрыштардың және төртбұрыштардың түрлерін және қасиеттерін қарастырдық.Үшбұрышта – 3 бұрыш,төртбұрышта – 4 бұрыш болатынын білеміз. Проблема: Енді бұрыштарының саны 4-н артық фигуралар қандай болуы мүмкін? Олардың қандай қасиеттері болуы мүмкін? Өзіндік жұмыс.Бұл сұраққа жауап беру үшін,алдарыңдағы кестеге назар аударыңдар.І кестеге қарап, бұрыштарының саны 4-н артық фигураның анықтамасын құрастырайық. Ал 2 таблицадан жаңа фигураның ішкі бұрыштарының қосындысының формуласын анықтаңдар. Көпбұрыштар. Тапсырма: Сұрақтарға жауап беріп, бос тор көздерін толтыру қажет. Әрбір жолдан басқалардан ерекше фигураларды алып тастап, қалған фигуралардың айырмашылықтарын түсіндіріңдер. 1) Тұйық фигура 2) кесінділерден 3) көршілес кесінділері бір түзуде жатпайтын 4) көршілес кесінділерінің ортақ нүктесі болмайтын 2. Төбелерін белгілеп, көпбұрышты жазыңдар. АВСDЕ Көпбұрыш ВСDЕА (периметрі-?) АЕDСВ Көпбұрыш ЕDСВА (ауданы-?) 3. Қарапайым көпбұрыш сызып, оның элементтерін жазыңдар. α 4.Көпбұрыштың негізгі элементтерін көрсетіңдер Жаңа элементі– диагональ Бір төбесінен шыққан диагоналі оны қарапайым көпбұрыштарға бөледі. . Көпбұрыштарды бұрыштарына байланысты, пішініне байланысты қалай аталады? үшбұрыш дөңес,дұрыс дөңес емес көпбұрыш көпбұрыш төртбұрыш бұрыштары тең алтыбұрыш Дөңес және дөңес емес көпбұрыштарды салыстырып, бір-бірінен өзгешелігін және ұқсастығын табыңдар. Көпбұрышты қабырғасы арқылы өтетін түзу екі бөлікке бөледі. жоқ иә Қайсысы дөңес? Көрсетілген төртбұрыштардың диагональдарының ерекшелігі неде? D C D C A B A B Көпбұрыштардың қасиеттері. Тапсырма: кестені толтырыңдар: Көрсетілген нүктелерден диагональдарын жүргізіңдер. Жолдардың саны Төбелері нің саны (бұрыштары) Қанша үшбұрыш тан тұрады? Ішкі бұрыштары ның қосындысы Сыртқы бұрыштары ның қосындысы. Бір төбесінен қанша диагональ жүргізіл ген.? Барлық диагональ дарының саны, (есептеп шығарыңдар) 3 3 1 1800 α+β=1800 3•1800-1800=3600 - - 4 4 2 2•1800=3600 α+β=1800 4•1800-3600=3600 1 2 5 5 3 3•1800=5400 5•1800- 5400=3600 2 п=5 6 6 4 4•1800=7200 6•1800-7200=3600 3 п-көпбұрыш п п п-2 1800(п-2) п•1800-1800(п-2)=3600 п-3 (Оқушылардың есептеулері келтірілді.). Өтілген тақырыпты бекіту.. №9 ( тақтамен жұмыс.) №10 (өзіндік жұмыс.) Үйге тапсырма№ 113, 114 №7, 11 Қорытынды. Рефлексия. Мен жаңа сабақты түсіндім, үй тапсырмасын өзім орындай аламын. Мен түсіндім, үй тапсырмасын орындау үшін тағы бір қайталауым қажет. Жартылай түсіндім, Мүлдем түсінбедім | |
Просмотров: 5531 | Загрузок: 144 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|