Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
2015-01-27, 5:49 PM | |
№1 11сынып Сабақтың тақырыбы Өмірлік тәжірибеде интегралдың қолданылуы(жалпылама қайталау) Сілтеме Әдістеме нұсқаулық хаты, ЖББС 2010, КТЖ. Сабақтың мақсаты Алғашкы функция және интеграл тарауы бойынша білімдерін жүйелеу, жинақтау және қорытындылау Оқытудың нәтижесі Есеп шығаруда интегралды дұрыс қолдануы; Интегралды өмірмен байланыстыра алуы; Сыни тұргыдан ойлау қабілеттерін дамытуы, ынтымақтастық ортада жұмыс істеуі Негізгі ой Күнделікті өмірде интегралды қолдануды сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары арқылы жүзеге асыру. Қолданылған ресурстар Интерактивті тақта, бағалау парағы, ватман, маркерлер. Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Көңіл –күйдің психологиялық икемделінуі; Стикерлерді алдын ала тарату; Топқа бөлу (кәмпит және стикер арқылы). Сәлемдесу Тілектер оқу Топқа бөліну Негізгі кезең Vote арқылы тестілеу Бағалау парағына тесттің бағасын қою СТО модулі бойынша кластер дайындау стратегиясын қолдану. Балалар, осы сессия аралығында өздеріңнің алдын - ала дайындап, тауып әкелген есептердің талайын өз арамызда талқылап шығардық. Ал енді кластер арқылы Интеграл біздің өмірдің қай саласында қолдануға болатынын көрсетесіңдер. Әр жұмысты бағалаған кезде шарттарға назар аударуды умытпаңыздар. Топ жұмысы: кластер дайындау және қорғау ; Стикер арқылы бағалау; Бағалау парағына баға қою . Топтық жұмыс: Сендерге өмірден алынған есептер беріледі, сендер тек қана шығарып қоймай, өмірмен байланыстырып, болашақта өздерің нақты қай салада колданатындарыңды ойластырасыңдар. Сонымен бірге үш қима қағаздары арқылы жауап береміз: «делегат», «таңдау», «Сен бақыттысың» . Сондықтан бәріне дайын болайық. «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясын қолдану. Топпен жұмыс: Қорғау. Қорғау кезінде «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау. Қорытынды Алдыңғы сабақтарда сендер қиын және өз мектептеріңде түсінбей қалған сұрақтарыңды жазып тақтаға іліп кеткенсіңдер. Кім өз сұрағына осы сессия аралығында жауап ала алды, қай сұрақтар тақтадан шешілуі керек екенін көрейік . Сұрақтарына жауаб алалғандар «Қауіпті аймақ тақтасынан» сұрағын шешіп алады Ал енді Алғашқы функция және интеграл тақырыбы бойынша білімімізді және бүгінгі сабақтағы жұмысымызды бағалайық. Стикерге өз пікірлеріңді де жаза кетсеңіздер . ИТ: Өз ойыңды жалғастырып стикерге жаз: -Бүгінгі сабақта мен ... түсіндім. -Мен үшін .... жаңалық. -Мені ..... өте қызықтырды. -Маған .... әлі де жұмыс істеу қажет. Ал енді стикерлерге өздеріңнің білімдеріңді, жұмыстарыңды қалай бағалайтындарыңды жазып, НЫСАНАҒА жапсырыңыздар. Бүгінгі сабақтың қорытындысын шығару үшін бүгінгі «Жасырын психологқа» сөз береміз. Стикерге пікірлерін жазады Нысанаға жапсырады. Психологтың қорытынды сөзі «Елімізге бойына ата-бабамыздың ел мен жерге деген сүйіспеншілік қасиеті дарыған, егеменді елімізге аянбай қызмет ететін, ой өрісі кең, алғыр да жүректі, сауатты да салауатты жастар қажет» Н.Назарбаевтің Үй тапсырмасы Жұмыстарыңа рахмет. Ендігі сессияға қажетті материалдарды мектептеріңнің электрондық почтасына жібереміз. Келесі кездескенше, қош сау болыңыздар. Қолданылған әдебиеттер. Оқулық, дидактикалық материалдар. ШҚО Күршім ауданы Күршім ауылы №4ОМ Тухметова Альфия Какимовна | |
Просмотров: 1089 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|