Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ Скачать с сервера (37.1 Kb) ] | 2015-02-14, 4:42 PM |
Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті) Сабақтың мақсаты: Қосындыны санға көбейту тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыру; тиімді тәсілмен есептеуге үйрету. Міндеттері : -Сабақта алған білімдерін жүйелеу,пысықтау. - Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. -Оқушыларды тапқырлыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,ассосация,түсіндіру,өзіндік,жұппен Көрнекілігі: слайд,кестелер,суреттер Сабақтың жүрісі: І.Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық дайындық Шаттық шеңбері : Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық. Уықтар боп иіліп, Шаңыраққа киіліп Киіз үйді құрайық. ІІ.Қызығушылығын ояту -Балалар,бүгінгі біздің сабағымыз күндегіден ерекше болмақ.Бізде көптеген қонақтар бар,біз өз білімімізді,білетінімізді оқып үйренгенімізді ортаға саламыз. Қарайық , топтанайық. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. Әр фигура нені білдіретінін түсіндіріп кету. Төртбұрыш - батыл, барлық құбылыстарға қызығушылық білдіреді. Әуесқой. суық тиіп ауруға және жарақаттануға деген беталыстары басым. Шеңбер: - тұлғааралық қатынастарда үйлесімділікке талпынушы, байланысқа түсуші, мейірімді, жанашырлыққа қабілетті, жомарт;танымал емес шешім қабылдауға тырысады, қоғамдық жұмыстарға бейім; ІІІ..Үй тапсырмасын тексеру: Ой қозғау : -Көбейту деген сөзге қатысты не білеміз,қане ойланып айта қойыңдар (Көбейту амалы,көбейтудің компоненттері,көбейтудің қасиеттері т.с.с) Балалардың айтқан пікірлерін пысықтау. Өте дұрыс,біз көбейту амалының компоненттерін,көбейтудің қасиеттерін оқып үйрендік.Бүгінгі сабағымызда алған білімдерімізді пысықтап,әрі қарай есептер шығарамыз. ІV.Жаңа материалмен жұмыс V. VІ.Оқулықпен жұмыс. №1 Топпен жұмыс : Шеңбер тобы: Тазалауға -15мин Жинауға -5 мин 3 сағ ? Ш: (15+5)*3=60 мин 15*3+5*3=60 мин Ж: 60 минут уақыт жұмсайды . Төртбұрыш тобы : Бірінші күні 4 9 Екінші күні 4 8 Екі күнде -? Ш: 4*9+4*8=68 (9+8)*4=68 Ж: Ұста екі күнде барлығы 68 таға соқты . VІІ.Дәптермен жұмыс. Көркем жазу : №2 Шеңбер тобы : (10+80)*5=10*5+80*5=50+400=450 (13+27)*4=13*4+27*4=52+108=160 (24+6)*2=24*2+6*2=48+12=60 12+18)*3=12*3+18*3=36+54=90 Төртбұрыш тобы: (400+60)*2=400*2+60*2=800+120=920 (100+70)*4=100*4+70*4=400+280=680 (200+80)*3=200*3+80*3=600+240=840 (100+80)*5=100*5+80*5=500+400=900 №2(ә) Тақтада орындау : 5*(4+2)=5*4+5*2 6*(3+2)=6*3+6*2 (7+3)*5=7*5+3*5 5*(70+30)=5*70+5*30 (8+2)*4=8*4+2*4 5*(4+2)=5*4+5*2 (30+20)*6=30*6+20*6 4*(80+20)=4*80+4*20 VIII..Сергіту сәті Қостық біз,көбейттік біз, Қатты шаршап кеттік біз. Қане,тұра қалайық, Қимылдатып қол-аяқ. «Мен қазақпын» әніне билеу ІХ.Жұмбақ есептер,логикалық тапсырма Бір топ бала тоғаннан, Бес бұтақта ағашта, Он бес балық ұстадық. Бұтақ сайын бес алма. Бөліскенде оларды, Біреуін бер Сайынға, Тиді әркімге үш балық Сонда қалмақ қанша алма? Сынайын бір ал сені, (5*5-1=24алма) Бала сонда қанша еді? Х: «Кім жылдам» ойынын ойнау Жеке жұмыс : 900:х=300 300:х=300 (126-63):х=7 х=900:300 х=300:300 63:х=7 х=3 х=1 х=63:7 900:3=300 300:1=300 х=9 ХІІ.Қорытындылау. Рефлекция -Сабақ ұнады ма? Өз ойларын жазу . - ХІІ.Бағалау. Оқушылар өздерін өзі бағалау ХІІІ. Үйге тапсырма №4, №11 (173-бет) | |
Просмотров: 1303 | Загрузок: 16 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|