Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (76.1 Kb) ] | 2015-01-03, 1:09 PM |
Сабақтың тақырыбы: Виет теоремасы Сабақтың білімділік мақсаты :Виет теоремасымен таныстыру.Виет теоремасын қолданып, теңдеу құра білуге үйрету. Сабақтың тәрбиелік мақсаты:Жауапкершілікке, төзімділікке жұмысының нәтижесіне жете білуге тәрбиелеу.Сабақтың дамытушылық мақсаты: ойлау белсенділігін дамыту. Шығармашылық қабілетін , танымдылық белсенділігін, ойлау қабілетін дамыту. Сабақтың типі:Жаңа білім меңгерту. Әдісі: Жекелеме, топтық жұмыс жүргізу. Жабдықталуы: слайдтар, дидактикалық материалдар. Барысы: а) ұйымдастыру. б) Үй тапсырмасын тексеру. Слайдта көрсетілген есептерді шешу арқылы . Теңдеудің оң түбірлерін оған сәйкес әріптермен ауыстырып, белгілі ұлы ғалым, француз математигінің атын табуға болады.: (Виет) Хабарлама. Франсуа Виет (1540-1603) француз математигі І рет символикалық алгебраның негізін қалаған. Оған дейін квадрат теңдеуді шешудің жолы формуласыз сөз арқылы шешілген. Виет оны шешуін формуламен есептеуді тапты. Виеттің есептеуі ұзақ болды, оның ықшам түрін француз математигі Рене Декарт болды. Ой шақыру. -Келтірілген квадрат теңдеу деген не? -Толық квадрат теңдеу деген... -Квадрат теңдеуді шешу деген не? -Квадрат теңдеудің неше шешімі бар? -Квадрат теңдеудің түбірлерінің арасында қандай байланыс бар? Жаңа тақырыпты түсіндіру. Соңғы сұраққа жауапты және түбірлері бойынша квадрат теңдеу құру, оның шешудің басқа бір тәсілін үйренесідер. Оқушылар төменде келтірілген кестені толтыру арқылы тбірлерімен квадрат теңдеудің коэффициенттері арасындағы байланысты байқайды. Қандай квадрат теңдеуді шештіңдер? -Коэффициенттері мен түбірлерінің арасында қандай байланыс барын анықтадыңдар? Оқушылардың жауабы: -Түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған түбірлердің қосындысына тең. Ал көбейтіндісі түбірлерінің көбейтіндісіне тең. Осы теорема Виет теоремасы. Оқушылар тағы бір рет өзбетімен тұжырымдайды. Енді ах2+вх+с=0 жалпы теңдеуі үшінВиет теоремасын дәлелдейік. Дәлелдеу алгоритмі. 1. Дискриминантаны табайық. Д>0; 2.Түбірлерін анықтаймыз. 3. түбірлердің қосындысын және көбйтіндісін табамыз. Тағы да оқушылар Виет теоремасын тұжырымдайды. Виет теоремасына кері теорема Түбірлерінің қосындысы қарама- қарсы таңбамен алынған ІІ коэффициентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең болса, онда ол келтірілген квадрат теңдеудің түбірлері болады. ( Дәлелдеуі үйге тапсырылады.) Білім мен білік деңгейлерін қалыптастыру кезеңі. Оқулықпен жұмыс Ауызша:Берілген теңдеулердің қайсысының түбірлерінің көбейтіндісі -6 ға, қосындысы 6-ға тең. а) х2-5х+6=0 в) 3х2+7х-6=0 с)х2-6х+5=0 д)х2-6х+8=0; №150. Квадрат теңдедің түбірлерінің формуласын қолданбай, түбірлерін табыңдар: (жазбаша) Х2+4х-77=0; х2-10х+25=0, 4х2-12х+9=0 9х2-24х+16=0 №153. Түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар. 1;-3, -7 -4√ , 0,3 және-0,1, 1,5 және-2 №159. Теңдеуді шығармай , түбірлерінің таңбасын анықтаңдар: Х2-20х-300=0; 4х2+5=10х ; 2х2+3х=2 Жауаптары экраннан көрінеді. Өздерін бағалайды. Үйге тапсырма: п: 8 (Виет теоремасын және оған кері теореманы дәлелдей білу. ) деңгейлік тапсырмалар: І-ІІ топ үшін №151,152,155 ІІІ топ үшін №159161 ,163 жұп нөмірлері. Қорытынды. Рефлексия. Сұрақтар: -Қандай теңдеулер қарастырылды? -Квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы неге тең? -Квадрат теңдеудің түбірлерінің көбейтіндісі неге тең? Өмірде квадрат теңдеулерді шеше білудің қажеті қандай? Шығармашылық тапсырма: Франсуа Виет туралы ақпарат,І-ІІ топ үшін кішігірім реферат жазып келу .ІІІ топқа. | |
Просмотров: 1193 | Загрузок: 21 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|